Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CB - zakłócenia


mlopus1

Rekomendowane odpowiedzi

Ja usiebie wymieniłem przewód antenowy na podwujnie ekranowany cięty z metra w sklepie ale dosyć drogi i nastała cisza ale mam antene bez magnesu.

Edytowane przez marvid
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nie kupować radia bo we wszystkich z testowanych były zakłócenia ale wakacje i strach przed mandatem sprawiły, że kupiłem wczoraj najtańszego Presidenta TEDDY, do tego dziadowską antenę Midlanda (podróba Georgia) i nie jest tragicznie - całość 330zł.

Wspomaganie sieje tylko na postoju (duże obciążenie?). Pyrczenie z silnika (delikatne) słychać tylko przy słabym odbieranym sygnale. W trasie jeszcze nie sprawdziłem ale w mieście rozmowa między tym zestawem a stabo 3003e + oryginalna Florida to jakieś 3 km (czysty wyraźny odbiór w obie strony).

 

Podsumowując u mnie President najmniej odtwarza zakłócenia. Jak pisałem wcześniej testowałem sporo zestawów - ten za te pieniądze działa conajmniej dobrze jak dla mnie amatora. Radio duże ale mam dwa pomysły na montaż. Niedługo zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalator CB zalecił mi wymianę świec zapłonowych. Wydawało mi się, że były wymieniane w zeszłym roku ale jednak nie. Mają ponad 30.000.

W katalogu NGK zobaczyłem, że są świece z opornikiem przeciwzakłóceniowym oznaczonym w kodzie literą "R". Z racji tego, że świece i tak muszę wymienić sprawdzę po wymianie czy coś się zmieniło. Poźniej zajmę się sprawą kabla antenowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam, mam podobny problem. W moim przypadku zakłócenia spowodowane są pompką paliwa, czytając ten temat i sprawdzając krok po kroku każdy element wyszło, że kabel ściąga szumy. Moje pytanie jest takie czy wymiana kabla powinna załatwić sprawę, na oku mam kabel rf-5 http://allegro.pl/kabel-naprawczy-rf-5-satec-6-metrow-uc-1-lodz-i2604353995.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem świece zapłonowe i nadal to samo.

Zrobiłem jeszcze tak, że do radia podłączyłem zasilanie z zewnątrz (prostownik samochodowy) i nadal były zakłócenia.

Jedyne rozwiązanie to chyba wymiana kabla antenowego.

 

M-Tech II + Sirio 145

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mojego przypadku wiem ze klasa i rodzaj elektroniki w radiu ma bardzo duży wpływ na to co się zbiera, ja przeszedłem przez około 5 radii i 6 anten i jedno łapało jedno nie, aż znalazłem dopiero dobry zestaw który nie zbiera żadnych zakłóceń z instalacji, jeśli chodzi o kabel to kiepskie połączenia żyły i masy momentalnie zbierają zakłócenia z elektryki samochodu.

 

mam teraz yosan turbo i sirio omega 27

Edytowane przez maraft1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRZEBA WTEDY PAMIĘTAĆ ABY WYŁĄCZYĆ RADYJKO

Niekoniecznie. Wystarczy jeden przekaźnik za kilka zlotych, którego cewka jest zasilana po stacyjce, tak jak gniazdo zapalniczki lub radio samochodowe, a przez styki robocze, prowadzimy plus z aku do radia CB. Wówczas nie trzeba pamiętać, pracuje w automacie. Całość mieści się przy aku.

thumb_pre_1346698713__ssa43435_800x600.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Ja mam prostego Alana 109 i antene Sirio ML145. Jak kupiłem radyjko dwa lata temu było wszystko super. Od jakiegoś czasu pojawilo się "terkotanie/pyrkanie". Pojawia się wraz ze wzrostem obrotów. Nie trzeba przyspieszać wystarczy że trzymam obroty powyżej 3 tyś i pyrka tak że cięzko słuchać - musze dość mocno ściągąć redukcją szumów co powoduje że nie słysze większosci nadających :D W momencie kiedy wysprzęgle terkotanie mija i spokojnie pare słów można zamienić. Autko na gwarancji. Ktoś z Was miał takie objawy i jak sobie poradzil? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!