Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gdzie są świece w silniku 1,4 16 V z 2000 r


Rekomendowane odpowiedzi

może to śmieszne ,ale nie znam się aż tak na samochodach :P więc wolę zapytać :P

gdzie są świece w silniku 1,4 16 V z 2000 r

kumpel kupił świece do swojej meganki , niestety jest takim samym ekspertem jak ja :mrgreen:

postanowiłem zapytać bardziej doświadczonych użytkowników tej megi .

z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy marketowy, przegubowy klucz do świec. Kupisz w większości sklepów za ok 16 zł, ja w promocji wyrwałem za 4 :mrgreen: Jak masz co najmniej dwie lewe ręce to sobie poradzisz z wymianą :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W załączniku na czerwono zaznaczone miejsce, gdzie znajdują się świece. Jak pisano wyżej nad świecami są cewki, najpierw trzeba ściągnąć cewki, a potem jest dostęp do świec.

 

Przemo - meganecoupe chodziło o klucz za 16 zł, a nie świece za 16 zł.

post-2495-1279700122_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem o co mu chodzi :mrgreen:, ale raczej wątpię, żeby takim kluczem dało się wykręcić świece. Widziałem jakie kombinacje wyprawił mechanik przy wyminie świec.

A ja jeszcze nie dorobiłem się odpowiedniej nasadki :P z przedłużką nie mam problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żaden klucz dostępny w normalnej sprzedaży (markety typu Auchan, Obi, Castorama) nie nadaje się do wykręcenia świec z tego silnika.

O ile dopasowanie długości nie stanowi problemu, to sama końcówka jest raczej nie do znalezienia. Nawet ze świecą chodziłem żeby przy okazji szukać odpowiedniej nasadki- bez efektu. Dopiero wizyta w IC zaowocowała kupieniem odpowiedniego klucza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza