Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Hands Free


mr-hammond

Rekomendowane odpowiedzi

Czy w SII jest możliwość uruchomienia trybu serwisowego na wyświetlaczu ?

W MII dokonuje się tego przytrzymując guzik na manetce i odpał silnika.

W SII są dwa klawisze na manetce więc próbowałem z każdym i nie udało mi się.

W starszym SI funkcja działa sprawdziłem.

Czy ktoś z użytkowników SII miał styczność z tą funkcją ? Może w SII nie ma takiej opcji ?

 

A tak przy okazji TIRy na tory, petycja na www.tirynatory.pl

Posiadam scenica od 2 tyg. Nie posiadam takiej karty, mam na niej 3 przyciski otw/ zamkn. oraz bagażnik. Nie ukrywam że taka opcja dała by wiele komfortu. Mój pojazd ma "podczerwien" przy klamkach więc moje pytanie brzmi : Czy a jeśli tak, to w jaki sposób mogę stać się posiadaczem Heands free w mym prze fajnym scenicu ?

Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bym zaczął od wizyty w ASO aby się dowiedzieć, czy Twój scenic faktycznie ma/miał ta opcję - po numerze VIN sprawdzą z czym wyjechał z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyciski od zewnętrznej, klamki zazwyczaj srebrne. Skoro o to pytasz to zapewne ich nie posiadasz bo byś je na klamkach widział. Zapewne nie masz też anten odczytujących obecność karty na zewnątrz i w środku auta i musisz ją w czytnik wkładać by silnik odpalić. Jeśli tak jest jak piszę to nawet do ASO nie musisz jechać sprawdzać tego. HF nie posiadasz, a dokładanie HF do tego co masz raczej nie będzie tanią sprawą. Komplet klamek i czujników pod klamkami, 3 anteny, nie wiadomo jeszcze jak sprawa instalacji wygląda, czy wszędzie są odpowiednie przewody w wiązkach, a to dopiero kompletowanie brakujących klocków. Pozostaje jeszcze kwestia "pożenienia" tego z obecnym stanem blokad i zamków. Moim zdaniem taka inwestycja nie ma sensu.

Co innego gdybyś to miał, a tylko coś by nie działało, wówczas poszukanie usterki i jej usuniecie jest jak najbardziej pożądane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DZięki chciałem wiedzieć czy to była kwestia programowania klucza czy jeszcze całość komponentów, wyszło to drugie więc odpada. Mam z kolei drugie pytanie a nie chciałbym zakładać nowego tematu, nie mam pilota do radia czy jak dokupie pilot to z tyłu jest kostka którą będe mógł podłączyć do radia czy konektor który wpina się do radia tez zależy od wersji wyposażenia ? Bo jak widze że manetkę wycieraczek z pilota na spokojnie podłączę tylko nie wiem jak z radiem czy jest tam konektor. A nie potrafię rozszyfrować wersji wyposażenia w której radio jest z pilotem.

 

Manetka mi przyszła zamontowałem i pięknie działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłam 2 tyg temu ślicznego renault megane 2 .Niestety ma dwie dolegliwości i prosze o pomoc .po pierwsze nie sklada sie lusterko kierowcy ,chyba że tak ma być ale wątpie. Ale poważniejsza sprawa to ,posiadam kartę haend free, wszystko ok jest to super sprawa /,miałam kiedyś takiego senica./ale w tym autku drzwi otwieraja się bez problemu po szarpnięciu klamki ale niestety nie zamykaja sie ,gdy przycisne przycisk na klamce ,zarówno na jednej ,ja i na drugiej. Jest to autko 3 drzwiowe 1,5 dci 2004 rok. dodam że czytałam forum i jak jeden koleś radził ,pare razy otwierałam i zamykalam z karty ,ale nic to niestety nie dalo .Jestem bardzo zmartwiona bo idąc do serwisu pewnie zanim oni dojdą do tego co to jest to zapłace bóg wie ile Moż ktoś mi cos podpowie ,z gory dziękuje. :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LUSTERKO - zacząłbym od rozebrania i zobaczenia czy nie trzeba czegoś przesmarować. Silniczki zauważyłem, że mają dosyć małą moc w tych lusterkach. Może coś je przytrzymuje.? Jakikolwiek opór i się zatrzymują. Aby się dostać do mechanizmu należy wyciągnąć lustro (jest na wcisk - więc wkładamy z góry jakiś zagięty płaskownik i podważamy). Po wyciągnięciu lustra będziemy mieli dostep do zaczepów trzymających lakierowaną bądź nie obudowę lusterka. Po jej ściągnięciu cały mechanizm na wierzchu. Może pomoże przesmarowanie? Przy okazji można zaobaczyć czy w ogóle jest tam podawane napięcie.

 

Handsfree - czeka Cię wymiana mikroprzełączników. Do kupienia w ASO - koszt za 2szt. 6pln. Wymianę można przeprowadzic samemu - instrukcja jest na forum. Mi to zajęło ok. 50 minut na klamkę, z czego najwięcej czasu (ok 25 minut) zajmowało wydłubanie starego mikrprzełącznika z takiej masy, w której jest zatopiony a'la twardy silikon. Wymiany dokonałem w maju 2009 - więc dwa lata temu - i do dzisiaj wszystkie działają bez zarzutu. Taka wzmianka co do niby słabej jakości tych sprzedawanych w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki panom aston 76 oraz optima za blyskawiczną odpowiedz .Jesteście szybcy jak blyskawica .Trochę sie podniosłam na duchu ,ze duch w narodzie nie ginie i ,że są jeszcze pomocni ludzie .pójdę do serwisu zakupić te ustrojstwa i jak to zrobimy isię uda to napisze pozd :) ro!!!! !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych mikrowłączników to mam wątpliwości :

Byłem zmuszony odłączyć akumulator (do momentu odłączenia wszystkie cztery przyciski w klamkach zamykały centralny).

Po podłączeniu akumulatora musiałem przeprowadzić adaptację podnośników szyb (wszystkich 4) bo otwierały się skokowo.

Adaptacja polega na opuszczeniu wszystkich szyb do końca i podniesieniu spowrotem i od tego momentu działają wszystkie tak jak powinny.

 

Co do przycisków to być może wymagana jest rónież jakaś sekwencja bo po podłączeniu akumulatora NAGLE wszystkie przestały działać i w manewy typu wymiana wszystkich nie uwieżę a piszą to pewnie serwisanci coby sobie kabzę napełnić ;o)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!