Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy da się zagazować 2,0 T 163KM ?


Liber

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam, bo istnieje szansa na zakup takiego autka z tym motorem. Podobno mimo tej mocy pali o wiele więcej niż normalna 2,0 16V. Moje pytanko - Da się tego potwora zagazować, i czy warto ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że silnik jest ten sam co w Lagunie i Vel Satisie.

Nie ma z nimi żadnego problemu, tylko trzeba pamiętać o szybkich wtryskach i mocnym reduktorze.

Porządna instalacja do tego silnika to około 3000 zł, podstawą jest bardzo dobry gazownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno mimo tej mocy pali o wiele więcej niż normalna 2,0 16V.

Pierdoły. Najpierw zapytaj tych, którzy jeździli tym silnikiem.

Miałem okazję jechać z pizza grand scenicem z tym silnikiem i na trasie przy 100-120 km/h chwilowe spalanie komputer pokazywał ok 8 litrów. To dobry wynik.

Przy normalnej jeździe spalanie nie jest dużo wyższe.

 

Co do gazu, jak najbardziej można i jakbym miał benzynę to nawet bym się nie zastanawiał, tylko zakładał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed Scenikiem miałem Saaba 95 2,3 Turbo. Fabrycznie 250 KM i 350 Nm, ja podkręciłem go na 300KM i 450Nm. Gaz BRC, najszybsze dostępne wtryski i śmigało to aż miło. Paliło do 25% więcej niż benzyny przy ostrej jeździe i ok 15% więcej przy normalnej. Także śmiało do turbo montować i nie słuchać głupot. Wszystko zależy od komponentów i jakości montażu. Reduktor już nie pamiętam jaki był ale mówili na niego cegła:) bo tak też wyglądał<ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam prośbe żeby o silnikach 2.0T nie wypowiadali się ci co tylko słyszeli że taki jest. Mam toto w Grand Sceniku z 2007r., od zakupu przejechałem 12500km i najwieksze spalanie jakie złapałem to 11,2l/100km (średnie) przy jeździe w ekstremalnych korkach podczas pierwszej zimowej śnieżycy ostatniej zimy. Przy zwykłej, dynamicznej jeździe po mieście średnie spalanie jak zamurowane wychodzi mi ok. 10l/100km, trasa to na razie najniższe ok. 7,8l/100km a z boxem na dachu w marcu na trasie prawie 1000km po Polsce (tam i z powrotem) wyszło 8,9l/100km. Dla porównania mój Scenic IIphII 1,6 16V z 2006r. (mój drugi samochód, mam go od nowości, przejechane 84000km) spala średnio po mieście 9,3-9,6l/100km, w trasie najniżesze jakie uzyskałem to 7,3l/100km. Wnioski proszę wyciągnąć samemu.

 

Zagazować można, tyle ze ja tego nie zrobię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Mrokowie (pomiędzy Tarczynem a Warszawą) jest cwaniak, który montuje. Koledze mojemu do Volvo S60 2,5T (5 cylindrów), zamontował za 2500zł, i jeździł sobie całą dobę z mapowaniem, ustawił na 9 litrów. No ale to jest jego kolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!