Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak świateł


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem i tutaj pytanie czy ktoś się z nim spotkał i rozwiązał otóż jadąc w nocy asfaltem wśród drzew miałem włączone światła drogowe po pewnym czasie z nad przeciwka zaczął jechać inny użytkownik dróg więc zmieniłem światła na mijania i ku memu zdziwieniu mały zonk wyniknął otóż całkiem światła zgasły co jest oto moje pytanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jednorazowo po przełączeniu na długie i znowu na mijania i tak kilka razy wkońcu zaskoczyły a już raz miałem taki przypadek że zgasły ale to był dzień a przepalenie żarówek odpada jak by to było to to nawet bym nie pytał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszzd, moje pytanie: masz zarówki takie jak fabryczne, czy mocniejsze?

Prawdopodobnie do wymiany przełącznik zespolony pod kierownicą, a przynajmniej jego lewa strona. Megi nie mają przekaźników świateł i mocniejsze żarówy mogą spowodować przegrzanie styków przełącznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żarówki są o takich samych parametrach jak fabryczne jak dotej pory zdarzyło mi się to 2 razy od lutego więc tragedi niema ale poje się że może zgasnąć w nocy na trasie i się nie zapalić, sądziłem że to może gdzieś styki sobie podśniedziały dlatego swoje pytanie kieruje do osób mających takie objawy może jakimś domowym sposobem się to naprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem .... okazało się ze styk od świateł po prostu lekko zaśniedział i brak było styczności naprawa banalnie prosta ...wyjąć manetkę od świateł i wyczyścić styki oraz lekko zagiąć żeby lepiej się trzymały i po bulu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukaszzd, tez bym szukał tak jak napisał gojgien w przełączniku zespolonym. Walczyłem kiedyś z takim problemem (tyle że to nie była megi) wsiadałem do samochodu i zanim zapaliłem światła to dziesięć czy 20 prób - wymieniłem przełącznik i problem sie rozwiązał.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może u kogoś było coś takiego??: jadę na światłach mijania naciska hamulec pali sie kontrolka od ogrzewania tylnej szyby wyłącza się tylne lewe od kierowcy światło mijania - potem np chce dodatkowo skręcić w lewo więc włączam kierunek jest też naciśnięty hamulec kontrolka od ogrzewania tylnej szyby się pali nie ma kierunku w lewo, stopu coś tam sie ledwo ledwo przy świetle mijania z tyłu. Tak miałem jak jeździłem tydzień temu po mazurach zdjąłem obudowę przeczyściłem styki to samo, trochę powyginałem dalej to samo w końcu zdenerwowany uderzyłem w tą tylną osłonkę ręką problem zniknął jak w ruskim czołgu hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jadę na światłach mijania naciska hamulec pali sie kontrolka od ogrzewania tylnej szyby wyłącza się tylne lewe od kierowcy światło mijania
masa nie styka - przeczyścić i sprawdzić mocowanie - norma w renaultach ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Miałem identyczny problem z wyłączeniem się świateł mijania podczas jazdy :shock:

Dziś przeczyściłem styki po lewej stronie kierownicy był jeden zaśniedziały lekko je przegiąłem i jest ok.

 

Pozdrowienia z Irlandii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wyda się może to śmieszne ale nie mam pojęcia co to jest ta masa i jak to wygląda, a chyba też muszę przeczyścić bo jak wciskam hamulec to włącza mi się kontrolka bodajże od halogenów, kolega który jechał za mną mówi, że "choinka" mi się z tyłu robi.

 

Jak by ktoś był w stanie mnie poprowadzić lub dać zdjęcie byłbym wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masa kolego, to można tak ogólnie, wszystko co jest podpięte pod zacisk ujemny akumulatora. Na masie jest silnik, karoseria itd. Przeczyść styki w kostkach od żarówek. Czym i jak, znajdziesz czytając forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!