Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja halogenów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam nie mam fabrycznie zamontowanych halogenów. I teraz moje pytanie czy jest możliwość montażu na własną rękę? Halogeny już mam ale nie wiem co dalej i jak je zamontować. Czy wystarczy zdjąć dolną osłonę silnika? I jak to podpiąć

 

/0cool: poprawiono prefiks tematu

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w manetkach masz możliwość włączenia przednich <ok> Jak nie to trzeba też pomyśleć o zmianie manetki na właściwą - osobno włączanie przednich jak i tylnego.

Zazwyczaj jest już instalacja - dokładnie obejrzyj czy nie ma tam gdzieś przewodów z wtyczkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiecie może czy jeżeli zdejmę dolną zasłonę silnika i zamotuje sobie halogeny bez podłączania to utracę gwarancje? Zawsze to lepiej wygląda niż czarne zaślepki. Co do manetki niestety nie ma przodu czyli wymiana a to już nieopłacalne. Wiec pomyślałem że dla wizualnego wyglądu przynajmniej zamontuje halogeny. I teraz pytanie co z gwarancją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extreme dostępna tylko chyba w uk. A że była nie tak dawno promocja że jeżeli masz samochód starszy niż 10 lat to rząd dotacje dawał jeżeli oddasz stary samochód na złomowanie. I właśnie w tej ofercie była Extreme i nie dało się dodać extra halogenów i innych pierdół po prostu stabilna oferta. ale za to cena auta z dodają + bonus dealera była 24.600zł niższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołączam się do tematu. Mam MIII 2010 z Francji w wersji bez halogenów, tylne szyby na korbkę, zagłówki przednie bez odchylenia i fotel kierowcy bez regulacji odcinka lędźwiowego. Nie było też podłokietnika ale sobie zainstalowałem z allegro.

Też chcę zainstalować halogeny.

Jeśli ktoś ma pewność i wiedzę, że jest gotowa instalacja do halogenów niech się odezwie. Mam wrażenie, że wiązki są przystosowane do wielu modeli wyposażenia, np do gniazda 12V w podłokietniku była wiązka, wystarczyło się wpiąć.

 

No i sprawa poza włącznikiem multifunkcyjnym przy kierownicy to kontrolka na szafie. Jeśli szafa jest bez kontrolki to dochodzi wymiana zegarów na takie z kontrolką.

Edytowane przez irekbe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na Allegro nie widziałem aby sprzedawali samej prawej manetki od kierownicy. Jedynie można znaleźć cały przełącznik zespolony. Instalacja powinna być, bo to jest ta sama kostka. Co do zegarów to jeśli już wymienisz przełącznik zespolony i wepniesz halogeny w odpowiednie kostki w oryginalną instalacje, będzie trzeba jechać na CLIP-a i prze niego uaktywnić w komputerze halogeny i przyuczyć osobo licznik do obsługi halogenów. To znaczy powiedzieć mu że ma halogeny i że jak są włączone to ma zapalać kontrolkę halogenów.

Edytowane przez Woytus
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wersję expression (cyfrowy prędkościomierz) i jest tak, że kontrolka halogenów przednich (zielona) i tylnych (pomarańczowa)znajduje się na cyferblacie obrotomierza na dole po prawej stronie obok kontrolek świateł pozycyjnych i krótkich :)

Edytowane przez Barnaba27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schemat połączenia halogenów przeciwmgielnych przednich.

post-24044-0-48164900-1319651522_thumb.png

176 ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE PRZEDNIE PRAWE

177 ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE PRZEDNIE LEWE

R106 ZŁĄCZE PRZEDNIE SILNIKA / ZDERZAKA

R107 ZŁĄCZE DESKI ROZDZIELCZEJ / PRZEDNIE SILNIKA

1337 MODUŁ ZABEZPIECZAJĄCY I PRZEŁĄCZAJĄCY

1519 ELEMENTY STERUJĄCE POD KIEROWNICĄ

post-24044-0-61473400-1319651513_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!