Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy istnieje możliwośc założenia instalacji


iceman_k

Rekomendowane odpowiedzi

iceman_k, a nad czym tu się zastanawiać. Kupujesz zakładasz i jeździsz. Człowieku, Twoim największym zmartwieniem powinno być kiedy się zwróci i czy montaż będzie poprawny. Dla ułatwienia Ci podam że do nowych auto Renault montuje LandiRenzo - zrzut z Dialogys'a. Twoje pytanie powinno brzmieć kto zna dobrego gazownika w okolicy... lub też zlecę założenie instalacji podajcie namiary na ...

post-924-1296372585_thumb.jpg

post-1-1296372585_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocuper niby tak, ale nasłuchałem się i naczytałem tylu opinii, że po prostu mętlik w głowie.

Ktoś mi powiedział, że do Fordów nie montuje się gazu bo technologia w jakiej zbudowane są te silniki powoduje problemu (cienkie ścianki chyba tłoków + wysoka temp. spalania gazu)...i dlatego chce zaczerpnąć opinii/doświadczenia jak największej liczby kierowców, żeby przypadkiem nie wpakować się w jakieś kupsko. Jak to mówią :mrgreen: od przybytku głowa nie boli.

 

[ Dodano: 2011-02-14, 14:45 ]

Gaz montuje np. Auto Lider, który ma oddziały w Koninie, Kaliszu, Zduńskiej Woli, Wieluniu i Ostrowie Wielkopolskim.

Warto podzwonić po innych, bo każdy ma inne ceny, no i czy czasem nie zmienili swojego stanowiska co do LPG.

Numery telefonów znajdziesz na oficjalnej stronie Renault.

 

No i chyba zmienili stanowisko ;/ żaden z nich nie montuje LPG do nowych renówek.

Co więcej podzwoniłem po kilku salonach po całej Polsce i wszędzie powiedzieli, że "Nie zakładają"

 

W kilku nie zalecali, w jednym powiedzieli że to 100k km nie ma zazwyczaj problemów a potem będą problemy z zaworami i elektroniką która potrafi szaleć po założeniu LPG.

 

Może ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć tym doniesieniom ?

 

Z ciekawości zacząłem się zastanawiać czy zamiast LPG nie zakupić auta na ON.

Nigdy nie jeździłem autem na olej więc zapytam Was bo mnie zastanawiam. Moc silnika Fluence w wersjach benzynowych to 110 i 140 KM natomiast najmocniejszy diesel to 110KM. Może ktoś mi w takim razie jak wygląda porównanie najsłabszej wersji benzyny 110 KM i najsłabszej wersji diesel 90KM ? która lepsza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

polecam Ci kupno megane diesla o mocy 90 KM zamiast benzyny 110 KM, posiadam od nowosci megane II 1.5 diesel kupione w 2006 r. o mocy 86 KM zrobione 70 tys km spalanie od 4,5 do 6,2 na setkę do dziś jeżdzi bez zarzutów odczuwalna moc dużo lepsza niż w moim megane coupe III 1.6 benz o mocy 110 KM kupionym w luty,m 2009 r. - słaba moc na auto i nie ważne czy to będzie coupe czy kombi czy inne ale po prostu nie ma w co deptać a spalanie jesli depniesz masz na poziomie 11-12 litrów na setkę jak jezdzisz w miarę spokojnie to 8,5-9,5 litra na setkę.

Drugi raz nie kupię benzynowego. Chyba że 180 KM i wrzucę lpg, mialem kiedyś w lanosie włoską instalację tartarini i jeżdził bez zarzutów przez 6 lat potem sprzedałem i wszedłem w megankę z benzyną- Błąd!

 

Montaż LPG to nie obciach tylko czysta ekonomia. i tyle w temacie lub kupno diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy montuje się w ogóle LPG do nowych samochodów z nowocześniejszymi silnikami (np. Fluence, Corolla E15, Octavia) ? Jeśli tak to jakie instalacje można do takich autek montować ? Widzę że większość zakładów oferuje LPG IVgen, a kiedyś czytałem że jest już Vgen. Czemu zrezygnowano z Vgen. ?

Jako użytkownik instalacji gazowych w posiadanych samochodach należę do mafii gazowej.

W samochodach z plastikowymi kolektorami ssącymi jeżeli nie chce się mieć kłopotów z rozerwanym kolektorem, należy stosować IV generację - sekwencyjny wtrysk gazu w postaci lotnej, tuż przed zaworami ssącymi (w bliskim sąsiedztwie wtryskiwaczy benzynowych). V generacja różni się od IV tym, że gaz jest podawany w postaci ciekłej i w związku z tym jest pompa gazu (ponoć awaryjna przy naszym gazie), a nie ma reduktora-parownika. Z tego co wiem jest niepopularna ze względu na cenę, awaryjności pompy (z tego powodu mnie ją odradzono) i utrudniony dostęp do serwisu.

Jedyne racjonalne ograniczenie w stosowaniu instalacji gazowej IV generacji widzę w silnikach z bezpośrednim wtryskiem benzyny do komory spalania, a to ze względu na prawdopodobną krótką żywotność wtryskiwaczy benzynowych nie pracujących przy zasilaniu silnika gazem (zapiekanie się ich).

Jedyny problem jaki widzę (tu się powtarzam któryś raz z rzędu), to znalezienie (trafienie) na mistrza ceremonii, który właściwie zestawi elementy instalacji (łącznie ze sterownikiem), starannie ją położy oraz właściwie ją na końcu ustawi (wyreguluje). Jak się na takiego trafi, to później się tylko jeździ i tankuje tani gaz oraz okresowo wymienia filtry gazowe. Oczywisty jest również warunek - o silnik należy tak samo dbać jakby się jeździło tylko na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!