Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałbym się was poradzić które tarcze będą najlepszym wyborem do Megane II phI z 2003r. z silnikiem 1,6 na tył.

Znalazłem takie tarcze:

- SNR - KF155.77U ok. 320zł

- ATE - 24.0108-0114.2 ok. 330zł

- TRW - DF4274BS ok. 380zł

 

Czy któryś z tych będzie dobry? Jeśli nie to jaki inny wybrać?

No i teraz pytanie, jakie klocki kupić, chciałbym jakieś miękkie kupić, żeby oszczędzić tarcze które są drogie.

 

Od hamulców wymagam dwóch rzeczy:

1. Sprawność nie mniejsza niż na oryginalnych częściach.

2. Nie mogą piszczeć nawet przy delikatnym hamowaniu.

 

Z góry dzięki za odpowiedź, bo się pogubiłem w innych tematach... :/

 

[edit]

Dowiedziałem się już z forum że tarcze od SNR będą dobre, teraz tylko pytanie co do klocków, jakie wybrać żeby nie piszczały i dobrze hamowały?

Czy klocki Ferrodo Premier będą dobre? Nie będą piszczeć?

Zaznaczam że jeżdżę dość dynamicznie, ale na krótkich odcinkach więc tarcze i klocki nie zdążą się nagrzać więc odpada wszystko co musi się nagrzać przed hamowaniem.

 

[edit]

A więc tak. Jak oceniaciezestaw:

Klocki: EBC DP2680 ok 200zł

Tarcze: ATE - 24.0108-0114.2 ok. 330zł

 

Czy będą dobrze ze sobą współgrać? Nie będą piszczeć?

Edytowane przez Vesper88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Tydzień temu wymieniłem tarcze i klocki. Na tył wsadziłem SNR KF155.78U (dalem za nie 504zł z przesyłka) do tego na tyl klocki Boscha (62zł) i jak na razie jest ok. Wyjezdzam w piatek w trase i zrobię między 1500km a 2000km to coś więcej o nich powiem. Na przód wsadziłem komplet Boscha (klocki i tarcze kosztowaly mnie 359zł z przesyłka)

Edytowane przez Rosol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do Scenica II założyłem tarcze SNR i klocki Bosch, na razie (3-4tys.km) nic nie piszczy. W przeciwieństwie do oryginalnych tarcz+klocków Renault. Na przodzie też mam tarcze i klocki Boscha, podobnie jak kolega wyżej. Siła hamowania wydaje mi się taka jak na oryginałach.

Edytowane przez gandi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KF 155.70U -- Renault Trafic -AR (Train arrière)

 

KF 155.73U -- Renault Scénic 1 Phase II et Mégane -AR

 

KF 155.77U -- Renault Mégane 2 et Modus -AR

 

KF 155.78U -- Renault Scénic 2 court -AR

 

KF 155.79U -- Renault Scénic 2 long -AR

 

KF 155.81U -- Renault Laguna II -AR

 

KF 155.83U -- Renault Velsatis et Espace IV -AR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli dobrze was zrozumiałem tarcze: SNR - KF155.77U nie pasują do mojego auta i muszę kupić: SNR KF155.78U??

Dobrze kombinuję? :applause:

 

Jak masz sedana, hatchbacka to 77U a jak masz kombi to 78U

Edytowane przez Rosol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to super :applause:

Czyli jeśli chodzi o tarcze i klocki to powinienem się zamknąć w kwocie 500zł <ok>

 

Wątpię abyś zamknął się w takiej kwocie w komplecie na tył. W Twoim pierwszym poście podałeś ceny tarcz za sztukę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Ja jestem już po własnoręcznej wymianie tarcz i klocków tylnej osi.

Tarcze - SNR - KF155.78U 242,00 zł x 2 szt. (kompletne z piastą, łożyskiem i pierścieniem ABS)

Klocki Lukas TRW - komplet 79,00 zł

w sumie z przesyłką 586,40 zł

W sklepach w moim rejonie chcieli za same tarcze i to jeszcze nie orginały 370zł sztuka - idioci.

 

Narazie wszystko ok. Tarcze po 10km lekko obydwie tak samo rozgrzane ale to chyba normalka przy takim tarciu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na allegro samych tarcz - mieli najtaniej i kompletne tj. z śrubą i dekielkiem (nie wszyscy to mają i o tym piszą a kiepsko widzę zakładanie starego dekla :))

Reszta poza allegro w ich sklepie na stronie - miły kontakt gg polecam

Autkoplus.com

Teraz chwilowo nie mają bo kupiłem ostatnie szt. ale zapytać można.

Edytowane przez Martini26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Po 4 tyś km nie mogę nic złego powiedzieć o komplecie z tylu (tarcze SNR a klocki Bosch). Ułożyły się i równomiernie ścierają. Jedynie rdzawy nalot zrobił się na części bębnowej w której jest łożysko.

 

Dodano: 23 mar 2015 - 19:29

Przejechałem 43 tys km i tylne tarcze nadają się do wymiany.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet SNR na tyle (tarcze i klocki) po 25 000 km wykazują duże zużycie. Muszę je zmierzyć ale na oko wyglądają jakby nadawały się do wymiany. Chyba trochę słabo z ich żywotnością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!