Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II phI CC 1.9dci 130KM


SSSM

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam takiego samochodu jak w opisie czyli Megane II PhI CC 1.9dci 130KM

 

 

 

Na początku szukałem z 2008 roku z 2.0 dci 150KM ale ceny są zabójcze ;/ 40 tys to jednak sporo.

 

 

Pojechałem obejrzeć samochód z 2004 roku i jakoś tak się stało ze nie widz żadnych różnic. Samochodami jeździ się prawie tak samo różnica 20 KM nie jest odczuwalna. Jedynie co po lifcie przód lepiej wygląda a silnik 1.9dci jest bardziej popularny niż 2.0dci,a co za tym idzie więcej cześć i łatwiej znaleźć porady. Teraz czy faktycznie niema aż tak dużych różnić za które były by warto dopłacać?

 

Obok mnie w Warszawie sprzedawany jest :

http://allegro.pl/renault-megane-cc-karmann-i1721988479.html

 

Co o nim sądzicie ?

 

Ogólnie planuje pojeździć samochodem około 3 lat.

 

warto o brać pod uwagę ? czy lepiej kupić młodszy( po liftingu) i pojeździć nim 2 lata dłużej ?

 

Ogólnie mam spory problem i nie wiem co wybrać ;/ Do tej pory jeździłem Primerą P11.144 2.0 140KM z 2000 roku

Edytowane przez SSSM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Moim zdaniem zawsze warto dołożyć do nowszego i dłużej nim pojeździć z prostego powodu: nowszy nie jest jeszcze tak "wyjeżdzony" ^^ i nie będziesz musiał w niego inwestować tylko będziesz jeździł.

 

W opisie napisałeś że silnik do ustalenia.

Jeśli może być benzyna to tu masz właśnie z 2008r:

http://www.nazaruk.pl/samochody_uzywane/1301,renault_megane_coupe_cabrio_1.6_16v_/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli benzyna to nie 1.6 i na pewno nie za takie pieniądze. 40tys to prawie 2 razy tyle, ile kosztuje Megane z 2004. Różnica jest olbrzymia! Poza tym wolałbym diesla. Jest bardziej dynamiczny mniej pali. A po 5 latach samochod bedzie kosztował około 20 tys. Czyli stracę połowę kasy, ale przez 5 lat będę musial jeździć tym samym samochodem. Gdyby chodziło o samochod nowy to nie było by się co zastanawiac. Jest gwarancja na 3 lata. Ale tutaj po 5 latach mam 9 letni samochód. Megane z 2004 największy spadek ceny ma już za sobą, po 30 miesiącach spłacę cały kredyt i sprzedam samochód. Ponieważ właśnie na kredyt(lub leasing) ma ten samochód być kupiony. Problem jest też z ubezpieczeniem im nowszy samochód tym ubezpieczenie wyższe. A że nie mam żadnych zniżek to ubezpieczenie za 2008 tok jest koszmarnie drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś że w grę wchodzi też rocznik 2008 więc Ci napisałem o tym. W miarę nowy samochód z małym przebiegiem.

 

Co do ceny to nowe Megane CC kosztuje 100.000 zł w najtańszer wersji a ta to najdroższa wersja więc jak za 3 letnie auto to te 40.000 to chyba nie drogo i największy spadek wartości z pewnością ma już za sobą ^^

 

Nowy samochód za 40.000 to chyba tylko Clio i to w najuboższej wersji ^^

 

Może i auto z 2004 roku największy spadek wartości ma już za sobą ale i lata świetności też.

Inny jest stan auta które ma przejechane 37000 km a inny przy prziebiegu 147.000 więc nie można ich porównywać.

Tym bardziej że trudno uwieżyć w taki przebieg diesla z Niemiec który ma 7 lat i twardy dach ale zawsze jest możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO.

 

Ps.Jak będziesz jechał oglądeć tego diesla to zwróć uwagę na prawy, przedni narożnik.

Miał być malowany przedni zderzak a maska i błotnik przy lampie ma za małą szczelinę.

Chyba jeszcze drzwi kierowcy trochę "wiszą".

 

Masz blisko więc jedź i zdaj relację czy warte zakupu ^^

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec byłem, widziałem.

 

Generalnie samochód sprawia bardzo dobre wrażanie jak na samochód który ma już 7 lat.

Ciągnie bardzo dobrze. Środek zadbany, fotele wyglądają dobrze. Kierownica nie jest powycierana.

Biegi wchodzą dobrze, tabliczka na której było narysowane jak wchodzą biegi jest wytarta. Ale oglądałem inne Meganki z tym przebiegiem i w każdej była po wycierana.

