Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w bagażniku we wnęce koła zapasowego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Koledzy czy ktoś miał ten problem co ja a mianowicie woda w miejscu koła zapasowego w M egane II kombi? Podsufitka sucha, wykładzina też sucha, a woda zbiera mi się od jakiegoś czasu z prawej strony plastikowej wanny na koło zapasowe. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też wszystkiego (chyba)próbowałem zostalo mi tylko mocowanie haka jak to nie to , to mnie rozerwie :-x jak byś sobie z tym poradził to daj znać.

Moze tobie cieknie przez ta gume przy wiazce lampy?Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj u mnie padał deszcz i mam wodę czyli na pewno nie cieknie przy uszczelnieniu plastikowej misy z karoseria tylko gdzieś od góry auta. Uszczelniłem wyjście przewodu spryskiwaczy tylnej szyby ale dalej cieknie, spróbuję później z uszczelnieniem listew pod religami i śrub którymi te religi się przykręca. O efektach poinformuję. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie woda ciekła do koła zapasowego przez otwory w nadkolach. Po wyjęciu lamp tylnich widać prostokątne otwory w nadkolach, jak lałem wodę od góry to tamtędy wpadała do środka w dużych ilościach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Przez jakie otwory ciekło Ci ? przez te które upuszczają powietrze przy zamykaniu drzwi? Ja już nie mam pomysłu skąd ona może lecieć, na pewno gdzieś nad lub koło tylnej lampy bo widać jak lecą tamtędy krople wody w czasie deszczu. Strasznie dużo tej wody po deszczu musi być niezła nieszczelność tylko szkoda ze jej nie mogę zlokalizować. Jak byście mieli jakieś pomysły to chętnie je wypróbuje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisałem wcześniej po zdjęciu tylnich lamp widać prostokątne otwory w karoserii (około 8 cm na 5 cm - tak z pamięci, dawno tam nie zaglądałem) i tamtędy mi się lało. Nie wiem do czego służą te otwory, może mają ułatwić dostęp do czegoś. Łaty z gumy + silikon załatwiły przeciek. Mam Megane II z 2005 hatchback

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Pawisnia, mam ten sam problem ... po zimie zaglądam do koła ...a tam pławi się ono do połowy ... w wodzie:/ na razie porostu odciągnąłem wodę i tyle. Auto też MII ph I GrandTour

Źródła tak samo nie znalazłem ale jest dla mnie bezsensownym rozwiązaniem ze cała komora jest wytłoczką bez odpływu, jak ktoś wyżej napisał mam zamiar zrobić jakiś mały otworek drenażowy. W większości samochodów z jakimi się spotykałem to w komorze koła zapasowego jest coś takiego .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić gdzie to cieknie to rozebrałem obicie tapicerki w bagażniku i lałem wodą. Widać jak cieknie koło lampy tylnej ale tak jakby gdzieś wyżej, dobrze tego nie widać ponieważ są tam dwa płaty blachy i leci pomiędzy nimi. Uszczelniłem wyjście przewodu spryskiwacza tylnej szyby i mocowanie tylnej lampy, ale to nic nie pomogło. Ciekawe czy może lecieć spod zawiasu tylnej klapy bo tylko to miejsce zostało mi od góry auta które nie uszczelniałem. Jak to nie pomoże to już naprawdę nie wiem skąd ta woda może się w zbierać bagażniku.

 

[ Dodano: 2010-03-28, 14:09 ]

Witaj Elmer,

Jeżeli chodzi o otwory spustowe to jest dla mnie ostateczność i jak już nie znajdę przecieku nawet ze zdjętą podsufitką to je zrobię. Tylko że takie otwory powinny mieć jakiś "zaworek zwrotny" żeby woda podczas czasie jazdy w deszczowe dni nie wlatywała do środka. Jak byś coś znalazł to daj znać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów Swoja megi kupiłem jakieś dwa miesiące temu i dzisiaj nadszedł czas na wymianę oponek na letnie chcąc wyciągnąc klucz oraz lewarek napotkałem na cos takiego pomożcie mi skad to moze byc ???

 

 

foto1hd.jpg

 

 

foto2ll.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!