Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic II 1,9 w automacie poszukiwany


acidmk

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy może się czepiam, ale mógłby się zastanowić i napisać jaki faktycznie ma ten silnik bo; w opisie 1900 a pokrywa klawiatury wyraźnie 2000dci, możliwe, że po prostu taką zdobył, aby auto było atrakcyjniejsze. Po VINie w ASO wyjdzie prawda. No i trzeba doregulować lewy odbój dolny maski, bo za bardzo spadła poniżej obrysu reflektora. Oczywiście to pikuś. Autko ładne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

acidmk taki przegląd ok. 250 PLN, ALE - jak już pisałem w innym wątku - nie w najbliższym ASO, ani też nie w tym następnym, ale w trzecim. i trzeba mieć cały czas sprzedawcę na oku, żeby - znikając na 30 sekund - nie pogadał z kim trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trudno powiedzieć, czy odpowiada czy nie. a jeśli nawet, to jak tego dochcodzić i jakie koszty/czas??

ja zrobilem przegląd w ASO w innym mieście, telefonicznie prosiłem ich kilkakrotnie, żeby naprawdę solidnie to zrobili, bo kasa nie gra roli, a chce mieć auto na 100% sprawdzone.

przy oględzinach koleś sprzedawca "zniknął mi" kilka razy, no a na halę przeglądów nie można wejść. po przeglądzie dowiedziałem się, że są tylko dwa małe błędy (dali wydruk), m.in. jakiś błąd z czujnikiem ciśnienia klimy.

po kilku dniach, gdy sam się zabrałem za przegląd okazało się, że:

- jest mały pajączek na przedniej szybie

- ciśnienie klimy 0 i w dodatku jest gdzieś uszkodzony przewód

- bagnet olejowy złamany na pół

- filtry powietrzne brudne jak diabli, a przecież filtr od klimy wyjmuje się w ciągu 5 sekund

- licznik cofnięty pewnie z 70 - 100 kkm. znalazłem na silniku oryginalne papiery z przeglądów w Belgii co 30 kkm i te kilometry, które wtedy miałem już były rok/dwa wcześniej

wściekły - zrobiłem straszne zamieszanie w serwisie ASO. dostałem do wyboru: zwrot 250 PLN lub gratis usunięcie niektórych usterek, menu angielskie etc. wybrałem to drugie.

 

A'HA - przed moim ponownym przyjazdem na serwis, w celu usunięcia w/w usterek pracownik przyjmujący moje pierwsze (i kolejne) zgłoszenie, informujący mnie że zrobią to na prawdę solidnie już nie pracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie sprzedał inaczej mimo zdjęć płockiego cudotwórcy <ok> Z tego co pamiętam ten samochód sprzedaje sie od jesieni... Dziwna wersja że nie ma ESP, byłem święcie przekonany że ESP powinno byc w wersji PRIVILAGE na wyposażeniu standardowym. Nie do końca zgodzę że to perełka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pizza masz rację to ten sam egzemplarz o który pytałem w lutym <ok>

 

Jakoś mu nie ufam...chyba za długo już stoi, wiec coś z nim może być nie tak :(

 

Pozdrawiam i dzięki !

Acidmk

 

[ Dodano: 2011-04-13, 08:06 ]

Witajcie,

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy w Scenicu z silnikiem 2.0 diesel 150 KM około 2006-08 występuje filtr FAP?

 

Pozdrawiam

Acidmk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Z tego co wiem, automaty do 1,9dci i 2,0 16V są czteroprzełożeniowe. Sześciobiegowy jest tylko w 2,0dci czyli chyba w wersjach po lifcie. Z moich krótkich doswiadczeń jest przyjemny. Co do producenta czy żywotności nic nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!