Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spalanie przy załączonej klimie


Rekomendowane odpowiedzi

plaster, A masz średnią prędkość na trasie? Bo takich jak Ty to nazywam zawalidrogami. ;-) "Pędzisz" pewnie 80km/h na 6 biegu w terenie niezabudowanym.

Ja się pochwale swoim spalaniem. :mrgreen:

3100km 80/20 trasa miasto

6,8l średnie spalanie 8-) 4 osoby + pełny bagażnik. Autostrada 170km/h. Teren niezabudowany 130-140km/h. Zabudowany 70-90km/h. Wyprzedzanie wszystykiego co sie dało. :P I takie spalanie mi się podoba bo lubię szybko jeździć a przy takich prędkościach to jest niewiele. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 4.4 na dystansie 420 km sfotografowałem i nawet chyba mam filmik jak przełączam na kompie wskazania żeby było widać dystans. Musze
Może masz komputer zepsuty?Nie lepiej było by sprawdzić metodą tradycyjną..tzn natankować do pełna,póżniej dotankować i masz REALNE średnie spalanie?

Spalania w okolicach 5l/100km przy naprawde emeryckiej jeżdzie nie udalo mi się nigdy uzyskać...no może na dystancie 30km ale 900km i to czasami z prędkością 160/h z klimą i pełnym autem :shock: dla mnie nierealne.

Kolegom z 1.5dCi taki wynik ciężko wykręcić a cóź dopiero 1.9dCi 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plaster, Pytanie w takim razie po co Ci 1.9dci? Mając 1.5dci wykręciłbyś pewnie coś koło 3l. :mrgreen: Rozsądne prędkości a bezpieczna jazda nie zawsze idą w parze. Mnie kręci szybka jazda i uwierz mi ale nikt z moich pasażerów nie boi się ze mną jeździć bo jeżdżę bezpiecznie. ;-) Kiedyś starałem się bardzo bardzo delikatnie jechać i w dodatku samemu zgodnie ze wszystkim zasadami eko jazdy i za cholerę w trasie nie chciało zejść średnie spalanie poniżej 5l przy średniej prędkości 50km/h. Tylko trasa. Pojemność silnika i moc robi swoje i nie da się zejść poniżej. W cuda nie wierzę. ;-) Służbowym Peugotem Bipperem 1.4hdi 70KM na krótkiej trasie mega ekonomia (5 bieg i 70km/h) zszedłem do średniego spalania 4,2l jadąc samemu a co dopiero 1.9dci 120KM. 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plaster, ja Ci powiem, że Twoja megi spala tyle, co każdego innego na tym forum z 1.9 dci a wyświetlacz masz do wymiany lub odpowiedniej regulacji, albo poprostu zrobili Cię w konia i masz podkręcone 1.5dci :mrgreen: Albo poprostu bajki piszesz, a jak widać nasz szanowny kolega P_r_z_e_m_o, stwierdził, że odbiegamy od tematu (to nadaje się tutaj http://megane.com.pl/humor-vt36.htm).

plaster, i proponuję zmień tryb jazdy na troszke bardziej dynamiczny i zdrowszy dla silnika, albo zacznij zapoznawać się z tematami o turbinie, naprawach itp. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sprzedaje tego mojego trupa :evil: ;-) Mnie na dość krótkich odcinkach w mieście( średnia prędkość w/g kompa 30km/h), a i klimę mam ustawioną na Auto (zawsze) pokazuje 9,1 :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!