Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silniczek w silowniku zamka centralnego


Rekomendowane odpowiedzi

Nowy siłownik to 60zł używany 35zł (ale wcale nie jest powiedziane, że będzie sprawny)

 

mój silniczek działa ale jest jakby zbyt słaby by zamknąć zamek, napięcie idzie dobre, bo próbowałem z zasilaniem tylnej klapy.

 

Jaki jest to model silniczka poza tym, że producentem jest Mabuchi (brak innych oznaczeń)? Jest on zapewne na 12V ale nic więcej nie wiem. Proszę o informację, bo z pewnością taniej wyjdzie kupić silniki (muszę 2 lub 3) niż nowe siłowniki.

 

Rocznik mojego kombiaka to końcówka '99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie wiem jakie są siłowniki w wersji po lifcie ale ja mam megane ph I i ostatnio też mi padł siłownik centralnego w przednich drzwiach. Robiłem podobnie jak ty czyszcząc silniczek, ale to na dużo się nie zdało. Kupiłem więc na allegro uniwersalny siłownik za 9zł ;D i zamontowałem go. W przednich drzwiach prawie nic nie musiałem przerabiać. Tylko przewierciłem jedną dziurkę do zamocowania siłownika do zamka. Jeśli chodzi o tylne drzwi to nie wiem jak tam sprawa wygląda z montażem uniwersalnych siłowników, ale na upartego pewnie też da rade <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu jest dokładnie tak jak z przodu, pewny nie jestem, ale wydaje mi się, że zamki są identyczne, Tzn pod względem wielkości.

W Scenicu I PHI, pewnie w Meagane I PhI jest tak samo, sprawa jest prosta bo jest kołek w drzwiach do blokowania drzwi w postaci odpowiednio powyginanego pręta. Siłownik można więc zaczepić za ten pręt.

W PhII są inne zamki, ręczne blokowanie drzwi wykonuje się przez przekręcenie śrubki wewnątrz ramy drzwi. Tutaj nie ma do czego się podłączyć.

W domu mam taki zamek, bez siłownika, wieczorem popatrzę jak to wygląda, pewnie wrzucę jakieś zdjęcia poglądowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam. Jestem totalnie zielony jesli chodzi o mechanike pojazdow, ale chcialbym sam sobie naprawic centralke w moim Meganie, a mysle ze z wasza pomoca dam rade <piwko> Samochod nie jest w najlepszym stanie wiec jesli nawet cos nie wyjdzie nie bedzie mi go szkoda :oops: Problem jak w temacie, z pilota otwieraja/zamykaja sie drzwi tylko po jednej stronie i klapa bagaznika. Centralny w drzwiach od strony kierowcy i drzwiach tylnych nie dziala. Z kluczyka tez ta sama sytuacja. Po przekreceniu zamykaja sie tylko drzwi od kierowcy i kluczyk nie chce wyjsc potem z zamka. Chcialbym zostac przy starym zamku jesli jest taka mozliwosc :) Prosze o pomoc jak sie do tego zabrac. Megan'ka 1,6 RT anglik 1999r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralny w drzwiach od strony kierowcy i drzwiach tylnych nie dziala.

Standard, tak jest w samochodach na R. Zamek otwiera tylko te jedne drzwi, nie cały samochód.

kluczyk nie chce wyjsc potem z zamka.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyjęcie całego zamka z drzwi i wymoczenie w ropie lub benzynie, albo spryskanie, wręcz przelanie zamka za pomocą płynu typu WD, a następnie dobre nasmarowanie smarem do zamków.

Wracając do meritum. W lewym, przednim, słupku masz kostkę, sprawdź ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie musze zakupic sobie miernik. Jakies propozycje czy mozne to byc taki kupiony na allegro za 19zl ?

http://allegro.pl/item1186228068_miernik_c...wy_dt9205a.html

 

jesli chodzi o auta typu R to co dokladnie masz na mysli ? Od strony kierowcy nie powinien byc silownik typu Master?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy nie powinien byc silownik typu Master?

Nie ma, napisałem Ci już.

Zamek otwiera tylko te jedne drzwi, nie cały samochód.

Miernik spokojnie wystarczy. W sumie to wystarczą dwa kable z 12V żarówka. A nawet czasami bez takiego próbnika nic nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!