Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fotelik Cybex Solution / Solution X


MiszaElk

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko do osób posiadających fotelik podany w temacie - jak wygląda sprawa stabilności? Jak oceniacie ten fotelik? W testach i na forach ma dobre opinie, kosztuje przyzwoite pieniądze więc to będzie prawdopodobnie mój wybór.

 

W Ełku w sklepach nie ma tych siedzeń, więc zostaje zakup prze internet - nie ma możliwości przymiarki. Niby można odesłać w ciągu 10 dni ale komu chce się bawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź, z tego co poszperałem w necie to Cybex jest chyba najrozsądniejszym wyborem za rozsądne pieniądze :)

Zastanawiam się czy nie dorzuć paru groszy do wersji z ISOFIX - w końcu po coś jest w samochodzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko też zależy dla jakiego przedziału kg ten fotelik z ISOFIX ma być.

Dla większych wartości kg to nie ma sensu bo i tak nie korzysta się z pasów fotelika a tylko pasów auta. Wtedy system nie jest tak potrzebny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem sobie na fotelik.info a propos ISOFIX dla większego przedziału wagowego - mnie interesuje konkretnie 15-35kg. I jak napisał Prezes chyba nie ma to aż tak wielkiego znaczenia. Dla niższego przedziału wagi to bym chyba nie zastanawiał się za bardzo (na korzyść ISOFIX).

Mój wybór to: http://allegro.pl/cybex-solution-x-plus-na...1411539170.html

 

Tylko szacowna małżonka i carewicz Mikołaj muszą wypowiedzieć się co do koloru :) Prawdopodobnie będzie navy bo pasuje do karoserii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla przedziału 15-35kg często podają 18-35kg to znalazłem coś takiego :)

http://allegro.pl/ferrari-furia-fotelik-15...1398028899.html Nawet filmik jest.

ISIFIX ma duże znaczenia jak się korzysta z pasów fotelika a przy większym dziecku się je wywala.

Potem i tak samo siedzisko zostaje. :!:

MiszaElk, Im więcej się tam czyta tym większy ma się mętlik. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes -> zajrzyj na fotelik.info. Wolę coś co jest przetestowane i wiadomo jak się zachowa. Nie będę dla 200zł oszczędzał na bezpieczeństwie Młodego. Tym bardziej, że Cybex zawsze w czubie testów. Jest Cybexa Fixfree z ISOFIX ale nie ma dwóch rozwiązań które bardziej przekonują mnie do Solution X - LSP i ochrona głowy przy zderzeniach bocznych. Fotelik korzysta z pasów samochodu więc ISO można sobie odpuścić.

 

Co do samych siedzisk - poszukaj na tubie filmików z crashtestów takiego siedziska, właściwie dziecka na takim siedzisku - dzięki, nie skorzystam.

Mętlik jest zawsze jak się człowiek wgryza w temat, potem wszystko się układa ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiszaElk, Ten co zapodałem to przeszedł testy - widać fotkę z atestami i nawet filmik zapodali z testów.

Nie mam w tym interesu - dałem tylko dla przykładu. :)

Oby nigdy foteliki nie musiały przechodzić krash testów z udziałem naszych pociech :!: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MiszaElk, fotelik jest dobrze przymierzyć do auta. Sam kupowałem jakieś 8 miesięcy temu i nie wszystkie te markowe (brałem tylko pod uwagę te z atestem i testowane wg nowej procedury (starą przechodzą nawet te foteliki po 100zł)) wygodnie leżały na fotelu. Nie pamiętam jaki kupiłem więc jak wrócę do domu to sprawdzę i napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kipi - wiem, że tak jest najlepiej, stąd moje pytanie na forum. W Ełku tylko jakieś Graco, Indy i coś tam jeszcze ale nieciekawe, za nieciekawe pieniądze. Z tego co udało mi się wyczytać to nie powinno być problemu w Megi.

Jak fotelik przyjedzie to przymierzę i dam znać co i jak. W razie czego mam 10 dni na zwrot (jak ja kocham zakupy przez internet! :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fotelik przyjechał :) Oczywiście p...y kurier z DPD musiał zostawić przesyłkę u sąsiadów. Nie mam nic przeciwko temu ale człon jeden mógł chociaż zadzwonić i powiedzieć. Ale to taka mała dygresja.

 

Ogólne wrażenia dobre, dziwi mnie tylko, że regulacja pochylenia oparcia jest bezstopniowa (praktycznie). Carewicz Mikołaj oczywiście zażyczył sobie przetestować fotelik (w końcu wybierał kolor ;-) ). W stosunku do poprzedniego fotelika (Baby Design 0-18kg) oparcie jest dużo bardziej pionowo, nie wiem jak będzie ze spaniem. W MIpI stary fotelik był za bardzo odchylony, w MIIpI było ok, teraz mam wrażenie, że do starej Megi pasowałby lepiej. Obicie wg mnie jest nie welurowe tylko jakieś zamszopodobne. Nie mamy co prawda jakiś sensacji w trakcie jazdy ale kto wie co będzie z czasem? Potencjalnym problemem będzie zapinanie pasa - fotelik jest dość szeroki u podstawy i wsuwa się na klamrę. Zastanawiam się jednak czy dla starszego dziecka nie będzie za mało miejsca w barkach. Pożyjem uwidim :)

 

Po jakiejś dłuższej przejażdżce napiszę coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!