Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spryskiwacze


art

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno coś mi się popsuło w spryskiwaczach ;/ w tej chwili to masakra, tyle syfu leci na ta przednia szybe ze czasem nic nie widzę :/ Opis problemu: każdy spryskiwacz ma dwie dziurki, ze wszystkich dziurek płyn pryska, ale tylko z jednego poprawnie, tzn strumieniem, który uderza o szybę, reszta po prostu wylewa się i leci po masce. Wie ktoś czego to moze być wina ? Ciężko to naprawić ?

 

Korzystając z okazji chciałbym się zapytać:> Wczoraj naszła mnie taka refleksja, jadąc wieczorem. Bo na kierowców jest nakładane tyle praw żeby było bezpieczniej itd, a może tak zrobić to i z pieszymi ? Myślę tutaj o jakiejś opasce na rękę np koloru pomaranczowego, srebrnego ?? i byloby to obowiazkowe wsrod pieszych, poruszających się po zmroku :) nie myślę tutaj o miastach, ale o innych drogach, co wy na to ?

 

 

pozdrawiam Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś się przytkało, spróbuj przeczyścić za pomocą cienkiego drucika, a potem ustaw odpowiednio dysze.

Odnośnie opasek odblaskowych jestem całkowicie za. Zarówno dla pieszych, jak i dla rowerzystów. Widziałem jednao też pozytywne przypadki. Jadąc w nocy przez Kozienice do Wawy widziałem kilku rowerzystów, którzy oprócz standartowego oświetlenia mieli zamontowaną z lewej strony kierownicy listewkę dł. ok 0,5 m z czerwonym światłem na końcu wystającą w kierunku środka drogi :) Takiego gościa trudno nie zauważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki to jestem zmuszony kupić sobie takie dysze, może te jakoś wyciągne, przepcham i może będzie działać a jak nie to nowe. korzystając z okazji, to zapytam jeszcze o to : otóż temperatura silnika wynosila tą jedna kreseczke na skali, moze troche powyzej, i nie bylo za cieplego powietrza z nawiewu ;/ takie letniawie. na polu bylo -6, dodam jeszcze że rzadko mi się zdarza zeby mi się silnik zagrzal powyzej tej kreski, sporadycznie zagrzeje go az do drugiej, czego to wina slabej cieplosci powietrza ? :>

 

pozdrawiam art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem cos jest nie tak .. poszperaj na forum pod kontem "ogrzewania" ... przerabiałem to ostatnie dwa dni ... ale tem. max do 2 kreski ??? .. dojeźdasz do pracy 2 km ??? ... ja w tej chwili mam cos zrypane i tem. wacha sie miedzy kreskami krytycznymi i 4 kreską ... a zawsze miałem w okolicach trzeciej i tak ponoc jest OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ;pp wczoraj byłem w krakowie, ponad 100 km jazdy, w tym stanie w korku, silnik pracowal ponad 3h non stop :) ale poszukam tak jak mowisz, ja tak zawsze mam, na takim poziomie, raz czy dwa mialem przy trzeciej kresce jak bylo +30 pare na polku, ale zaraz sie silnik ostudzil

 

pozdrawiam art

 

 

P.S przenoszę temat tam gdzie jest jego miejsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj spryskiwacz zachowuje sie jak impotent w chwili gdy zrobi sie zimno, po prostu leci z niego tak, ze ledwo dolatuje do szyby, w lato leci na dach a nic nie zmieniam w dyszach, nie wiem dlaczego, moze p oprostu plyn do spryskiwacza jest za gesty i pompka nie daje rady.

 

Poza tym w mojej megance leca chyba 4 strumienie a chcialbym zeby np. sie rozpylal plyn, da sie to jakos zrobic?

 

[ Dodano: 2007-11-19, 20:06 ]

PS: art masz do wymiany termostat (koszt 30 zl za czesc) i/lub czujnik temperatury plynu chlodniczego - pisze, bo masz prawie ten sam problem co ja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spryskiwaczy to Prezes ma racje. Ja przez 2 miesiące co tydzień przepychałem i nie wiele pomagało. Według mnie to wina najtańszych płynów. Ja mam na całym wlewie do zbiorniczka niebieski osad to nie ma sie co dziwić że i dysze zapchało :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde wszyscy maja problemy ze spryskiwaczami mi juz wogole nie dzialaja sprzodu i z tylu, pompa pracuje i nic nie leci a na poczatku jak włączalem na tyl to przod mi chlapal :) :) :) ale jade do auto reno w krakowie to oni moze dadza rade, swieci mi jeszcze lampka caly czas w bagzniku brak mi prawego stopu i na klapie, w srodku swiatlo mi nie dziala i drzwi pasazera sie nie otwieraja :) :) :) wszystko umarlo tydzien temu jak przyszedl przymrozek, zygac mi sie chce :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!