Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tak się kończy myślenie, że jest się świętą krową i, że mi się nic nie stanie...


Maniak

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.funiaste.net/3868,75624,filmik.html?fb_xd_fragment#?=&cb=f36170418ce1fb4&relation=parent.parent&transport=fragment&type=resize&height=20&ackData

 

Bądźmy mądrzy przed szkodą, bo " po niej " już możemy nie mieć szansy aby zmądrzeć. Szerokości i przyczepności wszystkim życzę i obyśmy wszyscy zawsze wrócili z każdej podróży...żywi.

Edytowane przez Maniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich filmików jest od groma i co ? I nic, bo mamy genetycznie zakodowany brak myślenia za kółkiem czy zwykłe buractwo. Dopóki nie zmieni się nasze myślenie to nawet wysokie mandaty nic nie dadzą.

 

Wszyscy piraci-mądrale powinni być zabierani do kostnicy do oglądnania ofar wypadków.

To w kostnicy nie robili by nic innego tylko oprowadzali wycieczki z debilami.

Takie filmy powinny być obowiązkowym elementem kursu na prawko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Film również i to w wielu przypadkach, powinien być dedykowany pieszym, którzy to bez patrzenia czy coś nadjeżdża wchodzą na przejście, NO BO MAJĄ PRZECIEŻ PIERWSZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU, lub beztrosko wychodzą z za nieprzepisowo zaparkowanego przed przejściem samochodu. Mało który z nich zdaje sobie sprawę, że pomimo iż już prawie 2 metry jest na przejściu to dla jadącego jest nadal niewidocznym.

Obowiązkowo zaś i to przez kilkanaście godzin na dobę ten film i podobne powinny być pokazywane tym, którzy do takiej sytuacji doprowadzili, ustanawiając takie przepisy.

Wszyscy psioczą na kierowców, a to ci bez aut są tymi przysłowiowymi "świętymi krowami".

Zresztą co tu dywagować, wielu z nas siedząc za kierownicą psioczy na takie zachowanie pieszych, a pozostawiając auto na parkingu i stając się pieszym postępujemy identycznie, choć wiemy jak niemożliwe jest natychmiastowe "wrośniecie w asfalt' auta w takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fakt to fakt, piesi, jak również i rowerzyści też święci nie są. Bezmyślność pieszych zauważyłem, być może tylko w Warszawie, nasila się wraz z ilością deszczu, im trudniejsze warunki tym lepsze numery wycinają.

 

Wszyscy psioczą na kierowców, a to ci bez aut są tymi przysłowiowymi "świętymi krowami".

To nie tak, te "święte krowy" są po każdej ze stron.

 

Zresztą co tu dywagować, wielu z nas siedząc za kierownicą psioczy na takie zachowanie pieszych, a pozostawiając auto na parkingu i stając się pieszym postępujemy identycznie, choć wiemy jak niemożliwe jest natychmiastowe "wrośniecie w asfalt' auta w takiej sytuacji.

I to jest właśnie dowód na genetycznie zakodowaną bezmyślność. Ja odkąd usiadłem za kółkiem zmieniłem pogląd na wiele spraw, ale na ślepo na ulice nie pakowałem się nigdy, co najwyżej zdarzało mi się (i zdarza dalej) wymuszać (z zachowaniem ostrożności) możliwość przejścia bo czasami to można by stać pół dnia przed pasami.

Osobną sprawą jest, że sam jak są 2 pasy lub więcej to na ogół pieszych nie przepuszczam i nie jest to spowodowane moją złośliwością tylko bezpieczeństwem pieszych. Na początku oczywiście starałem się być kulturalny, ale po kilku sytuacjach prawie zakończonych jak ta na filmie nr1 przestałem. Pieszy powścieka się, ale kto wie czy nie uratowałem mu zdrowia/życia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko :/ Aż mam strach wsiąść w auto. Mogę się założyć że większość z nas dała się kiedyś ponieść za kierownicą ale w wiekszości z rozwagą. Z regóły Ci co mają nowsze, wieksze i bardziej napakowane poduchami auta, właśnie za kierownicą nie myśli bo "co im sie może stać" Szkoda że nie liczą sie z drugą stroną. Ja mam w aucie 4 poduchy a jeżdze jakbym niemiał żadnej bo nie wiem czy zadziała i nie chcę wiedzieć. Raz przechodziłem przez mało ruchliwą ulice, gdzie do najbiższego przejścia było jakieś 700m, z żoną i niespełna 2 letnią córka na różowym rowerku, który było widać pewnie z 300metrów (dodam że w terenie zabudowanym) Z prawej strony nic nie jechało a z lewej jechało chyba 6 aut i koleś w tym pierwszym się zaczymał, i powiedział idźcie. Pewnie wiekszość z kierowców widziała dlaczego sie pierwszy zaczymał, bo zaczymali sie wszyscy. Więc idziemy, a zza pierwszego auta wyjechało bordowe BMW, które jechało jako drugie i młody cwaniaczek z dziewczyną. Jakby to pierwsze auto nie było małe i niskie, i bym nie zauważył, i nie zakrzyczał na żone "stój" to bym ich już pewnie nie miał. Do dziś jak chodze po mieście to szukam bordo BMW z może 20-sto latkiem za kierownicą. Jak go znajde to najpierw mu pokaże co źle zrobił a potem wpier... niech se zapamięta. Pozdro dla tych co myślą na ulicy (nie tylko dla kierowców)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak te renówki to szmelc totalny

Nie do końca, niech zrobią taki sam test na nowych autach, gwarantuję, że efekt będzie podobny. Problem w tym, że dzisiejsze samochody konstruowane są w ten sposób aby wszelkie strefy zgniotu znajdowały się w przedniej części samochodu. Spowodowane jest to tym, że właśnie przodem auto wali we wszelkie przeszkody, które nagle lub przez nieuwagę pojawiają się przed autem.

Tego typu testu nie przejdzie nawet samochód, czy samochody, wyposażony w klatkę bezpieczeństwa.

W tym momencie przypomina mi się crash test przeprowadzony w latach 90-tych ubiegłego wieku przez ten sam ADAC. Brały w nim udział wszystkie najpopularniejsze auta sprzedawane w krajach europejskich, w tym Polonez Caro. Ciekawostką, jest to, że przeszedł on z powodzeniem test. Jako jeden z niewielu w wyniku zderzenia nie ulegał uszkodzeniu akumulator, a przecież jest z przodu. Konkluzja była taka, że ma on za grube blachy i przestarzałą konstrukcję. :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!