Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam byłem jakiś czas temu na przeglądzie (czerwiec) i wtedy mówiono mi, że mam do wymiany gumy na McPhersona. Jak przemieszczam się w korku na małych prędkościach gdy omijam dziury słychać jakby coś przeskakiwało. Nie znam się na tym ale to są chyba te gumy. Mam teraz pytania Czy mogę jeszcze jeździć na tych gumach czy musze niezwłocznie je wymienić ( przy przeglądzie mówili, że mogę trochę pojeździć)? Jaki koszt może być takiej wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro widziałem bardzo tanio po 30zł.

 

Ja wymieniałem w warsztacie nie serwisie koszt ok 200zł z robocizną, lepiej wymienic bo wkurzający jest właśnie ten moment przeskakiwania przy małych prędkościach. Ja wymieniałem w ok 60tyś km.

Pozdro

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie tam są jakieś gumy na mcPersonach ?? przy mocowaniu amorka w kielichu ?? bo mi też coś stuka właśnie... zmieniłem końcówki kierownicze, zmieniłem łączniki stab. i dalej stuka :|

 

Nie mam pojęcia pod koniec września pojade wymienić bo teraz zabiegany jestem i wtedy powiem co i jak, bo na mechanice to ja się nie znam :cry:

 

[ Dodano: 2007-09-22, 23:18 ]

Wiecie ile zawołali za wymiane łożysk McPersona? 1200 zł w Renault normalnie w poniedziałek idę szukać jakiegoś p. Kazia bo to się w pale nie mieści.

 

Normalnie załamałem się w Krakowski Serwis gdzie większość ludzi z BDG poleca i mówią, że tanio zawołali za tą wymiane 790 zł w sumie nie to co w ASO ale i tak dużo tym bardziej, że zima się zbliża a zimówek nie ma.

 

Takie pytanie wie ktoś może jak długo można jeździć na takich łożyskach i czy to nie rozwala innych podzespołów?

 

 

Pozostaje opcja jakiegoś p. Kazia bo inaczej nie widzę sensu :-(