Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem


krysiun

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich postanowiłem założyć swój temat i opisać co mi się przytrafiło bo już zgłupiałem

 

Dzisiaj żonka wróciła z pracy i dzwoni abym zszedł do nie bo jak chce wyłączyć hamulec postojowy to wywala service P i Parking breake check a potem breake failure ale czasami robił on po wyłączeniu. ale czasami chociaż normalnie odłącza i załącza próbowałem AAA i STOP się pali cały czas.

 

No to se mówię zerknę na kostkę pod fotelem kierowcy taka długa szara oczywiście cooo mokrawa wypinam ją i patrzę zaśniedziałe kable no to coś na bazie wd40 i tak popsikałem i złożyłem z powrotem odpaliłem tak ze 2 razy oczywiście hamulec nadal to samo ale za 3 razem jak chciałem odpalić wciskam start o zresetował mi się zegarek prosi o kod do radia, iii terkocze gaśnie licznik światła i nie odpala nawet nie kręci - zmierzyłem napięcie na AKU miernikiem 11,5 - 11,6V - kurka TAK nagle by AKU zmarł ??? czy gdzieś mam zwarcie jakieś - aaa nie działa foto komórka tylnych drzwi i szyby

 

Scenic II 2.0 16V Lux Expresion

 

Za wszystkie uwagi dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czy jest płyn hamulcowy, może jest jakiś wyciek?

Naładuj akumulator na maksimum. A może coś dzieje się z kostkę pod samym hamulcem ręcznym? Tam chyba jest gdzieś nawet bezpiecznik, warto sprawdzić też pozostałe bezpieczniki. Wysusz suszarką wiazkę elektryczną (wtyk i gniazdo) najlepiej wszystkich drzwi.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za uwagi będe działał

 

[ Dodano: 2011-01-12, 12:18 ]

Co do ręcznego wszystko działa - tylko się komunikat pojawia zwalnia zaciąga itd itd

AAA i jeszcze mi się przypomniało - zmarły mi tylne drzwi i równiez szyby nie otwierają się czujnik hands free w tylnych tez nie działa - czy gdzies jest jeszcze jakas kostka ???

 

No i tak nie zaglądałem jeszcze dzisiaj ale rano to samo nie odpalił wciskam start robi trrrrrryt chyba benndix i wszystko umiera potem głupieją zegary i takie tam

 

SŁUCHAJCIE _ CZARY

NA INNYM AKU ODPALIŁ podmieniłem na chwilę z r5 - ale i tak pisze breake failure - a potem check breake i świeci się serwice P w trójkącie i stop ale zwalnia i załącza za każdym razem czy to może być KOLEJNA KOSTKA w podłodze ???

 

HELP

 

wywaliłem zbędne ENTERY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku zmieniony chodzi jak malinka centra plus - 60AH idealny -

 

Ale co z tym hamulcem wnerwia mnie ten komunikat a pojawia sie tylko wtedy kiedy chcę manualnie zaciągnąć postojowy ale słychać ze za ciąga a potem jakby dociągał jeszcze raz ??? dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze było przestudiowałem chyba już wszystko a nie chce mi sie do ASO jechać bezpieczniki itd itd itd - klocków jeszcze nie sprawdzałem moze w sobotę

 

Sorki za zaśmiecanie

 

Noooo to dzisiaj powalczyłem

 

odkręciłem fotel podniosłem dywanik i dostałem się do tej nieszczęsnej kostki - odrazu ze 3 kable mi poprostu wypadły - podłączyłem je poprostu obok skręcając z drugim z wiązki nie mam tych wsuwek więc nie mogę zacisnąć nowych - podłoga pływa ręcznikami papierowymi osuszyłem tyle o ile ale ogóle mam CALUTKĄ podłogę do zdjęcia i wysuszenie pianek i tej wykładziny tłumiącej z tyłu.

 

Narazie zniknął problem z postojowym już się nie pali po załączeniu z manuala failure i zaczeły działać sensory tylnych drzwi hands free - jedyne co to nie działają nadal szyby tył i nie mam pojęcia co zrobić chyba przedzwonię tę kostkę spiętą miernikiem może gdzieś jeszcze nie styka jakiś kabelek

 

To tyle - nie mam niestety fot ale i tak na wiosnę czeka mnie rozebranie całej reni więc pewnie zrobię -

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!