Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ratujcie chłopaki! Gaśnie gdy już jest ciepł


adamejl

Rekomendowane odpowiedzi

ten denaturat jest bardzo ważny, bo on wiąże wodę, jeśli ją masz w baku bez dolania denaturatu i wypaleniu benzyny woda pozostanie... dolej go 0,5l jeśli masz 3/4 baku prawdopodobnie bardzo szybko te 3/4 wypalisz. Nie sądzę by czujnik położenia wału odpowiadał za falujące obroty, prędzej silniczek krokowy. Czujnik położenia walu może odpowiadać za problemy z odpalaniem, ale lepiej zacząć od najprosszych rzeczy czyli benzyny. Chociaż z 2 strony może prostsze i tańsze jest dostanie się do czunika i wyczyszczenie go tylko pytanie czy będziesz to robił sam czy oddasz do warsztatu bo jak do mechaniora to zacznij od benzyny.

 

[ Dodano: 2010-03-28, 21:47 ]

A napisz mi jeszcze czy jak robisz dolewkę benzyny to jest różnica tzn czy wtedy po dolewce nie gasnie za 1 razem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz mi jeszcze czy jak robisz dolewkę benzyny to jest różnica tzn czy wtedy po dolewce nie gasnie za 1 razem??? Napisz też jaką dokładnie masz tą megankę, to znjdę schemat gdzie jest czujnik, nie wymaga to dużej rozbórki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym mimo wszystko zaczął od benzyny, wiem, że to zbyt prosto brzmi, ale uwierz mi taki problem jak poczytasz na forach dotyczy ludzi jeżdżących na gazie, którzy nie wypalają benzyny tylko dolewają. Co do czujnika to chyba ten schemat powinien Ci się przydać

http://www.mm.pl/~zeid/Megane/czujnik.jpg

czujnika na nim nie widać, ale znajduje się dokładnie pod tym miejscem na które wskazuje strzałka, ma 2 cienkie ramiona lewe i prawe każde z nich dokręcone śrubami. Czujnika tego generalnie się nie wymienia tylko czyści po prostu z syfu (np. WD40). nie wiem czy przewody LPG nie utrudnią Ci dostępu do niego. Przy okazji jak odkręcisz należy sprawdzić omomierzem opór - prawidłowy opór czujnika położenia wału to 200-270 Ohm, jeśli jest inny po wyczyszczeniu czujnik nalezy wymienić.

Jeszcze raz jednak gorąco polecam zacząć od benzyny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj z tą benzyną, ale wydaje mi się że raczej to nie to, bo po dolaniu nowej byłoby lepiej. A ty masz objawy jak u mnie.

Temat czujnika jest tu:

czujnik położenia wału

Ja dopisałem się pod koniec tematu. Mam taki sam problem jak ty, ale niestety wygląda, że to nie jego wina. Poczytaj sobie - może się przyda.

W 1.4 żeby się dostać to trzeba odkręcić osłonę akumulatora, odpiąć rurę wlotu powietrza od tej "puszki tłumiącej " i ją reż zdjąć. Czujnik jest poniżej tych rur na zdjęciu, ale musisz mieć klucz z "wysięgnikiem" bo śruby są głęboko i płaskim nie ma za bardzo ruchu, chyba że chcesz się pół godziny z odkręcaniem bawić <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem padła jedna z sond lambda. Ewentualnie się kończy. Ale bez dokładnej i fachowej diagnostyki można tak gdybać i gdybać wskazując po kolei na kolejne podzespoły. Trochę jak ruletka albo gra w ciemno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!