Haczyk Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 ktoś wie ile powinna wynosić rezystancja tego czujnika? bo podczas diagnostyki komputer wyrzuca mi błędy z tego czujnika, kupiłem nowy i ma dokładnie taki sam opór jak stary, czyli 250mohm, w serwisie oczywiście nie wiedzą, ale mechanicy mówią ze conajmniej 800mohm powinien miec taki czujnik. a wiem ze cos nie tak z tym czujnikiem bo gubił mi obroty podczas jazdy, a ostatnio zupełnie zgasł i nie było możliwości uruchomienia samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonescu Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Było sporo postów na ten temat. Opór masz prawidłowy. Sprawdzałeś czy pracuje i czy na pewno chodzi o czujnik położenia wału? Może chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haczyk Napisano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 czujnik położenia wałka rozrządu był zmieniany już. mój ojciec zastanawia sie czy to przypadkiem immobilaiser nie blokuje paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonescu Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Nie ma co się zastanawiać i wymieniać części na ślepo. Opisz co rozumiesz pod pojęciem "gubi obroty podczas jazdy". Dławi się, szarpie, traci moc? Jakie błędy pokazał komputer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haczyk Napisano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 czujnik wałka rozrządu był wymieniany, wlasnie ze względu na szarpanie i brak mocy. teraz gubi obroty, czyli obrotomierz spada do zera, silnik normalnie pracuje, tzn pracował, a po gwałtownym dodaniu gazu, obrotomierz znowu działał. po pewnym czasie, tj po kilku takich cyklach gubienia obrotów nie działał licznik spalania paliwa, zasięgu itd. teraz samochód podczas zadju poprostu gasł i nie było możliwosci uruchomienia, to podczas dużych upałow. i ostatnio jak jechałem, zupełnie mi zgasł i nie moge go uruchomic. komputer wskazał wlasnie na czujnik położenia wału korbowego. poza tym, zawór oparów par paliwa. i to tyle z błędów. w tej chwili auto unieruchomione. raz kiedy nie mogłem uruchomic silnika wyskoczył mi komunikat o uszkodzeniu immobilaisera. samochód cały czas kręcił, ale nie mógł zaskoczyc. tak jakby nie podawał paliwa, albo iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonescu Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 Wygląda nieciekawie coś na kształt uszkodzonego komputera ale jak znam życie okaże się, że to jakaś pierdoła typu zwarcie cel akumulatora czy uszkodzona jakaś wtyczka. Auto ucierpiało w czasie powodzi, ewentualnie ktoś przesadził z czyszczeniem klimatyzacji czy może mył silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Haczyk Napisano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 no a mozliwe ze immobilaiser? z tego co wiem to zalany nie był, czyszczony przesadnie też nie jest. normalna eksploatacja. garażoawany. a usterka nasiliła sie podczas tych upałów ostatnich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antonescu Napisano 21 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2010 immobilizer jest częścią komputera wtrysku. Zresztą nie ma związku z gubieniem obrotów czy wskazaniami komputera pokładowego i jego działaniem. Woda z podszybia nie zalewa środka auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.