Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Klima nie działa, sprężarka się nie załącza


Rekomendowane odpowiedzi

Meguś, u Ciebie jest jednak lepiej, bo sprężarka podłączona na krótko działa i chłodzi, a moja działa, ale raczej nie chłodzi :-/

Znalazłeś bezpiecznik w komrze silnika? Ja się tam nie mogę dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki w komorze silnika to porażka

Dojść jakoś po bólach moźna, ale trzeba odpiąć i wybudować akumulator, ja na razie spasowałem po zdemontowaniu górnej osłony. bo nie wiem czy odpięcie akumulatora spowoduje rozprogramowanie komputera, może ktoś pomoże albo ma jakiś inny sposób żeby dojść do tego cholernego bezpiecznika sprężarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdemontowaniu osłony akumulatora długim płaskim wkrętakiem odpinasz zaczep pokrywy (na dole od strony akumulatora)i ciągniesz w górę pokrywę bezpieczników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie odnośnie czujnika. Z tego co czytałem to wykręcenie go nie powinno spowodować wycieku czynnika, tak? Mogę go we własnym zakresie wymieć? (ewentualnie piodmienić z innej renówki)

Rozumiem, że jeżeli podłączę ten schemat oporników do wtyczki czujnika, to będzie to symulować dobrze funkcjonujący czujnik i da mi 100% odpowiedź, czy czujnik jest wadliwy (jeżeli klima zaczęłaby działać oczywiście).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak możesz wykręcić czujnik sam czynnik nie ucieknie.

Pomiary oporności robiłem przy sprawnej i działającej klimie one w czasie pracy się trochę zmieniają więc je uśredniłem i takim układem sprawdziłem już kilka i to działa nawet u kolegi który miał przetartą rurkę i nie było czynnika (tylko nie za długo jeżeli nie jesteśmy pewni że jest czynnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z czujnikiem ciśnienia klimy, sprężarka nie włączała się, podjechałem do znajomego mechanika i podpiąłem CDIF'a, wykazało uszkodzenie tegoż elementu, po skasowaniu błędów klima ożyła, ochoczo zeznawało że ciśnienie na poziomie 12,2 - 12,7 barów, ale każdy kolejny odczyt błędów, wskazywał na uszkodzenie, przeczyszczenie styków nic nie zmieniło. Uszkodzony czujnik raczej nie wskazywałby ciśnienia, czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobne problem - sprężarka nie chciała wystartować pomimo nabicia gazem. Przeszukałem forum w szerz i nie znalazłem odpowiedzi. Zadzwoniłem do znajomego z renault i on uświadomił mnie że na część megane II proadzona jest akcja serwisowa związana z niedziałającą sprężarką. Udałem się do serwisu na wizytę - okazało się że mój model kwalifikuję sie na akcje. Został wymieniony wadliwy przewód i chyba oprogramowanie.

Więc warto zadzwonić do serwisu i po vinie dowiedzieć się czy przypadkiem nie kwalifikujecie się na darmową naprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawiłem klimę - ostatecznie okazało się, że była nieszczelność i pomimo nabicia, czynnik uciekł na tyle szybko, że klima nie działałą. Panowie w warsztacie wymienili mi rurkę z presostatem (koszt oczywiście tragiczny). Klima pracowała przez 5 dni po czym wczoraj znowu odmówiła współpracy :-(

Myślałem, że czynnik znowu uciekł, ale po podłączeniu do urządzenia wskazywało ono jakieś tam ciśnienie (nie zwróciłem uwagi, ale raczej nie było małe). Gdzie szukać problemu? Czy może to mieć związek z tym, że wczoraj znalazłem basen wody po stronie pasażera? (już znalazłem wątek i będę próbował przepchać odpływ)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!