Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5dci '04 nie kopci jesli chodzi na 3 cylin


gkaas

Rekomendowane odpowiedzi

Problem z Megane 1.5dci 2004 na delphi. Autko kupione zostało z rozłożonym silnikiem (silnik do naprawy bo po wymianie rozrządu-obróciło kółko) . Z historii auta wynika że już był w nim wymieniany silnik na inny. Po zakupie auta zostały wymienione tłoki na nowe, planowana glowica, nowa uszczelka, filtry, listwe wrtyskową, napinacze, pompa wody i wiele innych. Silnik został poskładany odpala, ale... podczas jazdy czuć szarpnięcia, ponadtwo kopci, zaświeca się serwis i check injection. W pierwszej kolejnosci sprawdzone zostały wtryski, okazalo się że jeden wtryskiwacz jest uszczerbiony. Kupiłem komplet wtryskiwaczy - używany. Zostały zaprogramowane, mimo to kopci dalej, czuć brak mocy, dalej sie zaświeca check injection. Wniosek - znowu coś z wrtyskami, ale jednak nie. Wtyski były sprawdzane i zamieniane kolejnością i programowane, więc na aucie zostalo sprawdzone 6 wrtysków więc uznano są ok a pomimo tego dalej to samo. co ciekawe po odpieciu 3 wtrysku, autko chodzi na 3 cylindrach i ...przestaje kopcić, przy odpieciu innych nie tylko przy tym jednym. Pomimo podmiany wrtyskiwaczy, programowania ich, nawet świece byly sprawdzane, sprawdzano napięcie na kablach wszystko ok, sprawdzano kompresje i jest idealna, a mimo to kopci, nie równo chodzi i chceck injection. Mechanik rozkłada ręce i nie wie co dalej. Jakieś pomysły? Co jeszcze może byc powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski byly zamieniane miejscami i programowane i zawsze na trzecim cylindrze jest cos nie tak(po odpieciu wtyczki z wtrysku przestaje kopcić(niebiesko-siwo)). ten sam wtrysk na 1 lub 2 cylindrze działa prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biało niebiesko to woda i olej, pierwsze co mi do głowy przyszło, to tłoki i pierścienie wymienione ok. czy był robiony szlif? Może gładź cylidra się zniszczyła gdy uszczerbił się wtryskiwacz.

Być moze masz uszkodzoną głowicę ( nieszczelna ) do cylindra od góry dostaje się olej. ale wtedy wywalało by płyn z zbiiorniczka wyrownawczego albo by znikał w blizej nieokreślonych okolicznościach. tzn podczas pracy sinika.

Szarpie? A nie wydaje klekoczącego dzieku jak nieśmiertelne TDI? Mój ojciec kidyś robił remont swojego diesla i mechanior zle mu spasował zawory skutek był tak że po pewnym czasie zawory spotkały się z tłokiem ale najpierw auto klekotało mocniej niz zwykle i kopciło.

Tak sobie myśłę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie w ASO wykryto błedy:

 

DF010 0409 obwód czujnika pozycji egr

DF025 0380 złącze diagnostyczne skrzynki podgrzewania

DF028 0203 obwód sterowania wtryskiwaczem; cyl.3

DF061 0303 wypadanie mieszanki ; cyl.3

DF121 0325 obwód akcelerometru

 

Czy miał ktoś doczynienia z tymi błedami w szczególności df028 i df061, sprawdzane były przewody od komputera do wtryskiwacza i są ok. Gdzie szukać dalej?? Komputer do wymiany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!