Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poduszka silnika 1.9 dci - co kupić


krzysztof_lew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Muszę wymienić poduszkę silnika, bo telepie już nie miłosiernie, ale zastanawiam się jakiego producenta wybrać.

Szukałem trochę na forum i parę osób poleca Hutchinsona, który dostarcza na I-szy montaż. Minus - cena - 240zł.

Była też mowa o SASIC, ale zdania podzielone, a i w internecie żadnej oferty nie znalazłem.

 

Sam na allegro wygrzebałem 2 oferty:

1. http://www.allegro.pl/item936747762_podusz...ci_1_9_dci.html - cena 125 zł - Qualite France

O tej marce zdanie mam kiepskie - po 2-u krotnej wymianie sworznia/tulei wahacza

 

2.http://www.allegro.pl

/item926567705_oryg_poduszka_silnika_megane_scenic_ii_1_5_1_9_dci.html - cena 119 zł - METAL-CAUCHO

 

O tym producencie nie wiem nic i nigdzie nie znalazłem żadnych informacji. Może ktoś słyszał?

 

Jakie jest wasze zdanie? 100 zł drogą nie chodzi, ale z drugiej strony jak mam za chwilę drugi raz wymienić to może warto kupić oryginał?

A może ktoś ma jakąś pośrednią propozycję cenową?

 

pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Ja sie podlacze pod temat bo nie chce zaczynac kolejnego, ale mam kilka pytan co do samych poduszek jak i ich wymiany(szzcegolnie chodzi o poduszke przy rozrzadzie ta olejowa), mianowicie spotkalem sie w sklepie z poduszka firmy sasic z tym ze nie byla to tylko taka czesc jak jest pokazana w linkach w pierwszym poscie tylko wygladalo to jakby ta poduszke stanowil caly komplet z łapami, jakas podstawa i ch... wie co tam jeszcze bylo, nadmienie ze wszsytko bylo zapakowane oryginalnie w worku i kosztowalo 450zl. I teraz moje pytanie dotyczy samej wymiany, czy wymienia sie tylko ta poduszke, czy dobrze jest badz wskazane jest wymienic calosc razem z podstawa i lapa. Szczerze to mam blade pojecie jak to cale mocowanie wyglada, bo jeszcze sie do tej poduszki nie dobieralem i niewiem czy sobie sam poradze, dlatego tez tu moja prosba zeby ktos jesli moze i ma jakies fotki z takiej operacji, badz jakies skany, instrukcje itp. bylbym bardzo wdzieczny i pewnie nie tylko ja.

Pozdrawiam i czekam na jakies konkrety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poradzisz sobie, wystarczy zestaw kluczy nasadowych, ta poduszka co jest od strony rozrządu nie wymaga jakiejś ekwilibrystyki.

 

krzysztof_lew, Jakie objawy uwalonej poduszki ? trzepie na postoju czy podczas przyśpieszania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzikei ze sie ktos w ogole osdezwal, ale chcialbym wiedziec dokladnie co tzreba zrobic, bo pewnie silnik by pasowalo podeprzec, dobrz ebyloby wiedziec gdzie i jak jakimis powiedzmy domowymi sposobami. A tak apropos telepania to u mnie z tym telepaniem jest tak ze zdecydowanie trzesie na postoju cala buda, choc nie zawsze ale czesto i niewiem tak naparwde czy jest to objaw uszkodzonej poduszki, dlatego chce wiedziec jak najwiecej a i zeby nie wywalalc kasy w bloto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JEszcze mam jedno pytanie, mianowicie czy poduszka od 1.9 dci różni się od poduszki do 1.5 dci?

Witam ponownie, właśnie dziś podmieniłem sobie poduche (sam:)), moje spostrzeżenia sa takie że jest troche kombinacji ale chyba więcej czasu schodzi na rozkręcanie osłon i wyciągnięciu starej poduszki niż ta właściwa akcja. Tak jak koledzy pisali wcześniej, trzeba dobrze podeprzeć silnik a reszta to bajka. Jeszcze rozmiar kluczy, potrzebne są klucze (nasadki) 16mm i 18mm, podejście bezproblemowe, troszkę ciężko wyciągnać poduche bo przeszkadza ta rurka chyba od klimy, ale trzeba pokombinować, nic na siłę<ok> Autko zachowuje się zupełnie inaczej, polecam tą operację jeśli słychać głośna pracę silnika, jeśli całym autem telepie zwlaszcza jak jest zimny, nawet przy odpaleniu lub zgaszeniu teraz jest różnica. Szkoda tylko ze ta poducha kosztowała mnie 400zl ale oryginał, przynajmniej na robociźnie zaoszczędziłem, a satysfakcja gwarantowana:)

Pozdrawiam i dziekuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 lata później...

Jeżeli chodzi o poduszkę silnika-łapę mam o nr 8200355673 na allegro w wiekszości górują firmy Tech-France , Maxger. Czy jest to coś warte? czy lepiej zakupić orginalną używkę bo nawet w sklepie gdzie pytałem mają problem z odnalezieniem orginału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!