Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z wycieraczkami przednimi,


Rekomendowane odpowiedzi

Połączono z istniejącym tematem.

 

Witam, mam następujący problem. Mianowicie 2 dni temu wracając do domu, już pod samym domem, wycieraczki bardzo zwolniły praktycznie się zatrzymały. Wysiadłem z auta i trochę je szarpnąłem więc ruszyły dalej i chodziły bez problemu. Wczoraj wchodzę do auta ruszam, włączam wycieraczki i super wszystko działa, po przejechaniu około 6 kilometrów wyłączyłem wycieraczki bo nie były mi już potrzebne, po następnych około 5km chciałem wycieraczki włączyć z powrotem i już się nie włączyły. Po powrocie do domu przeszukałem multum tematów na ten temat, wykręciłem cały silniczek przeczyściłem sworznie (1 z nich ledwo można było ruszyć) po nałożeniu smaru sprawdzeniu silniczka na krótko wycieraczki chodziły. Jak później się okazało moja radość była przedwczesna. po zamontowaniu w samochodzie 0 reakcji, wycieraczki znowu nie chodzą, bezpieczniki są w porządku, przekaźnik słychać jak cyka. Jest tylko 1 problem na kostce z wycieraczek na pinach 1,2,4 jest wszystko ok ale na pinie 5 przychodzi tylko 2,5-3V. Sprawdziłem ciągłość przewodów 4 oraz 5 które idą do brązowej kostki w UPC jest ok (w owej brązowej kostce kiedyś nazbierała się woda i były już problemy z tego powodu), ze względu na to że nie miałem już dziś weny to wyjąłem jeszcze całe UPC i otwarłem. Od spodu widać że było tam sporo wilgoci jest pełno białego osadu. Czy ty może być powodem że UPC nie podaje napięcia na silniczek ? Czy można to samemu naprawić i czy ewentualnie lepiej naprawiać czy wymieniać UPC ?

 

Proponuję przypomnieć sobie regulamin forum, szczególnie punkt 4.3. Aston76

 

 

Nie wiem w czym ten temat jest podobny do mojego problemu, gdyby u mnie wycieraczki na krótko nie działały lub działały bardzo powoli to by był podobny, tutaj jest zupełnie inny problem

Edytowane przez kaczor25022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z wycieraczkami przedniej szyby renault megane scenic 1.9 diesel. Sprawdziłem bezpieczniki są dobre, sprawdziłem silniczek wycieraczek dziala bez zarzutu .tak myśle ze toprzekażnik ktury znajduje sie pod bezpiecznikami .tylko niewiem ktury za to odpowiada .jak włanczam manetke wycieraczek to słychać tykanie ale wycier. stoją.. astało sie to tak -przymarzły do szyby a zona włonczyła zabuczało i niedziała ..morze ktoś mi doradzi pozdrawiam.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;) -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Pozwolę sobie podpiąc się do tematu co by nie zaśmiecać. Potrzebuje Waszej rady- a mianowicie po ostatnich opadach mokrego śniegu przyznam sie bez bicia że wsiadłem do samochodu i nie zebrałem mokrego śniegu z szyby tylko odrazu włączyłem wycieraczki no i tu popełniłem błąd. WYcieraczki się "rozłożyły' ocziwiście z wielkimi trudami bo śnieg był bardzo mokry i w momencie skłądania w połowie stanęły i już nie chciały ruszyć. Śnieg musiałęm zebrać ręką. Wyłączyłem manetką wycieraczki i ręcznie je położyłem żeby nie ograniczały widoczności ( odrazu nadmienię że w pozycji 0 czyli wycieraczki wyłączone mogłem nimi bez problemu ruszać - czyli chyba nie są zapieczone? ). Wsiadając drugego dnia do samochodu uswałem manetkę wycieraczek na 3cią pozycję i odziwo ruszyły się i znowy zatrzymały w połowie szyby i w tej pozycji wycieraczki włączone nie moglem ich ręką złożyć - mysiałem je wyłączyć i znowu ręką złożyć żeby nie ograniczały widoczności. Taką sytacje miałem jeszcze raz. Podpowiedzcie mi gdzie masz szukac problemu i w czym on może tkwić. Nadmienię takze że tylna wycieraczka pracuje bez problemu, bezpiecznik ok.

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!