Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

montaż dokładek


kassan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od pewnego czasu jestem szczęśliwym właścicielem polakierowanych dokładek do Megi - przód, tył, progi i lotka. Zestaw kupiłem jako oryginalny pakiet montowany w niektórych modelach, wraz z zestawem do montazu, instrukcją itp. Problem w tym że sam nie mam na tyle doświadczenia i odwagi zeby to zamontować i szukam usilnie serwisu aby podjał sie zadania. objechałem Renocar, Zdunka (ASO) i kilku blacharzy-cwaniaków ale albo kosmiczne ceny (1500 w ASO) albo rozkładają ręce i nie chcą sie podjąć zadania. Mam zatme prośbe jakby ktos wiedzial i miał sposób u kogo i gdzie zamontować taki zestaw w Trojmieście (najlepiej w Gdańsku) prosiłbym o podpowiedź.

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cze,

Dzięki za info i pomoc. Oddałem juz na pozatku tygodnia do zakładu na Morenie (piekarnicza). Dzisiaj odbieram, juz nie moge sie doczekac. Wrzuce w koncu foty i napisze cos o autku :)

 

Regulamin :)

Na forum istnieje obowiązek stosowania polskich znaków diakrytycznych oraz zasad interpunkcji...

 

Użytkownicy forum muszą stosować się do zasad gramatycznych, ortografii i sposobu logicznego formułowania myśli, pełnym zdaniem. Nie jest stosowana żadna taryfa ulgowa dla użytkowników z różnymi dysfunkcjami w tym zakresie.

 

Zwracamy przy tym szczególną uwagę na pisanie polską czcionką aby wypowiedź była czytelna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do digi fanta czy jak to tam się zwało to pożal się boże zakład i omijać go wielkim łukiem!!!!! Jak Ci czegoś nie [cenzura] to normalnie będzie cud. I zawołają o wiele więcej kasy niż chcieli na początku..... Przykro mi :)

 

Na forum wysławiamy się cenzuralnie :)

Odnośnik do komentarza