Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podświetlenie przycisku ogrzewania szyby tylnej


Rekomendowane odpowiedzi

To wyżej opisane to dopiero połowa sukcesu. Pamiętam z czasów jak to w swoim sceniolu starszym przerabiałem, że dostać się do żaróweczki by ja wymienić graniczyło z cudem. W końcu ją wymieniłem ale przycisk trzeba rozebrać na czynniki pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy ten przycisk jest w ogóle rozbieralny, bo z resztą nie ma najmniejszych problemów, a w tym przypadku skończyło się na zerwaniu całej góry (klawisza) z tego plastiku ze znaczkiem ogrzewania. Niestety złożyć już nie dało się tak ładnie, bo nie wchodziło całkowicie na miejsce (nie dało się znaczka wetknąć w wycięcia w klawiszu do końca).

Skończyło się na przyklejeniu na kropelkę i już ponad rok działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fred - postąpiłem dokładnie tak samo i o tym właśnie pisałem. No ale skoro to ponoć łatwe jak wymiana w przyciskach szyb, (te wymieniam w 5 minut) to nie polemizuję z postem powyżej, może czegoś nie wiem albo nie doczytałem. :):)

Mnie to bardziej przypomina wymianę żaróweczki od podświetlenia zapalniczki ale z zapalniczką zdecydowanie łatwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może czegoś nie wiem albo nie doczytałem.

To ja chyba też, bo też się naczytałem jak to banalnie można rozebrać, a jak co do czego to trzeba było go "rozwalić".

 

Mnie to bardziej przypomina wymianę żaróweczki od podświetlenia zapalniczki

To da się żarówkę w zapalniczce wymienić ? :)

Czy to mój egzemplarz znowu taki, że było to typowo 1 razowe (oczywiście rozwaliłem :)), czy po prostu przypadłość wersji poliftowej (kupuj całe nowe w ASO) :)

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To da się żarówkę w zapalniczce wymienić ?
w zapalniczce da się prosto wymienić żarówkę,całkiem niedawno wymieniałem

dsc00047gi.jpgdsc00048jb.jpgdsc00052co.jpg

 

ale w tym przycisku,niestety bez ''uszkodzenia''się mi nie udało,to jedyny przycisk w aucie który sprawił mi problemy dry.gifJAk znajdę foty z ''akcji''z tym przyciskiem to wrzucę tutaj.

Edytowane przez andrzej27r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazda zapalniczek mam już opanowane zarówno w S I Ph I, jak i w sceniolu drugim (S II Ph II) W tym nowszym poszło nawet łatwiej, choć patent podobny. Zapewne wcześniejsze doświadczenia ze starszą wersją tu były pomocne. Generalnie te żaróweczki są do wymienienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na zdjęcia i w m1ph2 jest zupełnie inaczej rozwiązane. Tutaj żarówka jest wręcz na widoku, tam (w ph2) poblokowana z każdej strony i oprawki też nie można odłączyć albo ja nie znalazłem patentu.

Cholera by ich wzięła z ich niektórymi pomysłami.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu musiałem poprostu obrucić ten żółty plastik razem z oprawą żaróweczki bym mógł się dostać ,robiłem to w ciemno,bez wskazówek,a potem si ęokazało,że gdzieś na forum był manual,który nieco się różnił sposobem dostania się do żarówki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymienić żarówkę w przycisku z tematu to pestka, prawdziwe schody zaczynają się jak trzeba zmienić żarówkę w przycisku z podgrzewaną przednią szybą - jest to przycisk zespolony z włącznikiem ogrzewania tylnej szyby, obie ikonki podświetla jedna żarówka, ale żeby wyjąc pomarańczową oprawkę z włącznika trzeba się nagimnastykować i "nieco" nadwyrężyć obudowę. Ale udało mi się, więc jest to wykonalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02 ciekaw jestem tego sposobu. :) W rzeczonym przycisku z tylko jednym klawiszem, w miejscu przycisku podgrzewania przedniej szyby jest stała zaslepka, która koliduje przy rozbieraniu przycisku załączania ogrzewania tylnej. Słowo daję, że jestem w stanie ze starszego sceniola profilaktycznie wydłubac ten przycisk i sprawdzić ten łatwy sposób wymiany żarówki. Nawet fotorelację mogę zrobić. Podaj tylko przepis na tą prosta wymianę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, musiałbym się dobrać teraz do tego przycisku (z jednym włącznikiem), a nie mam teraz do niego dostępu to raz, a dwa to też złożyłem go na super glue :)

Pamiętam, że wymiana żarówki w nim zajęła mi chwilę, natomiast w podwójnym już się męczyłem, podważałem pomarańczowy plastik na wszystkie sposoby i dopiero jak naprężyłem go do granic plastyczności to wyskoczył ( a trzeba jeszcze go wsadzić z powrotem i ustawić na swoim miejscu). Pomarańczowy plastik jest taki sam w obu przyciskach, a szczelina żeby go wyjąć ze 3-4mm. Nie mogę nigdzie znaleźć zdjęć z demontażu, a pamiętam, ze robiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!