Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gasnie przy starcie po dodaniu gazu ( na zim


Magdalenka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, witam Was serdecznie. Wiem, ze ten temat byl- znalazlam go, ale zgubilam. Mam problem z moim autem. Samochod kiedy ma zimny silnik i kiedy go uruchamiam i dodaje gazu gasnie ( bez dodawania gazu chdzi wszystko ok ), kiedy dodam gazu nieumiejetnie tzn za duzo lub za malo, wtedy silnik gasnie. Samochod byl w serwisie w niemczech nazwa usterki to : Steuergeraet unter Nockenwelle im Motor, nazwy Polskiej nie mam. Teraz jestem na tydzien w Polsce i chcialam to naprawic, ale niestety, po podlaczeniu do komputera nie widac zadnych bledow ( samochod byl sprawdzany na rozgrzanym silniku ). Jutro ponawiamy probe z podlaczeniem do kompa. Ktos mi wspomnial, ze to jest jakis chip przy silniku, nie wiem- nie mam pojecia.. i jesli ktos moglby mi przyblizyc problem... bede wdzieczna, bo chcialabym przed wyjazdem jeszcze gaz zalozyc, ale obawiam sie, ze jesli nie zostanie ta usterka naprawiona to wowczas nie bedzie to mozliwe. Prosze Was koledzy o wskazowki!

 

Magda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego jest wujek google

Steuergeraet unter Nockenwelle im Motor
znaczy dokładnie: Jednostka sterująca z wałków rozrządu silnika. I podejrzewam że chodzi tutaj o słynne koło zmiennych faz rozrządu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego jest wujek google
Steuergeraet unter Nockenwelle im Motor
znaczy dokładnie: Jednostka sterująca z wałków rozrządu silnika. I podejrzewam że chodzi tutaj o słynne koło zmiennych faz rozrządu.

Moze w takim razie moglbys mi powiedziec czy to cos powaznego i czy jest to ciezkie do usuniecia?

 

Koleżanko, proszę zapoznać się z regulaminem forum i zacząć stosować pl-literki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest to ciezkie do usuniecia

Trudne nie, ale dość kosztowne jeżeli to rzeczywiście koło zmiennych faz rozrządu.

Być może to tylko czujnik położenia wału lub czujnik górnego położenia tłoka.

Tak czy siak zaczął bym od sprawdzenia obu czujników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PL literki stosowalabym z przyjemnoscia, jednak nie mam takiej mozliwosci. W zamian moge stosowac DE literki, ale mysle, ze nie przydadza sie do niczego..

Wiec Moderatorze, przepraszam za ta niedogodnosc.

 

[ Dodano: 2011-04-25, 22:23 ]

cytowanie

 

Wiem, ze to glupie pytanie i odpowiedz nie moze byc celna, jednak gdybys mogl podpowiedziec ile moze taka naprawa kosztowac... bylabym wdzieczna. Chcialabym sie na jutro przygotowac, auto stoi na niemieckich tablicach i nie chcialabym "przeplacic". Co prawda to zaprzyjazniony warsztat ale ... zaufania 100% nie mam.

 

M.

 

Po co cytujesz poprzedniego posta? Przecież odpowiadasz bezpośrednio pod nim -> Regulamin

 

[ Dodano: 2011-04-25, 22:32 ]

:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KZFR to koszt ok 3500 zł, w tym wymiana rozrządu.

Proponuje poczytać forum z wykorzystaniem opcji :-D zwracając uwagę na objawy.

Czujniki to koszt ok 100-150 zł, ten od położenia tłoka jest droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie. Jesli jest to jedna z tych usterek ktore mi podales a w warstacie nie dadza rady tego naprawic w tej chwili, to jak myslisz, czy moge zalozyc gaz i naprawic to po powrocie do domu ? ( samochod musi przejechac 1300 km )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zakładał gazu póki nie zlikwidował bym problemu. Potem może być jeszcze większy bajzel i większy problem ze zlikwidowaniem istniejącego problemu, a mogą dojść dodatkowe problemy związane z instalacją LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo jak by były to czujniki to na clipie powinno to wykryć. U siebie tak miałem jak poleciał czujnik położenia wałka rozrządu auto podczas jazdy potrafiło samo zgasnąć przy zmianie biegów. I na clipie wyszło, że są problemy z czujnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to pewnie to drugie... czekam teraz do 8:30 jak go podlacza pod komputer.. W Niemczech za naprawe tej usteki 600 Euro zarzadali( Steuergeraet unter Nockenwelle im Motor)... czyzby u Nas bylo drozej.. Jestem podekscytowana i czekam na wiadomosc z warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KZFR to koszt ok 3500 zł, w tym wymiana rozrządu.

 

Nie jest to tak duży koszt. U mojego mechanika (były pracownik ASO Renault) robocizna to 300 zł a kółeczko można kupić już za jakieś 650-700 zł oryginał by Renault poza tym, nie trzeba tego robić razem z rozrządem tyle tylko, że jak już się wymienia kółko to za jednym zamachem można i rozrząd machnąć.

 

Co do samej usterki - jeżeli nie hałasuje na zimnym silniku (jak chodzi bez dotknięcia gazu) to raczej bym obstawiał czujniki których jest parę :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nadal czekam na wiesci z warsztatu.. niestety Panom sie nie spieszy - w przeciwienstwie do mnie... Zaraz sie do nich przejde, moze wtedy rusza sie.

 

Co do halasowania, nie ma zadnego halasu, samochod odpala po nacisnieciu start normalnie bez jakichkolwiek problemow, dopiero po wcisnieciu pedalu gazu probuje zgasnac.

 

Dzwonilam tez do warsztatu gdzie zakladaja gaz. Przedstawilam problem i Panowie powiedzieli, ze jesli sie nie uda w tym warsztacie sprobuja w swoim. Przy okazji instalacja BRC koszt 2 700 to nie duzo wydaje mi sie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO wiec... moi fachowcy stwierdzili, ze: zadanie ich przerasta i nie maja pojecia co to moze byc... Caly dzien stracony... ponadto chcialam aby naprawili mi klape bagaznika ktora sie zablokowala.. tzn nie dziala.. tez ich zadanie przeroslo... paranoja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!