Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jaki alarm do MEGANE II


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

alarm jest tylko jednego typu , nazywa się cobra i montuje się go w fabryczne miejsca w aucie (dziecinnie proste) ale jest dostępny w sieci RENAULT tylko !!!z a 1400 z zamontowaniem . współpracuje z kartą tak jak było przed zamontowaniem w aucie

ps. jest taka możliwośc ominięcia ASO ale to musisz pytać sie w firmach co zajmują sie alarmami od kilku dobrych lat , oni mają te kontakty i można zaoszczędzić 500 zł (tak zrobiłem ja)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

jakieś dwa tygodnie temu założyłem blokadę firmy - BEAR LOOCK albo tez Niedżwiedż Lock. to już ta wersja bez bolca, jedyne co widać to po lewej stronie od zapalniczki wystaje zamek który po włączeniu wstecznego należy troszkę przekręcić i wcisnąć i już blokada założona. dla ciekawości powiem ze robiłem to w autoryzowanym warsztacie i dostałem homologacje czy jakieś tam świadectwo dla ubezpieczalni. no i cena tez nie była taka zła bo w ASO mówili mi że sama blokada to 400 plus robocizna 380 lub 480, a ja zapłaciłem 550 zł. a wyjściowa cena była 640 zł ale żona wywalczyła rabat.

Wolfenstein jak jest zapotrzebowanie to wszystko ukradną nawet jak będziesz spał w środku. na to niema rady, pozostaje jeszcze AC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kwaterze głównej firmy Niedźwiedź pod Poznaniem założenie blokady to 490 zł,ja założyłem w małym warsztaciku w Poznaniu,ale tez dostałem wszystkie papiery i zapłaciłem 450 zł ;-) AC też mam... dmucham na zimne jedno auto już mi kiedyś ukradli!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alarm jest tylko jednego typu , nazywa się cobra i montuje się go w fabryczne miejsca w aucie (dziecinnie proste)

 

Witam,

Az mi sie nie chce wierzyć że jest tylko 1 model alarmu do Meganki. Bo to psuje moją całą koncepcję zaalarmienia i dodania jeszcze jakiegos dodatkowegu unieruchamiacza mojego samochodu...

Ale moze to dotyczy alarmu ktory mam miec podpiety do oryginalnego kluczyka? a jak chce miec z dodtkowym pilotem to moge wybrac jakikolwiek?

 

BTW

Tzn moze wyjde na totalnego ignoranta ale... moja megi zostala sprowadzona przez Kiljanczyka z niemiec(samochod po siemensie) i obok lusterka mam taki smieszny... hmm "cymes" wygladajacy jak mikrofonik... Kumpel mi powiedzial ze to wlasnie jest alarm(tzn czujnik od niego)... no ale diler nic nie mowil ze moja megi ma alarm a ja szyby tluc nie bede aby sie przekonac... czy ktos mi moze powiedziec co to jest? (zalczylem zdjecie zrobione telefonem dla rozjasnienia)

post-3712-1196256222_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gurth to na pewno jest mikrofon do zestawu głośnomówiącego, miałem to samo w mojej, też z niemiec. To jak denerwuje można zdemontować. Mnie to wkurzało i to wyjąłem. Jest z tym troszke zabawy. Trzeba było wyciągnąć słupek,i jakoś to delikatnie powyciągać. Było to podłączone do centralki pod dywanikiem pasażera. A u Ciebie pewnie ktoś centralke i to co łatwo zdemontować to powyjmował, a takie co trudne i trzeba się pomęczyć to zostawił, u mnie jeszcze została taka antena na szybie ale jest przyklejona to nie chciało mi sie jej drapać :-P.

A i pod słupkiem jest jakaś taśma do poduszki powietrznej trzeba na to uważać. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa więc ostrożnie, nie ciągnąc tego mi się jakoś udało to poskładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

To, że do MII jest tylko jeden alarm, to przepraszam za wyrażenie BZDURA. Zalozyć można kazdy alarm, ale najlepiej taki bezpilotowy.

Orientowałem sie co byłoby dobre, czytałem rózne fora i polecany jest polski SEO Perfect. Razem z montażem to wydatek 500-600zł. Jest to programowalny alarm z gotowymi programami do konkretnego modelu auta. Mozna tez programować każdą funkcję oddzielnie.

Ja póki co kupiłem Bear Locka, ale jeszcze nie zamontowałem. Alarm będę dłubał za jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!