Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

stukanie w okolicach prawego przedniego koła


Rekomendowane odpowiedzi

Jasne po odczytaniu wiadomości poszedłem sprawdzić do garażu i ta masa nazywa się SIKAFLEX. ten specyfik schnie bardzo długo ale w gumie końcowej stabilizatora nie będzie to aż tak ważne.Dzwoniłem do brata i pytałem jak jego poduchy silnika i jak to robił, więc poduchę silnika trzymał w domu dwa tygodnie żeby zrobiła się guma bo musiał nałożyć bardzo grubo (do jego fury trudno dostać w Polsce części) do naszych aut to chyba lepiej kupić nowe. Słyszałem też o cudownych fachowcach którzy braki na końcu stabilizatora czarują nawijając taśmę izolacyjną ale nie polecam śmierdzi mi to druciarstwem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja potrzebuje gume stabilizatora do Megane II, I problemu by nie było gdyby nie kosztowała ona 240zł :-| bo zamiennika podobno nie ma. I w związku z tym pytanie czy nie da się jakoś tego tańszym kosztem zrobić, lub czy jest zamiennik a tylko tak mówią, że nie ma :-| Czy tą masą da się to wypełnić bo ta guma to chyba jest wypełniona w środku. Czy mogłby mi to ktoś wytłumaczyć bo nie za bardzo kapuje o co chodzi.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli guma ma kształt (sorki za porównanie) prezerwatywy a koniec stabilizatora jest wytarty, skorodowany itp. to trzeba go wyczyścić zakonserwować czymś antykorozyjnym i można gumę wypełnić tą masą, nałożyć na drążek i gotowe. Trzeba poczekać kilka godzin żeby stwardniał i można śmigać. W megane II to chyba inaczej wygląda zobacz czy o to chodzi ? http://moto.allegro.pl/item280731893_laczn...ncja.html#photo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie o to bo to kosztuje 30zł to by problemu nie było. Chodzi o takie coś TO a dokładniej o te 2 białe gumy, takie większe. No i nie ma do nich zamienników a ori kosztują po 250zeta :-/

Ale stwierdziłem, że pojeździmy po szrotach może się jakieś trafi, albo giełda. W ostateczności to chyba tylko ten originał zostaje, bo tą gumą (sikaflex-em) to tak raczej niebardzo się da bo to musi chyba równa powierzchnia być.

I jeszcze jakby ktoś podpowiedział jak to wymienić (chyba nie tak trudno)??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jestem nowy na forum ale mam pewien problem a mianowicie podczas jazdy po dołach, muldach i ogólnie po nierównościach coś tak jakby ociera mi w okolicach przedniego lewego koła, teraz tez i prawego. Podejrzewam że może gdzieś osłona nie jest dokręcona. Jeśli ktoś spotkał sie z takim problemem proszę o odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

Ja mam taki problem. Jak stoję i skręcam kołami nic mi nie stuka ale w czasie jazdy gdy skręcam w prawo lub lewo zaczyna mi coś stukać i nie wiem co. Wymieniłem już gumy na stabilizatorach i nic mi to nie pomogło co to może być? Czy cała półoś mam wymienić czy łożyska bo już sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po postach widze że megi Cie nie oszczędza, warto by było zadbać o nią. Sprawdź czy amorki sie nie poca, możesz podlewarować go do góry i szarpiąc kółko zobaczyć czy nie słychać obcych dzwięków. Przy okazji sprawdzania ABS'u sprawdz tez w jakim stanie sa hamulce i poduszki silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekam na swoje auto po prostu trochę teraz wyskoczyło mi awarii. Te stukanie już już miałem od pewnego czasu, mechanicy mówili mi że mam się tym nie martwić, ale ja postanowiłem w końcu to zrobić bo nie wiadomo co się stanie i później będę miał większy problem. Podniosłem koła i nic mi nie stukało jak zacząłem kręcić a tak to bryka spisuję się dobrze :?:

 

[ Dodano: 2008-01-09, 17:32 ]

Chociaż mam teraz trochę problemów. Mam nadzieję że będzie dobrze jak to zrobię dam znać co było nie tak POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 7 lat później...

Jeżeli chodzi o stuki w przednim zawieszeniu przy ruszaniu i hamowaniu to moge powiedziec tyle: dobry kanał, lewarek, kolega który kreci kierownicą. Ogólnie trzeba wejsc pod samochód z latareczką , niech kolega kreci kierownica ,a wy szukacie tych stuków. U mnie wyszło ze to silentblock wachacza. Objawy , tak jak mówiłem wczesniej stukanie przy ruszaniu. Przyczyny: DOKRECANIU SRUB NA LEWARKU , DOKRECANIE WACHACZA ZAWSZE NA KOŁACH!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!