Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wysokie obroty


Vargas

Recommended Posts

Tak jak w temacie. Jak silnik dostanie wysokiej temperatury to obroty na biegu jałowym bardzo często "zacinają" się na 1500 do 1800obr. i aby zmalały to muszę delikatnie przydusić silnik wrzucając bieg 1 i delikatnie ruszyć bez dodawania gazu.

 

- została wymieniona uszczelka kolektora ssącego

- wymieniony krokowy

- zdemontowana i wyczyszczona przepustnica

- sprawdzone jakie kolwiek wężyki

 

Nie wiem na co szczególnie zwrócić uwagę, proszę o jakieś wskazówki gdzie ewentualnie zerknąć.

 

Lewe powietrze trzeba wykluczyć gdyż obroty by byłu cały czas wysokie czy to na zimnym czy gorącym silniku. Co do silniczka krokowego to wymieniłem go na nowy zakupiony na allegro za jakieś chyba 40zł.

Nie wiem co jest grane Już ręce opadają

 

Tu jest link na youtube. Wskazówka opada jak właśnie leciutko przyduszę.

http://www.youtube.com/watch?v=VrMsQHAuk7Y

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc moze któryś z czujnikow np czujnik temp silnika jest walniety albo sonda lambda trzeba podjechac do ASO(WBREWPOZOROM) spawdzenie nie bedzie duzo kosztowalo mi za podpiecie komputera i sprawdzenie usterki wzieli 120 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czujników mam wymienione: Lambdę z tydzień temu i czyjnik temperatury płynu chłodzącego.

 

[ Dodano: 2010-04-20, 19:39 ]

Dziś wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i też nic nie pomogło.

W jaki sposób sprawdzić czujnik kolektora ssącego? U mnie są trzy przewody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A wiesz co, ze u siebie tez zauwazylem cos takiego ostatnio? Jak go trochę przycisnałem wczoraj (bo nie mial przyspieszenia, i myslalem ze moze by go przepalic) to wszystko wrocilo do normy z przyspieszaniem ale zaczely obroty sie zatrzymywac przy ok 2000obr. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

było wszystko ok do czasu jak wyczyściłem przepustnice i silniczek krokowy, od tego czasu obroty stają przy 1500 2000, jak zaciągnę ręczny i próbuję ruszyć bez gazu ,obroty spadają prawidłowo i tak już zostają...

 

nie wiem co jest grane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wężyki nówki... ten krokowy trzeba prześwietlić powiedz mi da się tą głowice w tym krokowym sciągnąć?? bo bym założył krokowy od instalacji lpg która mi została tam był taki sam krokowy tylko głowicze trzeba było by zmienić reszta identyczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie wydaje że trzeba, wyjąć go odpalić silnik i on chyba się całkiem wysunie coś takiego się działo w krokowcu od gazu jak na wyjętym włączyłem stacyjkę to głowicka wypadła.... jutro zobacze co się da zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Czytam wasze wszystkie opisy, u mnie jest to samo, wymieniłem chyba wszytkie te rzeczy o których piszecie i jest to samo, ostatnio wymieniłem czujnik podciśnienia kolektora i jest bez zmian, już sam nie wiem co robić. Jestem nowym użytkownikiem tej strony, pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!