Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Końcówki spryskiwaczy


Rekomendowane odpowiedzi

Podany temat już czytałem, dzięki. Chodzi mi o konkretną opinię nt. spryskiwacza od C3 w służbie Megane I. :-) Miałem założoną dyszę od C3 w poprzednim samochodzie i się nie sprawdzała, bo kąt maski był taki, że dysza pryskała do połowy wysokości szyby, trzeba było sztukować jakieś podkładki, a to się mija z celem. Dlatego czekam na opinie po pewnym czasie użytkowania w różnych warunkach, przy różnych prędkościach. Będę wdzięczny za taki opis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie, który przytoczyłem, jest post kol. Carek'a, gdzie jest napisane, że na postoju jest ok, a przy wyższych prędkościach chlapie nisko na szybę.

Mogę się pod tym podpisać, przy 160 na szybę leci już piana i to dość nisko, także wycieraczka rozciera płyn zbierając go z szyby. Ja się przyzwyczaiłem i uważam że jest lepiej niż cztery siki pająka :-)

Jak ktoś jeździ dużo po mieście to te spryskiwacze są super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram opinię meganecoupe02, podobne odczucia mam, jeśli chodzi o działanie tych spryskiwaczy w Scenicu, gdzie optymalna prędkość dla ich działania to przedział licznikowe 50 - 90 km/h :-), może z drobnymi odchyłami... też się przyzwyczaiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. W tym wypadku pozostanę na razie przy oryginalnych. Dość często jeżdżę w kilkuset kilometrową trasę po autostradzie i jednak przydaje mi się solidny sik na szybę, zwłaszcza przy lawirowaniu między tirami w deszczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w M I phII też miałem spryskiwacze od C3 i bardzo sobie chwalę. Czy przy małych prędkościach, czy przy dużych zawsze się sprawdzały. Oczywiście im większa prędkość tym strumień trafia niżej na szybę, ale później pęd powietrza wystarczająco roznosił płyn po szybie. Co do standardowych to dobrze spryskiwały przy małych prędkościach albo przy dużych. Nigdy nie miałem tak ustawionych, aby dały radę dobrze zwilżyć całą powierzchnię szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Myślicie, że spryskiwacze od Forda Focusa da się dopasować do Megane I ? Są w cenie tych od C3, mgłowe i dodatkowo podgrzewane. Może ktoś niedawno zmieniał i podpowie, czy taki kształt da się wsadzić w maskę Megane I.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy taki kształt da się wsadzić w maskę Megane I.

Nie da, przynajmniej nie bez przerobienia maski.

 

Myślicie, że spryskiwacze od Forda Focusa da się dopasować do Megane I

Dla chcącego nie ma rzeczy niemożliwych, pytanie tylko czy ilość potrzebnej pracy będzie adekwatna do efektu :)

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee ...jeśli silnik jest rozgrzany, to pod maską wężyki mają cieplutko. Za to galareta się robi w dyszach doskonale chłodzonych powietrzem w czasie jazdy kilkadziesiąt km/h przy kilkunastostopniowym mrozie.

Rozmyślałem nad założeniem podgrzewanych spryskiwaczy, bo chciałem sobie zrobić kolejny bajer - podgrzewanie zbiorniczka (myślałem o jakiejś grzałce na 12V, albo po prostu naklejeniu dobrej maty grzewczej i zaizolowaniu zbiorniczka), razem z którym załączałyby się te spryskiwacze. Widziałem, że vel satis ma podgrzewane dysze, ale niestety nie mgłowe, no i nie wiem, czy ma mocowanie jak w Megane, czy inne...(?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee ...jeśli silnik jest rozgrzany, to pod maską wężyki mają cieplutko.

Wężyki owszem, ale co ze zbiorniczkiem i pompką (umiejscowione są w kiepski miejscu) ?

Tutaj widzę największy problem, bo jeśli w zbiorniczku glut to pompka też ma kiepską wydajność i ogrzane dysze niewiele dają.

 

Nad zrobieniem ogrzewania zbiorniczka też zacząłem się zastanawiać, ale póki co i tak teraz nic nie zrobię (garażu nie mam), więc szkoda czasu. Może na wiosnę wrócę do przemyśleń.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!