Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kasowanie przebiegu dziennego + bonusy :p


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem. Otoz ostatnio bylem nad jeziorem, tam wymylem auto, po czym stalo jeszcze 2 dni nie uruchamiane. Po 2 dniach traktor nie zapalil. No to na pych i pojechala meganka. Drugi dzien rano zaczynam krecic rozrusznikiem i efekt byl taki, ze zaczal bardzo wolno krecic, rozpedzal sie coraz bardziej po czym odpalil. Przy okazji zresetowal sie licznik przebiegu dziennego. No i teraz robi sie tak za kazdym razem, chyba ze zgasze auto na moment i odpalam odrazu to ze strzalu pali. Gdy wchodze do auta i odczekam chwile, to widze ze przebieg sie nie zresetowal, dopiero po kreceniu rozrusznikiem. Przy czym zegarek dziala caly czas. Nie mam komputera jesli to cos zmienia. Zmienilem kleme ujemna bo byla dojechana, ale to minimalnie poprawilo sytuacje. Czy ma ktos moze jakies propozcyje co jej moglo strzelic do lba, ze takie cyrki mi teraz odstawia ? Jezioro raczej sie jej spodobalo bo juz byla tam wczesniej, wiec klimat jej nie zaszkodzil <ok>

 

Pozdrawiam (przepraszam za brak naszych znakow, ale nie mam ich w chwili obecnej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klemy są już czyste i to nic nie zmieniło. Prezes - muszę go jakoś naładować, ale to takie dziwne, że przy padającym aku rozrusznik kręcił by coraz szybciej. Wydawało mi się, że nie kręcił by wcale jakby padał.

Pzdr

 

EDIT:

Choć z drugiej strony po chwili zastanowienia, to całkiem możliwe <ok>, nie ma wystarczającej mocy, żeby od razu zapalić, ale jak przekręci parę razy to i opory są "mniejsze", żeby coraz szybciej kręcić.

 

A rozrusznik, też będę musiał rozkręcić niebawem. Tylko dziwi mnie fakt, że z dnia na dzień się to stało i to akurat po tym myciu. Choć wcześniej deszcze nic mu nie robiły, więc nie koniecznie musi być to wskazówką. Aku w zimę dopiero się poddawał poniżej -15 -20 mniej więcej. Tak mógł stać parę dni i odpalał. Tak z tydzień temu, dwa tygodnie temu odpalałem auto po 2-3 tygodniach stania i też bez problemu. Nic to w najbliższym czasie przyjrzę się bendiksowi i rozrusznikowi, i aku też przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawostek napiszę, że po zrobieniu jednego dnia 150 km (koniec jazdy około godziny 21) po 2 dniach nie odpalił <ok> Jutro kupuję akumulator, tylko jeszcze nie wiem czy boscha s5 czy centre future.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

centre future.

Na szybko dodam bo o akumulatorach mamy już temat.

Ten sobie odpuść - mam doświadczenie z tą marką, niestety niemiłe. :-(

Tak to często bywa z tym brakiem "U" i dlatego szaleją kontrolki i różne inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak z drugiej mańki mycie samochodu nad jeziorem jest bardzo nie ekologiczne w niektórych krajach za takie coś płaci się parędziesiąt tys. euro kary.

 

jedna kropla oleju samochodowego jest w stanie skazić 1000 litrów wody nie mówiąc o innych rzeczach które w czasie jazdy znajdują się na karoserii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie myłem auta nad samym jeziorem. Taki skrót myślowy, pojechaliśmy nad jezioro, tzn byliśmy w holenderce jakies 50 metrów od jeziora i tam myłem auto :)

Prezes tak już kończąc, właśnie tym tematem się zasugerowałem, tam w większości centra ma b. dobre opinie :)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już drugi rok Futurę i mogę ją polecić, bo dobrze się sprawdza.

Poprzednio była Centra Standard, która padła po 8 latach użytkowania.

Okazało się, że pękła cela i czas było wymienić akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj też coupeta miała chwilową niedyspozycję - po 20km jazdy podjechałem po dystrybutor, zgasiłem auto, okazało się że w tym dystrybutorze nie ma ON, więc wsiadam, chcę odpalić i ZONK. Reset liczników (przebiegi z ponad 4 tys km :) ) i nie odpaliła, spróbowałem drugi raz i odpaliła bez problemu. Przyczyn nie znam i nie chcę znać, to chyba chwilowa niedyspozycja bo daaawno już przy niej nie grzebałem :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centra Futura 72ah, 720A zawitała w meganie. Mam nadzieję, że to koniec problemów :) 360 zł z przesyłką wyszła (w realu albo auchan (nie wiem jak to się pisze) chcieli 460-470), więc chyba nie jest tak źle.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!