knq Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Po zalozeniu kol z nowymi oponami, zauwazylismy z wulkanizatorem, ze kolo mocno kiwa sie na boki. Kiedy stoi zakres ruchu jest mniejszy niz po podniesieniu auta. Przy "kiwaniu" kolem na boki slychac jakby taki metalowy stuk w glebi, zakres tego ruchu nie jest duzy, ale jednak kolo lata, boje sie jezdzic, zeby sie nie urwalo w trakcie jazdy. Nie zauwazylem zadnego wycia. Czy to moze byc lozysko? Piszczie wszystko co wam przyjdzie do glowy. Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 A przód czy tył? Z tyłu to może być łożysko, z przodu również łożysko lub sworzeń wahacza(kiwa się w pionie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinb7 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 A może potrzebne są dystanse do felg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knq Napisano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Nigdy wczesniej nie byly potrzebne. Mam ciagle te same felgi i wczesniej tego nie bylo. Po za tym na innych kolach jest dobrze, a sa zalozone identyczne felgi. Kolo przednie - prawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vivaldi Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 A może potrzebne są dystanse do felg?rozwiń myśl, bo nie wiem co to zmienia z czy bez dystansów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinb7 Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 nie wiem co to zmienia z czy bez dystansów?Niektóre felgi są od wewnątrz tak wyprofilowane, że żeby dobrze dolegały do piasty, trzeba założyć pod nie podkładki dystansowe - ot co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vivaldi Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 to chyba jakaś nowa teoria. Może chodzi Ci o wkładki centrujące szczególnie do alusów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
P_r_z_e_m_o Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 trzeba założyć pod nie podkładki dystansowe - ot co. Ciekawie kolega prawi ;-) Nie sądzę żeby kolega knq miał jakieś "specjalne" felgi, raczej standardowe renufkowe, a te nie potrzebują żadnych dystansów. Tak jak pisałem wcześniej, knq podnieś auto złap za koło w pionie dwiema rękami i spróbuj szarpać prostopadle do powierzchni koła. Nie ma prawa być tam luzu. Luz może powstać na sworzniu wahacza, tulejach wahacza lub ewentualnie coś jest nie tak z amortyzatorem lub jego górnym mocowaniem. Z tym, że w takim przypadku na każdej nierówności słychać by było stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knq Napisano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 Jednak okazalo sie, ze to lozyska. 80 zeta/sztuke Ale wymiana - 170 zlotych (+ naciagniecie paska klinowego) to juz calkowicie mnie zaskoczyla. Typ ze mnie zdarl, czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 Ile tych łożysk wymieniłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knq Napisano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 caly przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meganecoupe02 Napisano 25 Maja 2010 Udostępnij Napisano 25 Maja 2010 Trochę dużo. Można zrobić to taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markar74 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 (edytowane) podnieś auto złap za koło w pionie dwiema rękami i spróbuj szarpać prostopadle do powierzchni koła Witam. Podpowiedźcie mi koledzy co mam do naprawy, gdy wyczuwam luz ruszając kołem, trzymając je w poziomie dwiema rękami? (samochód stoi na ziemi/nie na lewarku) Edytowane 27 Listopada 2012 przez markar74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pasek Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 Końcówkę drążka/drążek ewentualnie sworzeń wahacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markar74 Napisano 27 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2012 Jak stwierdzić, który z tych elementów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.