Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

K7M Problem z odpalaniem, obrotami i duszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

No własnie zauwazyłem ze czujniki za bardzo nie reagują na gazie a jeżeli chodzi o ta benzyne to czy moze byc coś z mapsensorem albo czujnikiem podcisnienia ostatnio mialem nieszczelnośc na tych węzykach usuniecie dało tyle ze nie faluja obroty ale zapalac i tak nie chce

czasem zapali odrazu i zgaśnie

jak było ciepło latem to zapalał ale obroty miał 500 600/min jak sie rozzgrzał to wzrastały do 1500

Edytowane przez Karollo_k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy czytałeś wcześniejsze posty, ale auto na LPG jeździ OK.

Instalacja jest dość prosta i niezależna od czujników auta.

W tym przypadku jedynym podejrzanym jest układ paliwowy.

Czytałem posty wcześniej. To że auto jeździ na gazie nie znaczy że wszystko jest z nim ok. Ale żeby auto dobrze jeździło na LPG to najpierw trzeba mieć wszystko sprawne z benzyną. Może być tak jak piszesz że coś jest nie tak z układem paliwowym, ale prościej jest sprawdzić przez parę dni czy jest poprawa jak jeździmy na samej benzynie, bo jeśli tak to problem leży po stronie LPG.

Edytowane przez klimi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli auto dobrze jeździ na LPG, to znaczy się, że układ zapłonowy działa poprawnie.

Auto nie jeździ tylko na benzynie.

Jest to ewidentna wina układu paliwowego, ewentualnie coś z elektryką silnika jeśli to instalacja I, a nie II generacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po paru testach doszedlem do wniosku że moze to byc wina pompy paliwa i tu moje pytanie

czy jest obojetne od jakiej pojemnosci jest pompa

czy ma to znczenie

poprzedni właściciel twierdził ze była wymieniana i nie moge znaleźc nigdzie jaka powinna byc w moje megance mam 2.0 v8 a pompa paliwa wyglada identycznie jak od 1.4

tyle udało mi sie znaleźc

ale jaka pominna byc u mnie to nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wita wszystkich

Na wstępie mój model to Megane scenic 1.6 90KM + LPG, 99 r.

Od pewnego czasu dzieje się podobnie do opisywanych dolegliwości w tym temacie. Tyle, że u mnie jest tak:

Zimny silnik odpalanie na benzynie od strzała, obroty ok. Gdy przełączę na LPG jest ok obroty też. Pojadę gdzieś zatrzymam się na max 10min(np do sklepu) odpalam na benzynie i jest problem. Nie odpali od strzała tylko muszę mu pedałem przygazować i czasem odpala po 3 sek. czasem po 10 sek.

Zauważyłem, że gdy jeżdżę na benzynie i zgaszę benzynie to odpala od kopa ale jak zgasze na LPG to jest problem z odpaleniem na benzynie.

Świece wymienione, krokowy oraz nowy parownik( bo już się nie nadawał). Jak myślicie co to może być??.

Pozdrawiam ;))

Edytowane przez emteka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam już poprawiłem.

Proszę o rady.

 

Dodano: 01 sie 2013 - 12:55

Koledzy pomoże ktoś z moim przypadkiem ?

 

Dodano: 03 sie 2013 - 07:50

Koledzy jest możliwość otrzymania jakiejkolwiek rady w mojej sprawie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:applause: Owszem, poczytaj sobie tematy w dziale LPG. Kiedyś wywiązała się spora dyskusja na podobny temat.

O ile dobrze pamiętam za takie zachowanie winę ponosiły wtryski benzyny, zastały się, ale to już było jakiś czas temu i mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Tipo ojca było podobnie, po kilku latach jazdy na LPG, na benzynie nie dało się już normalnie jeździć. Świrował sterownik wtrysku benzyny, a i mechanicznie sam wtrysk też oberwał. Ostatecznie nic z tym nie robiliśmy, jeździło się dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!