Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie radio?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam głośniczki z przodu Helix DB 52.1 i chce kupić do tego radyjko, myślałem o 3 radiach:

Alpine CDE-111RM

Clarion CZ209E

JVC KD-R611 - mój faworyt

 

Ewentualnie inne...

I tu pytanie czy montować takie, czy słabsze.

Jak inne to moje oczekiwania są 3:

-Bursztynowe podświetlenie

-MP3

-może być, nie musi USB <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno stałem przed praktycznie identycznym wyborem.

Ostatecznie wybrałem Alpine <piwko>

Wymieniony przez Ciebie Clarion jest ze starszej serii, nowsza ma oznaczenie CZ200.

 

http://megane.com.pl/-i-phi-radio-alpine-c...jvc-vt24696.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś najbardziej odpowiadałby mi JVC, bo przy przyszłej zmianie auta, można łatwo zmienić podświetlenie, co zauważyłem, że w obu radiach (Alpine i JVC) jest możliwość podłączenia oryginalnego pilota O_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie JVC odpadło ze względu na dość skomplikowaną obsługę.

Moim zdaniem upychanie wszystkiego w pokrętle i praktycznie 4 przyciskach, to kompletny bezsens.

W Alpine jest więcej przycisków i po chwili obsługuje się je bez patrzenia <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item1188622343_alpine_cd...rawie_nowe.html

Może by ciut opuścił <piwko>

Jak da za 400 to wezme, jak nie to biore zielone CDE-111RE, jakoś Alpiny zawsze kojarzą mi się z tą zielenią :oops:

 

ps. jak możecie określić, które z nich jest lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto brać tej używki.

Dość intensywnie eksploatowana i bez gwarancji.

Za jakieś 370-380 zł masz nówkę CDE-111 z 2 letnią gwarancją.

Różnice między 111 i 102 sprowadzają się chyba do tych 4 kolorów podświetlenia i AUX na panelu.

Bierz spokojnie bursztynowe, bo naprawdę ładnie wygląda i dobrze się komponuje z deską <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie JVC odpadło ze względu na dość skomplikowaną obsługę.

Czy ja wiem czy takie skomplikowane? Mi odpowiada, nie patrzę w ogóle na radio jak chcę wykonać podstawowe operacje. Alpajnem się nie bawiłem dłużej niż w markecie, dlatego nie wiem jak się sprawdza w aucie <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brudijr, musiałbyś porównać na żywo jak to gra. Na co nie zmienisz i tak zagra lepiej niż standardowe radio <piwko>

Ja zmieniłem na JVC i mi dźwięk się bardzo podoba, jakbym kupił Alpine to pewnie bym tak mówił o Alpine :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alpine wiem jak gra 4x45W, bo ojciec ma w Logan'ie i bardzo ładnie, co do JVC, nie miałem okazji sprawdzać, przynajmniej na dobrych głośnikach...

Podawajcie swoje typy, może jakiś Kenwood, ja bym był przekonany do tego JVC, tylko bym musiał porównać gdzieś, jak to gra, a nie bardzo jest jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmieniłem radio to głośniki przeżywały drugą młodość <piwko> Ja mam standardowe głośniki z przodu, z tyłu macaudio (żaden szał, odseparowane) i gra ładnie tylko tapicerka czasem zagra razem z głośnikiem :oops: Przez jakiś czas miałem wzmacniacz i kolumnę w bagażniku (nie śmiać się!) i wtedy była bajera 8-) Do normalnego odsłuchu standard 16cm z przodu +wygłuszone drzwi i będzie ładnie grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz JVC.. też dobra marka.. Alpine tak do 400zł niczym nie będzie się różnił od JVC w jakości, bo to raczej taka "budżetówka".

Ja też miałem taki dylemat, sam mi podpowiadałeś i zdecydowałem się na JVC.

Pozdro :-P

 

PS. Kasete na radio też trza kupować? Bo zaślepkę już kupiłem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!