Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

karta HANDS FREE


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę rozpocząć nowy temat dot. kart HF.

Mam miesięczne auto i karta nie otwiera drzwi - odchodząc rygluje zamki, ale potem nie mogę otworzyć żadnych drzwi jedynie wciśnięcie przycisku otwierania pokrywy bagażnika zwalnia wszystkie rygle w drzwiach (oczywiście sprawdzałem warianty aktywowania czujnika wsunięciem dłoni za klamkę jak i dwukrotne pociągnięcie klamki).

Nie wiem jak jest u was, w instrukcji także nie doczytałem, ale jak zamknę auto przyciskiem na karcie, lub przyciskiem na klamce to HF także nie działa i muszę auto otworzyć kartą, po takim otwarciu jeśli nie zapalę silnika to wyjście poza strefę działania HF nie powoduje zamknięcia zamków tylko znowu muszę to robić ręcznie z karty.

Proszę o info jak wam spisuje ten gadżet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na razie działa bez zarzutów. Z tego co wyczytałem w instrukcji, to jeżeli zamkniesz auto przyciskiem na karcie system HF przestaje działać. Aby go uruchomić musisz otworzyć pojazd w tym przypadku przyciskiem wsiąść do pojazdu odpalić zgasić i po prostu zamknąć drzwi. Następnie oddalasz się od otwartego auta i samochód sam powinien się zamknąć. U mnie to działa. Podchodze do auta łapię za klamkę i furka otwiera się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak właśnie było dotychczas, ale od wczoraj sensory w klamkach działają wg własnego widzi mi się tylko klapa bagażnika, bo tam sensora nie ma tylko jest przycisk, działa b/uwag.

Oddalam się od auta rygluje się, wracam otwiera, ale jak zostawię na dłuższą chwilę (wczoraj ok 5 godzin dzisiaj ok 1 godziny) to zero reakcji auta na sąsiedztwo HF, mimo że samo się zamknęło, zostaje albo zacząć otwieranie od bagażnika albo sięgnąć po kartę i z palca - chyba odwiedzę serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprobuj tak :

- wsiadz do samochodu

- zamknij drzwi

- WLOZ KARTE do otworu

- uruchom silnik

- zatrzymaj silnik

- WYJMIJ KARTE z otworu

- otworz samochod

- wyjdz i zamknij drzwi

- oddal sie od samochodu NIE NACISKAJAC zadnego przycisku ( powinno zadzialac )

- samochod powinien sie zamknac

- po ok.10 sek wroc do samochodu i zlap za klamke

- samochod powinien sie otworzyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy masz aktualny autosoft. Ze swoim jak byłem przy załączaniu swiateł dziennych to mówili że wgrali nowy program poprawiajacy błedy dzialania kart HF. Nie mam jednak takiej karty wiec mnie to za bardzo nie interesowało. Podaję to jedynie informacyjne bo piszesz ze wczesniej działało a soft zakładam że masz aktualny skoro auto z tego roku. Kto jednak wie co tam sie u Ciebie pomieszało? "Nikt tak dobrze nie zna Twojego Renault jak samo Renault "(np RP) lub coś w tym stylu <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to klops - jednak usterka, czujniki w drzwiach nie działają :-( w serwisie już pięć godzin szukają, komputer nie wykazałam awarii poza odnotowaniem logów o zakłóceniu zasilania czujników ale nie zdiagnozował miejsca usterki, teraz walka na zasadzie "po nitce do kłębka" jak się uda to opiszę co się stało (jak powiedzą) - masakra można się wkurzyć auto ma ledwie miesiąc :-? mam nadzieję że nie będą go musieli rozpatroszyć

 

[ Dodano: 2010-09-24, 09:45 ]

zamykając otwarty przeze mnie temat informuję o sukcesie serwisu (przepraszam jednocześnie za zwłokę w informacji) po diagnostyce okazało się, że uleciał jeden z pinów wtyczek łączących okablowane drzwi z centralną magistralą - po konsultacjach z centrum serwisowym we Francji zaproponowano wymianę instalacji elektrycznej (całej magistrali z przyłączami biegnącej od samego komputera ponieważ brak było możliwości przełożenia samej wtyczki - jako część zamienna występuje kompletna wiązka) nie zgodziłem się na patroszenie całego dwumiesięcznego auta osiągając z Paryżem kompromis - przeszczep fragmentu instalacji zakończonej feralną wtyczką (na nieszczęście sprawa dotyczyła tej części instalacji od strony komputera, element instalacji w drzwiach nie rodziłby tego problemu) - po naprawie HF działa <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

Odkopie żeby nie zakładać nowego tematu.

 

Czy jest możliwość że mając handsfree trzeba kartę wsadzać do slotu w aucie żeby odpalić ?

Albo może jest taka opcja konfiguracji i wystarczy coś zaprogramować ?

Pytam bo sprzedający mówi że tak to działa u niego w oferowanej Megane.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w opisie masz informacje że posiadasz 2ph1 ... W megane 3  karta z pełnym HF ma  na karcie znaczek renault  w kolorze srebrnym. Sprawdź może jakoś Cię to naprowadzi. Możesz również sprawdzić to po numerze vin / podjedź i zapytaj w ASO /. Jest taka możliwość że kartę musisz wsadzić do slotu jeśli nie masz pełnego HF. Jest również możliwość że masz to zablokowane w ustawieniach UCH. / HANDS_FREE_CF - Jeśli parametr jest wyłączony, to po uruchomieniu samochodu poprosi o włożenie karty „Wolne ręce” do odpowiedniego gniazda / .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Posiadam auto dopiero dwa dni a ten system hf mnie denerwuje wysiadam z auta chce iść do bagażnika to między czasie zamknie mi auto aż tak czuły jest ten system że nie mogę dojść do bagażnika lub klapki wlewu paliwa bo mi się zdąży auto zamknąć. 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6 :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli obchodzisz samochód od tyłu to nie powinno się zamknąć. Może któraś antena nie działa albo bateria w karcie słaba. Uwierz że jeśli hf działa jak trzeba to po pewnym czasie nie będziesz sobie wyobrażać jak mogłeś bez tego żyć 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!