Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spalanie - cykl mieszany.


Trocki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem nowym użytkownikiem forum (MEGANE II 1.9 dCi 120KM) . Chciałem was zapytać czy spalanie około 8 litrów w cyklu mieszanym to dużo przy dość spokojnej jeździe. Gdybym szalał na pewno dobiło by mi do 9. Kupiłem auto z myślą, że będzie oszczędne niestety tyle to mi benzyna paliła. Auto sprowadzone z Niemiec. Właściciel jak się okazało za bardzo o nie nie dbał. Sadze tak po samych filtrach! Syf jak diabli. Wymieniłem wszystko z myślą ze spalanie może trochę się zmniejszy. Niestety cały czas to samo. Samochód był na komputerze i nic nie pokazało. Proszę o konkretne wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj mi się wtryskiwacz zawiesił :) strzelał jak z karabinu. Byłem u mechanika wlał jakiś preparat do czyszczenia Vavoline i narazie jest ok. Kolego pawelp2008 wybacz ale na każdym forum znajdzie się jakiś fachowiec i zamiast pomóc to pisze "temat już był", "poszukaj w google" itp wysilił byś się i chociaż odesłał do jakiego linku. Są moderatorzy, admini i to ich zajęcie. Nie odbieraj chłopakom chleba. I następnym razie pisz na PW bez sensu pisać to w temacie, w którym nie ma się nic do powiedzenia. Czyli sprawa rozwiązana w jeden dzień 600 zł nówka na allegro BOSH'a, życie. Zresztą nic dziwnego skoro właściciel oszczędzał na filtrach. Pomagają coś te środki do czyszczenia wtryskiwaczy? Stosuje ktoś takie środki? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat o spalaniu :roll: Trocki, poszukaj jest tego dość sporo na forum.
w tej wypowiedzi daleko do "podania czegokolwiek na tacy". Tak czy inaczej, przyznaje z bólem szukałem znalazłem ale niestety nie umiałem odnieść się w żaden sposób do swojego auta. Kolegom bardzo dziękuje za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I następnym razie pisz na PW bez sensu pisać to w temacie, w którym nie ma się nic do powiedzenia
gdybyś pofatygował się i użył szukajki, to wiedziałbyś, czy mam, czy nie mam nic na ten temat do powiedzenia.
wysilił byś się i chociaż odesłał do jakiego linku
ja kolego w przeciwieństwie do Ciebie już się troszkę wysilam na tym forum. Ty natomiast już po dwóch dniach obecności wysilać się nie masz ochoty :)

pozdrawiam CięTrocki, ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!