[email protected] Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 Witam was , Jestem posiadaczem meganki Ph1 2003r 1.5 dci 82km 60kw z przebiegiem 192 tys. Wydaje mi się że już pomału mój silniczek niedomaga,tzn.jest po wymianie wszystkich wtrysków na nowe czy też rozrządu,no generalnie robiony na bieżąco .ALE... Nie jest tak elastyczny jak wcześniej a przy tym coraz głośniej pracuje a i ze spalaniem też nie jest juz tak extra ( 6 L). Jeżdzę w tej chwili służbową meganką z silnikiem 1.5 dci 63kw z 2009r i odczuwam niewyobrażalną różnicę choć jest to ten sam silnik a w dodatku jest to nadwozie kombi. Przebieg tego autka mimo tej różnicy jest podobny bo 150 tys. Związku z tym nasuwa mi się pytanie czy jest możliwość przełóżenia takiego silnika plug&play do mojej megi.Obie mają skrzynke 5.Do tego chciałbym również przełożyć licznik,klimatronic i zegar centralny oraz radio z niebieskim podświetleniem.Czy da rade?? Proszę o pomoc jeżeli się orientujecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stock844 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 mi właśnie padł silnik 1.5 dci 101km. Mechanik znałazł "słup" z innego. Wymiana słupa plus mój osprzęt zamknie sie w ok. 4300 zł. Sama robocizna 800 zł. Nawiasem pisząc samych silników 1.5 101 km jest cztery rodzaje (różnią się mocowaniem rozrusznika,przód lub tył, oraz mocowanie skrzyni biegów). Jak będziesz szukał zwróć na to uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kepa416 Napisano 21 Września 2010 Udostępnij Napisano 21 Września 2010 Twoja przed Lift nowa po lift z wnętrzem może być problem climatrocik chyba ten sam, Ps. Naprawdę tak ciężko? Ja mam już 183 000 km i chodzi pięknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.