Samochód wyświetla Serwis i ikonę ari bag'ów. Z tego co zdarzyłem się zorientować jest to problem z taśmą pod kierownicą albo z kostkami przy fotelach.

 

Faktycznie szpara z lewej strony jest mniejsza od szpary z prawej( patrząc na samochód z przodu). Z tym że zauważyłem takie milimetrowe różnie w każdej Megance którą oglądałem. Zderzak zamocowany jest na moje oko dobrze, no ale mogę się mylić specjalista nie jestem. Nie zauważyłem problemu z wiszącymi drzwiami o którym wspominałeś. Właścicielka stwierdziła że nie ma problemu można podjechać do każdego serwisu i sprawdzić samochód. Powiedziała też że był sprawdzany kilkukrotnie i oprócz problemów z taśmą nic innego nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej jakby to było zrobione zanim kupisz żeby się nie okazało że był rozbity i faktycznie nie ma poduszek.

 

Co do szpary to przeważnie nawet delikatnie uszkodzenia są właśnie z prawej strony ale to musiałbyś wejść na kanał i popatrzeć albo z góry po zdjęciu plastików bo w cabrio jest bardzo ważne czy był bity i jak mocno.

 

Ja u siebie mam równe przerwy z obu stron.

 

Co do drzwi to na 4 zdjęciu w ogłoszeniu widać że drzwi nad klamką i listwa gdzie łączy się z tylnym błotnikiem są niżej niż tylny błotnik.

 

Sprzedającego słuchaj ale dla swojej pewności sam sprawdź ^^

 

Ps.Jak zrobiłeś jakieś zdjęcia szczególnie silnika to wrzuć to może się ktoś wypowie co ma diesla czy wszystko ok bo jeśli właścicielka mówi że był sprawdzany kilkukrotnie i nikt go nie kupił to może być coś nie tak. Gdyby był taki dobry to tamci pewnie by go już kupili ^^

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przed kupnem samochód poszedł by na sprawdzenie jeszcze przeze mnie.

Koszty sprawdzenia są nie duże, a później pozwolą uniknąć poważnych problemów.

Co do 4 zdjęcia , to ja na żywo nie widziałem żadnej różnicy w wysokości pomiędzy drzwiami a tylnym błotnikiem. Co do błotników różnica jest na oko około 2 mm. Między lewą a prawą stroną.

 

Samochodu nie znosiło, a dach nie przeciekał. Jedyne do czego mogłem się przyczepić to zderzak na dole już został podrapany, a na drzwiach jest mała nie widoczna prawie obcierka. No oczywiście kontrolki serwis i air bag.

 

Przez moje zafascynowanie cabrio nie sprawdziłem tylko szyb i lamp czy są z tego samego roku produkcji co reszta samochodu.

 

 

Znalazłem jeszcze taki

 

http://moto.allegro.pl/1-9dci-zarejestrowanaserwisowanalift-klimatronic-i1748005194.html

 

ale jest bardzo daleko bo 450KM ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poproś kogoś z forum kto mieszka niedaleko żeby podjechał, zobaczył i powiedział Ci kilka słów o nim ^^

 

Zastanawiają 2 rzeczy:

- niski przebieg (do sprawdzenia w ASO)

- nowe lampy i zderzak a to przecież model sprzed liftingu i miał być podobno bezwypadkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiem kogo i gdzie prosić ;]

 

Mówisz że w ASO maja historie serwisowania ? Ile kosztuje wgląd do niej ?

 

Co do Lamp i zderzaka, to można je sobie tak spokojnie bez problemów przełożyć ?

Głownie chodzi mi o same lampy soczewkowe czy podejdą do zderzaka przed liftem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam powód domyślać się, że samochód nie jest jeszcze zarejestrowany w Polsce,

dowiedz się gdzie dokładnie można go oglądać, jak moja "okolica" przejazdu, to wieczorem przy małym ruchu chętnie go zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO możesz sprawdzić historię samochodu po numerze VIN lub po nr. rej francuskim.

W każdym salonie kosztuje to inaczej także musisz dowiedzieć się w swojej okolicy.

 

Co do lamp i zderzaka to nie wiem czy można je przekładać ale pewnie raczej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam powód domyślać się, że samochód nie jest jeszcze zarejestrowany w Polsce,

dowiedz się gdzie dokładnie można go oglądać, jak moja "okolica" przejazdu, to wieczorem przy małym ruchu chętnie go zobaczę.

 

O którym samochodzie mówisz? Oba są zarejestrowane w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!