Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gorąco proszę o sprawdzenie megan coupe 2.0


sqrd

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, macie racje...

To może:

http://otomoto.pl/show/?id=C18525247

 

Mam dodatkowe zdjęcia. Ale z tego co widzę on nie ma komputera pokładowego ale na białych licznikach.

Rzekomo nie wymaga wkładu finansowego mechanicznego i delikatna rdza w nadkolu...

Podajcie w PW mail to wyślę bo z 10 dodatkowych mam zdjęć.

 

Ale jeszcze raz przyznam wam racje. Skóra to przesada, chociaż bardzo mi się podoba. Ale w razie czego można to kupić później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzana ta fura, prawy bok przetarty, fotel łatała babcia na drutach, na jednym zdjęciu jest inna stalówka, ale najbardziej zastanawia mnie rozpórka przednich kielichów, F7R miał inną rozpórkę, poza tym, te kielichy wyglądają jakby były spawane.

Gość ma poczucie humoru - pisze o wymianie tulei i sworzni, jak to koszt ok 100zł za części, do tego amortyzatory monroe (mongoł) to żadna rewelacja. Cena 5500zł za coupete 150KM to mało pieniędzy :-D

 

P.S. Komputer pokładowy można sobie dołożyć, kupujesz licznik, manetkę i dwa kabelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sqrd, ja 2 lata temu objechałem pół wielkopolski i oglądałem około 40 takich egzemplarzy jak ty tu pokazujesz na koniec kupiłem zwykłego HTB.

Megane coupe 2,0 16V to najczęściej: uderzona krzywo pospawana, przekładka, swap silnika itp egzemplarze godne uwagi są perełkami w kolekcji lub kosztują powyżej 12 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadałem pytanie ogólnie właśnie o samochód ten (http://otomoto.pl/show/?id=C18525247) odpowiedź:

auto nie przeszlo zadnej powaznej kolizji, mialo polakierowaną strone od

kierowcy, kielichy nie byly spawane, wszystko jest fabryczne, brakuje

jedynie plasitkowych osłon nad nimi.

 

widoczne pofałdowania na kielichach to oryginalne zabezpieczenie

antykorozyjne, ponadto ten silnik byl zamontowany fabrycznie w aucie

dowodem czego jest VIN auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paskudnie poskładana, nawet plastikowy pas przedni poprzykręcany różnymi wkrętami. Czy to nie jest ta megan, która jakiś miesiąc temu była oferowana ale z dopiskiem, że była używana jako wyczynówka w rajdach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie jest ta megan, która jakiś miesiąc temu była oferowana ale z dopiskiem, że była używana jako wyczynówka w rajdach?

nieeee, tamta to w ogóle była dojechana :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o :

http://otomoto.pl/renault-megane-C18453309.html

 

Potężny przebieg i to mnie martwi.... Może i realny ale czy to już nie za duży?

 

Rozrząd był wymieniany przy 200k kilometrach. OC i przeglad do lipiec / sierpień

Gaz sekwencyjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mogę ci jutro obcykać te auto.

W Lesznie pracuje, więc jestem codziennie.

Cóż jeśli chodzi o mnie to oprócz braku paru plastików nie ma się do czego za bardzo przyczepić, brakuje fotek sinika więc przy ewentualnym kupnie trzeba by go dobrze posłuchać, co dalej kierownica jakaś dziwnie powycierana ale jeśli te 260 tyś to prawda to mógłbym się z jej stanem zgodzić bo moja po 300 wygląda podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg nie jest mały, ale też nie wiadomo jak auto było użytkowane. Jeden zajedzie auto przez 100tys, drugi będzie jeździł całe życie. 2.0 8V to niezbyt wysilona jednostka, raczej trwała. Wszystko zależy od stanu ogólnego auta, kupując używane zawsze jest ryzyko, że może coś "klęknąć" po zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mnie to megany na jednym wałku były nie do zarżnięcia, mi za 4 tyś pyknie 300tyś i z najpoważniejszych awarii silnika było tylko wtryskiwacz i uszczelka pod głowicą a ja jakoś nie za bardzo ją oszczędzam no chyba że zapali się najbardziej znienawidzona kontrolka przez kierowce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem ponownie. Dowiedziałem sie kolejnych rzeczy:

1) Samochód sprowadzony z włoch. Jest 3-4 właścicielem.

2) Na benzynie przy szybkim ruszaniu się dławi. Coś jest nie tak z ciśnieniem (powiedział ze koszt naprawy to 200zł - tak mu mechanik wycenił ale nie pamięta co...)

3) Klimatyzacja działa ale jej nie nabijał

4) O biciu jakimkolwiek nie wie. Jak kupował to sprawdzał czy nie ściąga na boki i było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1: Mój też jest z Włoch, jak nie był katowany po mieście to myślę, że ciekawa propozycja.

2: Prawdopodobnie coś z podciśnieniem, raczej nie sądzę, żeby to 200zł kosztowało, choć zależy do kogo w Lesznie jeździł.

3: Na dzień dzisiejszy to nie problem, napełnić ją czy wymienić filtr.

4: Można zabrać na SKP przy Super Cars tam ładnie diagnosta p.Michał sprawdzi mi auto,

oczywiście za opłatą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!