Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zapala się kontrolka od świec żarowych i aut


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , posiadam renault megane z 2000r z silnikiem 1.9D 64km. Silnik pracuje nierówno , szarpie w zakresie niskich obrotów. Jak się tylko zagrzeje zapala się kontrolka od świec żarowych i ta od awarii elektrycznej , auto gaśnie od razu lub po kilku minutach. Byłem z nią już na 2 komputerach , na 1 nic nie wyszło. Kupiłem nowy czujnik położenia wału korbowego, po zamontowaniu okazało się , że samochód w ogóle na nim nie odpala. Wymieniłem w sklepie na inny i to samo. Potencjometr gazu też został wymieniony na nowy i nadal takie same objawy. Na drugim komputerze wykazało zawór wtryskowy pierwszego cylindra co okazało się totalną bzdurą. Samochód już od 2 miesięcy stoi w garażu i nie wiem co z nim może być nie tak. Proszę o pomoc

 

 

Pozdrawiam adas_1803

 

[ Dodano: 2011-02-09, 21:12 ]

Witam ponownie , czy naprawdę nikt nie może mi pomóc?. Wtryski były czyszczone i nic to nie pomogło.Proszę o szybką pomoc!!

 

Pozdrawiam adas_1803

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję sprawdzić przekaźnik świec żarowych oraz przekaźnik główny(jest to częsty problem w tym aucie,odpowiada on za zasilenie przekaźnika świec żarowych oraz niektórych elementów sterownika ON).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wymieniłem przekaźnik świec żarowych i nadal jest to samo, wszystkie przekaźniki zostały wymienione na nowe i żadnego pozytywnego efektu już nie wiem co zrobić. Czy ktoś jeszcze może się wypowiedzieć w tym temacie. Proszę o odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej kąt wtrysku ale to ustawiało się mechaniczie w pompie lucas, a za lekką korekcje odpowiadał zawór prze-stawiacza w pompie zaś czujnik położenia wału i wzniosu iglicy we wtrsyku nr1 za pomiar rzeczywistego kąta wtrysku. Reno zamieniło to na pompę delphi i teraz mam rozkminkę jak to hula w tej pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.Możecie powiedzieć gdzie jest przekaźnik główny,świece wymieniłem a kontrolka nadal się świeci i na diagostyce wywala błąd df098 przekaźnik główny.Może macie jakiś schemat.Pozdrawiam.

 

Dodano: 15 lis 2012 - 17:08

Panowie nikt nie miał podobnej sytuacji do mojej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik świec żarowych wygląda mniej więcej tak:

http://allegro.pl/sterownik-swiec-zarowych-renault-clio-ii-1-5-dci-i2722501639.html

i znajduje się (z tego co pamiętam) na ścianie grodziowej, albo gdzieś pomiędzy zbiorniczkiem wyrównawczym a silnikiem. Te sterowniki lubią się rozpaść, niby są nierozbieralne ale ktoś już to naprawiał, tu jest link:

http://forum.meganecoupe.pl/viewtopic.php?p=447266&highlight=#447266

(może wymagać rejestracji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Z tym,że podmieniłem przekaźnik świec żarowych a kontrolka nadal się paliła chyba,że po podmienieniu powinienem wykasować błąd ale wydaje mi się,że jeżeli byłoby ok to kontrolka by zgasła .Czy dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!