Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wysokie obroty


Vargas

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie. Jak silnik dostanie wysokiej temperatury to obroty na biegu jałowym bardzo często "zacinają" się na 1500 do 1800obr. i aby zmalały to muszę delikatnie przydusić silnik wrzucając bieg 1 i delikatnie ruszyć bez dodawania gazu.

 

- została wymieniona uszczelka kolektora ssącego

- wymieniony krokowy

- zdemontowana i wyczyszczona przepustnica

- sprawdzone jakie kolwiek wężyki

 

Nie wiem na co szczególnie zwrócić uwagę, proszę o jakieś wskazówki gdzie ewentualnie zerknąć.

 

Lewe powietrze trzeba wykluczyć gdyż obroty by byłu cały czas wysokie czy to na zimnym czy gorącym silniku. Co do silniczka krokowego to wymieniłem go na nowy zakupiony na allegro za jakieś chyba 40zł.

Nie wiem co jest grane Już ręce opadają

 

Tu jest link na youtube. Wskazówka opada jak właśnie leciutko przyduszę.

http://www.youtube.com/watch?v=VrMsQHAuk7Y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc moze któryś z czujnikow np czujnik temp silnika jest walniety albo sonda lambda trzeba podjechac do ASO(WBREWPOZOROM) spawdzenie nie bedzie duzo kosztowalo mi za podpiecie komputera i sprawdzenie usterki wzieli 120 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czujników mam wymienione: Lambdę z tydzień temu i czyjnik temperatury płynu chłodzącego.

 

[ Dodano: 2010-04-20, 19:39 ]

Dziś wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i też nic nie pomogło.

W jaki sposób sprawdzić czujnik kolektora ssącego? U mnie są trzy przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A wiesz co, ze u siebie tez zauwazylem cos takiego ostatnio? Jak go trochę przycisnałem wczoraj (bo nie mial przyspieszenia, i myslalem ze moze by go przepalic) to wszystko wrocilo do normy z przyspieszaniem ale zaczely obroty sie zatrzymywac przy ok 2000obr. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

było wszystko ok do czasu jak wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy, od tego czasu obroty stają przy 1500 2000, jak zaciągnę ręczny i próbuję ruszyć bez gazu ,obroty spadają prawidłowo i tak już zostają...

 

nie wiem co jest grane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki nówki... ten krokowy trzeba prześwietlić powiedz mi da się tą głowice w tym krokowym sciągnąć?? bo bym założył krokowy od instalacji lpg która mi została tam był taki sam krokowy tylko głowicze trzeba było by zmienić reszta identyczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czytam wasze wszystkie opisy, u mnie jest to samo, wymieniłem chyba wszytkie te rzeczy o których piszecie i jest to samo, ostatnio wymieniłem czujnik podciśnienia kolektora i jest bez zmian, już sam nie wiem co robić. Jestem nowym użytkownikiem tej strony, pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!