Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

znowu pasek


roboski

Rekomendowane odpowiedzi

Sory że znowu podaje ten temat ale chyba mnie trafi. Niecały m-c temu wymieniłem pasek wieloklinowy ponieważ się postrzepił. Dzisiaj (przygotowuję się do wyjazdu nad morze) przeglądałem silnik i osprzęt i co zauważyłem???? Na brzegu paska odstaje biała nić (czyli zaczyna się strzępić) Kuna co to jest. Wszystko jest nowe, napinacz rolka, pasek (firmy Bosch). Co jest kurde - poradźcie bo mnie trafi. No strach normalnie jeździć tymi Megankami (piszę tak ponieważ strzępienie się paska to częsty temat na forum).

Może ktoś z Was znalazł przyczynę tego strzępienia się (chyba że te typy tak mają).

Przepraszam że tak się rozpisałem. Poradźcie coś :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzyj wszystkie kółka dokładnie jeszcze raz nawet pod lupą. Ja w peugeocie zanim zobaczyłem pęknięcie na tulei cylindrowej zmarnowałem parę uszczelek pod gławicę. Paski są przeważnie o jeden rowek węższe. Może przestaw go na drugą stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ilu rowkowy masz pasek?

Bo są 5- lub 6-ciorowkowe.

5-ciorowkowy zakład się tak żeby od strony silnika był jeden rowek wolny.

 

Policz też rowki na kółkach, bo może coś tu jest pomylone.

Zastrzegam, że mogę się mylić, ale może w renufkach zakładają kółka 5- lub 6-ciorowkowe.

 

Jak zmieniałem pasek pan w sklepie zapytał się ilu rowkowy? Bo były oba rodzaje, kupiłem taki jaki miałem poprzednio, czyli 6-ciorowkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie ostatnio tez poszedl pasek, chyba po 1,5 miesiaca, ale to bylo przez kolko pasowe na alternatorze, po powrocie z bialegostoku do domu uslyszalem przy odpalaniu dziwne brzazgi spod maski, peklo mi kolko pasowe i rwalo pasek, mialo mala ryse no i po pewnym czasie poszlo calkowicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oszlo kolo pasowe alternatora i na 100% masz to samo.

u nas był to jedyny powód wzywania assistance na drodze, poszło jakies nie długo po przeglądzie. Do wymiany koło, nastepny pasek założony w ASO wytrzymał do końca posiadania auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem autorem podobnego tematu - poradźcie - po czym rozpoznać, że to koło na alternatorze jest walniente. Luzów żadnych nie ma podobnie jak pozostałe koła. Gościu w serwisie Renault mowił mi, że zastosowane u mnie kosztuje około 700 zł (podobno sa dwa rodzaje tych kół - JA OCZYWICIE MUSZE MNIEC TO DROŻSZE :-x !!! Nie chciałbym niepotrzebnie wywalac takiej kasy. Na razie wymienilem rolke prowadzącą bo miała luz, ale to nic nie zmieniło. Pasek dalej przeskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to wygladalo tak ze nie mialem prawie polowy tej biezni na kółku pasowym przy alternatorze, zostały chyba tylko 2 bieznie no i jak po pewnym czasie cos zaczelo mi dzwonic, reszta kolka wypadla spod paska i zaczela pilowac mi alternator, po mojemu to zdejmij pasek i zobacz w jakim stanie masz to kolko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja wczoraj wymieniałem to kółeczko na alternatorze, koszt 280 zł z robocizna, objaw taki ze coś strasznie zaczęło trzaskać , taki klekoczący dźwięk, a napinacz paska podskakiwał, niczym na dyskotece heheh, mechanik tylko zerknął i zaraz stwierdził ze padło sprzęgiełko, dodając ze to normalny objaw w dislach. Po wymianie jak ręka odjął, nastała błoga cisza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!