Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzis przydarzyła się mała historia otóż podczas cofania zahaczyłem o słupek i obudowa lusterka prawego która jest w kolorze nadwozia niestety została obtarta. Czy da się zdjąć samą ta obudowę bez demontażu całego lusterka czy trzeba całkowicie wyjąc lusterko aby to zmienić. I ewentualnie orientuje sie może ile kosztuje sama obudowa od lusterka i czy można ją kupić od razu pod kolor nadwozia czy trzeba malować :applause:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zakupem samej obudowy i to w odpowiednim kolorze różnie bywa. Przetrząśnij Allegro, czasami się trafiają takie aukcje. Przynajmniej widziałem taką, jak lusterka do mojego sceniola drugiego szukałem. Ja zakupiłem kompletne lusterko w potrzebnym kolorze, grafit metalik. Co do wymiany tej obudowy, nie musisz całego lusterka demontować. Wystarczy wydłubać zwierciadło z ramką, do której jest przyklejone, podważając je. Następnie odłączyć kostkę od ogrzewania, jeśli takie posiadasz i już masz dostęp do 4 z 5 zatrzasków w korpusie lusterka. Po odpięciu tych 4, 5 sam się odczepi. Jeśli masz uszkodzoną także ramkę zewnętrzną tego korpusu, to nawet nie szukaj tego elementu tylko kupuj całe lusterko. Po pierwsze trudno taki element oddzielnie znaleźć, a po drugie, będziesz miał problemy z przeprowadzeniem przewodów przez oś obrotu lusterka, przy przekładce silniczków, czujnika temperatury i ogrzewania. Jest to co prawda możliwe ale wymaga rozebrania wtyczki na czynniki pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Macie jakiś patent jak naprawić złamane zatrzaski oraz czym zastąpić całkowicie wyłamane i brakujące zatrzaski bo mam taką sytuację jak na zdjęciu a nie mogę w sieci nigdzie znaleść obudowy pod mój kolor nv603. Pomocy!!!

post-58089-0-99968900-1367951814_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym poszukał zakładu, w którym spawają plastiki - przeważnie blacharze i lakiernicy powinni mieć wiedzę, gdzie taki zakład jest w okolicy. Skoro da się tak ratować zderzaki z połamanymi mocowaniami, to z taką obudową też nie powinno być problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś podmieniałem czujnik temperatury zewnętrznej na nowy zamiennik. Przy okazji ponownie rozebrałem lusterko tj. obudowę lakierowaną i wyjąłem lustro z wkładem. Czujnik działa bez zarzutu a uszkodzone zaczepy/noski obudowy lakierowanej skleiłem kropelką. Mówię o tych dwóch skrajnie zewnętrznych bo te miałem ale ułamane. Tych dwóch bliżej auta nie ruszałem tak więc obudowa trzyma się na 2 zewnętrznych oraz 1 znajdującym się zaraz przy drzwiach, tam gdzie się lusterko skłąda. Problem pojawił się natomiast z lustrem bo było ono już wcześniej wilokrotnie wyjmowane i pourywały mi się te plastikowe, białe pręciki co dotykają zębatek silnika regulacji lusterka i sam wkłąd jakoś nie chce mi się porządnie trzymać lusterka i z łątwością wyskakuje na zewnątrz. Lipa straszna bo to wszystko takie jednorazowego użytku. Swoją drogą czy mam dobrze podłączone kable ten czerwony i zielony?

post-58089-0-98804100-1368295303_thumb.jpg

post-58089-0-28402600-1368295441_thumb.jpg

post-58089-0-72860300-1368296820_thumb.jpg

Edytowane przez harry.wesoly
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Obie części obudowy trzymają się na zatrzaskach. Zaczynasz od wypchnięcia wkładu lusterka, też jest na zatrzaskach. To najbardziej stresujący moment. Jakaś plastikowa łyżka czy dobry nóż i podważasz, zabezpieczając ręką, żeby wkład nie wyskoczył i nie upadł na ziemię. Jak wkład wyjdzie, to później już ogarniesz, wszystko jak na dłoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!