Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Panel LCD w Megane I ph I


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuje w swoim megane zrobić coś takiego jak znalazłem u kolegi z forum:

 

dsc00264gg1.jpg

mam takie pytanie czy ktoś z was spotkał się już z taką modyfikacją może macie jakieś inne zdjęcia, pomysły jak to wykonać bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to największym problemem jest upchanie monitora chciałbym tak maksymalnie jakiś 7 calowy. Myślałem jeszcze żeby zrobić coś takiego wysuwanego pod szybą ale to już bardziej skomplikowane w miejscu zegarka jest trochę za mało przestrzeni. Gdybym już założył taki monitor to myślałem nad podłączeniem pod to komputera daje to chyba największe możliwości od muzyki po filmy i gps internet i wiele wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze to przemyśle jednak koszty są trochę wysokie no i jeszcze zabawa w przeróbki lepiej kupić jakąś stacje multimedialną z wysuwanym monitorem znalazłem coś takiego tyle że nie wiem co to za firma i jak będzie się to sprawowało

http://allegro.pl/sklep-dvd-z-gps-lcd-7-naviheaven-4x60w-divx-tv-bt-i1541840028.html

co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze wydaje mi sie że jednak wolałbym zamiast sprzętu niewiadomego (czyt. chińskiego) pochodzenia kupić coś uznanej firmy. W tej cenie może nie byłby to nowy sprzęt ale jednak pewniejszy.

 

Ja od dłuższego czasu zastanawiam się natomiast czy nie dałoby się upakować całej nawigacji z wyświetlaczem od Scenica. W końcu były takie, a parę dni temu nawet widziałem na allegro taki zestawik do kupienia wyciągnięty z jakiegoś rozbitka. Problem tylko czy dałoby się to upchnąć pod daszek od Megane. A może trze baby było zastosować daszek od Scenica - może ktoś z was robił już taką rzeźbę.

 

Inna sprawa to to, że obecne systemy mają o wiele większe możliwości poza radiem i nawigacją, np. TV, odtwarzanie DVD, kamery cofania, internet (można zrobić z samochodu HotSpot) czy inne cuda.

 

Ciekawe jakby sprawdził się taki monitor wysuwany (albo wychylany - nie wiem jak to opisać), ale na górze deski rozdzielczej, Do tego podpięty jakiś komputer na Windows lub Linux. Koszt pewnie podobny to w/w sprzętu a możliwości raczej nieskończone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślałem nad wysuwanym monitorem z deski tylko jak to zrobić raczej gotowych zestawów nie ma jak coś to podpasować od innego auta ale tez z tym może być problem

Znalazłem jeszcze coś takiego ale to już bardzo pracochłonne zresztą jak wszystkie takie przeróbki

http://sites.google.com/site/meganecoupecm/carpc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co o tym sądzicie??

Naviheaven to typowa chińszczyzna i jak to z chińszczyzną jest, można trafić różnie :-D

W sieci opinie różne, ale raczej z naciskiem na badziew.

Sam kiedyś miałem okazję pomacać ping-pongi (peiying) i tylko cena była plusem takiego radia, bo jakość wykonania i obsługa nie przekonywały do zakupu.

Widziałem kiedyś lepszy patent z jeszcze większym grzybem na desce (wmontowany monitor 7" czy nawet 10", ale teraz znaleźć nie mogę.

Mi akurat się to nie podoba (to już kwestia gustu, więc nie ciągnę tematu) i wręcz prosi się o interwencję jakiegoś gnoja z łomem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od dłuższego czasu zastanawiam się natomiast czy nie dałoby się upakować całej nawigacji z wyświetlaczem od Scenica.

Od Scenica nie podejdzie - zupełnie inna deska. W megankach też się trafiały nawigacje fabryczne.

Radio z wysuwanym ekranem - w przystępnej cenie będzie to tylko badziewny chińczyk, jakość wykonania to tragedia. Poza tym, niefabryczne radio w megance jest trochę głębiej osadzone i może być problem z wysuwaniem ekranu. Dodatkowy minus to to, że trzęsie się to na każdym dołku.

 

Moim zdaniem, najprostsze rozwiązanie to jakiś stary laptop, do niego zasilacz, podłączyć ekran, sterowanie i gotowe. Ja tak miałem u siebie rozwiązane, laptop wisiał w bagażniku, kable poprowadzone były do przodu i już. Laptop Dell C500 + oryginalna stacja dokująca, jak chciałem coś zainstalować nowego to podchodziłem, pstryk i laptop w ręku. Żeby podłączyć, wystarczyło wsunąć lapka w stację i działało.

Miałem tam muzykę, jakieś filmy, nawigacja. Problemem było sterowanie, chciałem zrobić touchpad, ale nie ma gdzie zamocować. Duża klawiatura też była problemowa bo pod fotelem nie będę jej trzymał. Znalazłem klawiaturę przemysłową, bardzo małą i wygodną, ale koszt 200euro mnie sprowadził na ziemię. Projekt został wycofany, zostało radio z dvd i ekran fajnie działa.

 

Rzeźba rzeźba i jeszcze raz rzeźba panowie :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!