Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie radio zamiast orginalnego


Rekomendowane odpowiedzi

Witam dziś z ciekawości podpoiłem stare radyjko kenwood-a jakości dźwięku trudno było porównać z tuner list . Postanowiłem że kupie radyjko wiem że wyświetlacza się nie da uratować ale czy jest jakieś radyjko które będzie wykorzystywać Pilot ?

 

[ Dodano: 2010-09-05, 12:10 ]

Czy te radyjka będą dziłać w Ph1 ?

http://www.renaultnews.it/brochure_accessori/Hi_tech.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Każde radio które będzie miało możliwość współpracy z oryginalnym sterowaniem będzie wymagało oddzielnego interfejsu. Np. do pionierów koszt interfejsu to ok. 140 zł + 20 zł jeśli chciał byś wykorzystać orginalny wyświetlacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...

A tak schodząc na ziemię...

Czy jest jakieś radio, które można pożenić z pilotem i wyświetlaczem (lub choć samym pilotem) w Megane II ph I, ale nie wydając 1500 zł?

Czy jakieś tańsze radio np. jakieś JVC, które dobrze grają, można by z tym połączyć za pomocą jakiegoś interfejsu? Ma ktoś wiedzę na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Cytat

 

"Adapter UNI24PNR01 - informacja techniczna.

-------------------------------------------

Adapter pozwala w techniczny i ekonomiczny sposób połączyć display i joystick z fabrycznego kompletu Renault Tuner List z nowocześnie wyposażonym, rynkowym odbiornikiem Pioneer przy zachowaniu sterowania i wyświetlania informacji z radia na oryginalnym displayu.

 

Radia z serii Tuner List VDO były montowane głównie w samochodach Clio /Kangoo /Laguna /Megane /Modus /Scenic /Traffic z oddzielnym displayem SAGEM serii AFFA w latach 2000-2005. Do displaya podłączony jest joystick. Komunikacja dwustronna radia z displayem i joystickiem przechodzi przez żółty wtyk mini-iso z pięcioma przewodami (SDA, SCL, MRQ, RADIO-ON, GND, pin 4 wolny).

Kolory przewodów mogą się różnić w różnych modelach. Pozostałe typowe dwa wtyki ISO to zasilanie i podłączenie głośników, typowy jest również wtyk antenowy.

Adapter wykonany jest w formie przelotki z kompletnym okablowaniem, do bezproblemowego montażu. Sterowanie radia podane jest poprzez kątowy wtyk mini-jack 3,5mm natomiast informacje dla displaya są obecne na niebieskim gnieździe IP-bus.

 

Orientacyjna lista odbiorników Pioneer wyposażonych w niezbędną funkcję Sub-display oraz Steering Wheel Control:

ANH-P10MP, DEH-P3100UB, DEH-P4100SD, DEH-P4800MP, DEH-P5100UB, DEH-P40MP, DEH-P55BT, DEH-P5700MP, DEH-P5730MP, DEH-P6000UB, DEH-P65BT, DEH-P6700MP, DEH-P700BT, DEH-P7000U, DEH-P7100BT, DEH-P7600MP, DEH-P7700MP, DEH-P80MP, DEH-P8100BT, DEH-P8600MP, DEH-P9600MP, FH-P80BT

 

Obsługiwane rozkazy sterowania to VOL+/-, SEEK+/- manual/*automat, SOURCE, MUTE/*BAND przy pomocy przycisków joysticka (*oznacza przytrzymanie przycisku ponad 2 s.) oraz PRESET+/- przy pomocy pokrętła joysticka.

 

Zastosowanie adaptera blokuje użycie gniazda IP-bus radia dla zmieniarki Pioneer i jej ewentualne podłączenie wymaga użycia specjalnego rozdzielacza. Inne adaptery Pioneer np. dla Ipoda lub Bluetootha można podłączyć bez problemu. Fabryczna zmieniarka VDO jest niekompatybilna z radiem Pioneer i w tej konfiguracji nie będzie działać.

 

Przed zamówieniem adaptera UNI24PNR01 należy sprawdzić czy display/joystick współpracuje z radiem serii Tuner List przez żółty wtyk mini-iso z 5-ma przewodami oraz czy radio Pioneer posiada funkcje Sub-display oraz Sterowanie z zewnętrznego adaptera.

 

Aktualna cena adaptera z okablowaniem to 149.00 PLN z Vat plus koszty wysyłki. Zapewniamy pomoc przy doborze sprzętu oraz gwarantujemy zwrot należności za towar w przypadku rezygnacji z zakupu. Faktura VAT, gwarancja 12 m-cy. Informacja techniczno/handlowa pon.-pt. 10-18 ... tel. 012 632 12 28 ... tel. kom. 668 096 961 ... e-mail: adapter(małpa)piloty.pl"

 

Polecam przeczytać TEN temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adapter UNI24PNR01 miałem w swoim sceniku teraz leży gdzieś w szafie, bez problemu działało sterowanie z kierownicy i wyświetlacz.

A czy w megane II wyświetlacz nie komunikuje się przy pomocy szyny CAN? To by uniemożliwiało wykożystanie tego interfejsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!