Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujnik połozenia wału korbowego


Recommended Posts

ktoś wie ile powinna wynosić rezystancja tego czujnika? bo podczas diagnostyki komputer wyrzuca mi błędy z tego czujnika, kupiłem nowy i ma dokładnie taki sam opór jak stary, czyli 250mohm, w serwisie oczywiście nie wiedzą, ale mechanicy mówią ze conajmniej 800mohm powinien miec taki czujnik.

a wiem ze cos nie tak z tym czujnikiem bo gubił mi obroty podczas jazdy, a ostatnio zupełnie zgasł i nie było możliwości uruchomienia samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było sporo postów na ten temat. Opór masz prawidłowy. Sprawdzałeś czy pracuje i czy na pewno chodzi o czujnik położenia wału? Może chodzi o czujnik położenia wałka rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co się zastanawiać i wymieniać części na ślepo. Opisz co rozumiesz pod pojęciem "gubi obroty podczas jazdy". Dławi się, szarpie, traci moc? Jakie błędy pokazał komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wałka rozrządu był wymieniany, wlasnie ze względu na szarpanie i brak mocy.

teraz gubi obroty, czyli obrotomierz spada do zera, silnik normalnie pracuje, tzn pracował, a po gwałtownym dodaniu gazu, obrotomierz znowu działał. po pewnym czasie, tj po kilku takich cyklach gubienia obrotów nie działał licznik spalania paliwa, zasięgu itd.

teraz samochód podczas zadju poprostu gasł i nie było możliwosci uruchomienia, to podczas dużych upałow. i ostatnio jak jechałem, zupełnie mi zgasł i nie moge go uruchomic.

komputer wskazał wlasnie na czujnik położenia wału korbowego. poza tym, zawór oparów par paliwa. i to tyle z błędów.

w tej chwili auto unieruchomione.

raz kiedy nie mogłem uruchomic silnika wyskoczył mi komunikat o uszkodzeniu immobilaisera.

samochód cały czas kręcił, ale nie mógł zaskoczyc. tak jakby nie podawał paliwa, albo iskry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda nieciekawie coś na kształt uszkodzonego komputera ale jak znam życie okaże się, że to jakaś pierdoła typu zwarcie cel akumulatora czy uszkodzona jakaś wtyczka. Auto ucierpiało w czasie powodzi, ewentualnie ktoś przesadził z czyszczeniem klimatyzacji czy może mył silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a mozliwe ze immobilaiser? z tego co wiem to zalany nie był, czyszczony przesadnie też nie jest. normalna eksploatacja. garażoawany.

a usterka nasiliła sie podczas tych upałów ostatnich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

immobilizer jest częścią komputera wtrysku. Zresztą nie ma związku z gubieniem obrotów czy wskazaniami komputera pokładowego i jego działaniem. Woda z podszybia nie zalewa środka auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!