Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup MIII Grandtour/Pytania, dylematy


ver_batim

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, w maju był upust 7 tys. Chciałem czekać z zakupem auta do noworocznych wyprzedaży, ale w końcu zdecydowałem się na zakup autka, które sam sobie skonfiguruję. W kwietniu/maju złotówka się osłabiła i wyszedłem z założenia, że Renault Polska niebawem podwyższy cenę, co rzeczywiście miało miejsce. Być może sprzedaż w maju była niska, bo minął szał noworocznych wyprzedaży i sprzedawcy zależało na wynikach... Acha, co istotne, wynegocjowany upust był pod warunkiem, że wezmę kredyt 2+2+2. Wziąłem zatem minimalną wielkość kredytu 10tys. Dostałem też gratisy: alarm i dywaniki. No i gwarancja 4 lata, bo jeżdziłem wcześniej renówką. Autko przyjechało z czarnymi dywanikami, więc mam teraz dwa komplety: jednen szary z salonu, drugi czarny, co przyjechał z autem. Jakby ktoś sie chciał zamienić, to chętnie oddałbym szary za czarny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, zapomniałem o gratisach - dostanę alarm, dywaniki (gumowe) i chlapacze. Dodatkową gwarancję będę niestety wykupywał. I jak patrzę na swoje przebiegi, to wezmę na 5 lat :)

 

W moim przypadku nie miało znaczenia, czy biorę na kredyt, w leasing, czy za gotówkę. Może miało, że na firmę :)

 

Pzdr,

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakup z pożyczką lub na firmę zdecydowanie wpływa na wartość upustu. Trochę zaskoczył mnie ten rabat w maju. Przy nim obecne 10tys. to mało. Może więc warto zaczekać do następnego maja? Auto o rok młodsze i niewiele droższe??? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sławek17, w ten sposób to nigdy samochodu nie kupisz :)

Dodatkowo udało mi się dostać fajny rabat na opony. Wymiana w cenie. Niestety nie udało się"zassać" opon w cenę auta...

 

W pierwszym poście pisałeś ver_batim, o ksenonach. Ja bym brał. Jakie by nie były, bym brał na Twoim miejscu. Tym bardziej, że są światła do jazdy dziennej, więc zużycie tych lamp nie będzie dramatycznie duże.

 

Pzdr,

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, zapomniałem o gratisach - dostanę alarm, dywaniki (gumowe) i chlapacze

Fajnie, że dorzucili Ci chlapacze. Ja je założyłem tydzień po odbiorze auta, jak w deszczu zobaczyłem w tylnej szybie wyrzucaną wysoko wodę. Przednie chlapacze też pomagają, mam mniej uświnione drzwi i próg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ver_batim: spoko soko :) aż tak bardzo tego nie analizowałem :) za to podtrzymuje wersje poszukania po kilku salonach co mają akurat za testówke :P stosunek cena/ wyposażenie znacznie się zmniejsza :P a są w stanie Ci od razu powiedzieć czy sprzedają ją za tydzień czy za miesiąc :P a jak wpłacisz dziś tysiaka to jest Twoja od razu jak będą ją spylać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soko, testówki brać nie chcę bo mam obiekcje co do użytkowania takiego auta szczególnie, że wybrany przeze mnie silnik ma turbo, a to wiąże się z odpowiednim traktowaniem turbiny. A nie mam gwarancji, że nie była ona wysilana przy np. zimnym silniku lub silnik wyłączany gdy turbina nie zdążyła się schłodzić i wyhamować.

 

Mam jeszcze jedno pytanie. Czy założone teraz zamówienie wiąże się z obecnymi rabatami? Chodzi mi o to, czy odbierając auto po nowym roku będę płacił cenę katalogową z obecnymi upustami (10 000zł.) oczywiście nie biorąc pod uwagę VATu, bo on pójdzie w górę. Czy wtedy cenę będę płacił z upustami ustalonymi na nowy okres? Prosiłbym o szybką odpowiedź :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli auto zdążą wyprodukować w tym roku (ale jeśli jeszcze nie zamówiłeś to raczej już nierealne) to tak. Jeśli produkcja przejdzie na styczeń to zapomnij o 10tys rabatu. Będzie to już rocznik 2011.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie macie rację:) A przynajmniej nie w każdym przypadku. Ja mam gwarancję ceny, ale netto. Gdyby auto przyjechało w nowym roku, zapłaciłbym wyższy vat. I nie tylko w Renault, u wszystkich dealerów, z którymi rozmawiałem.

 

Trzymam się też tego, że owa gwarancja obowiązuje w górę, czyli gdyby cena netto poszła w górę, to sorry Winnetou, mam auto za tyle, co w umowie. A gdy cena spadnie.... to mam fajniej :)

 

Tak więc, jaamar1, dowiedz się dokładnie, jak jest z vatem.

 

Sławek17, z tym zapominaniem o rabatach też nie do końca musi być prawda :P Jak mówię, mam zaklepaną cenę, bez względu na czas dostawy auta (netto).

 

Pzdr,

P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czas dostawy nie ma znaczenia tylko czas produkcji. Jak zamawiałeś na pewno określili w którym tygodniu roku auto wejdzie do produkcji. Jeżeli produkcja w roku 2011 to już inna cena ale o tym wiesz już w momencie zamawiania samochodu. O vat też pisałem, że jak faktura czyli odbiór w nowym roku to już z większym vatem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!