Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II phI CC 1.9dci 130KM


SSSM

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam takiego samochodu jak w opisie czyli Megane II PhI CC 1.9dci 130KM

 

 

 

Na początku szukałem z 2008 roku z 2.0 dci 150KM ale ceny są zabójcze ;/ 40 tys to jednak sporo.

 

 

Pojechałem obejrzeć samochód z 2004 roku i jakoś tak się stało ze nie widz żadnych różnic. Samochodami jeździ się prawie tak samo różnica 20 KM nie jest odczuwalna. Jedynie co po lifcie przód lepiej wygląda a silnik 1.9dci jest bardziej popularny niż 2.0dci,a co za tym idzie więcej cześć i łatwiej znaleźć porady. Teraz czy faktycznie niema aż tak dużych różnić za które były by warto dopłacać?

 

Obok mnie w Warszawie sprzedawany jest :

http://allegro.pl/renault-megane-cc-karmann-i1721988479.html

 

Co o nim sądzicie ?

 

Ogólnie planuje pojeździć samochodem około 3 lat.

 

warto o brać pod uwagę ? czy lepiej kupić młodszy( po liftingu) i pojeździć nim 2 lata dłużej ?

 

Ogólnie mam spory problem i nie wiem co wybrać ;/ Do tej pory jeździłem Primerą P11.144 2.0 140KM z 2000 roku

Edytowane przez SSSM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Moim zdaniem zawsze warto dołożyć do nowszego i dłużej nim pojeździć z prostego powodu: nowszy nie jest jeszcze tak "wyjeżdzony" ^^ i nie będziesz musiał w niego inwestować tylko będziesz jeździł.

 

W opisie napisałeś że silnik do ustalenia.

Jeśli może być benzyna to tu masz właśnie z 2008r:

http://www.nazaruk.pl/samochody_uzywane/1301,renault_megane_coupe_cabrio_1.6_16v_/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli benzyna to nie 1.6 i na pewno nie za takie pieniądze. 40tys to prawie 2 razy tyle, ile kosztuje Megane z 2004. Różnica jest olbrzymia! Poza tym wolałbym diesla. Jest bardziej dynamiczny mniej pali. A po 5 latach samochod bedzie kosztował około 20 tys. Czyli stracę połowę kasy, ale przez 5 lat będę musial jeździć tym samym samochodem. Gdyby chodziło o samochod nowy to nie było by się co zastanawiac. Jest gwarancja na 3 lata. Ale tutaj po 5 latach mam 9 letni samochód. Megane z 2004 największy spadek ceny ma już za sobą, po 30 miesiącach spłacę cały kredyt i sprzedam samochód. Ponieważ właśnie na kredyt(lub leasing) ma ten samochód być kupiony. Problem jest też z ubezpieczeniem im nowszy samochód tym ubezpieczenie wyższe. A że nie mam żadnych zniżek to ubezpieczenie za 2008 tok jest koszmarnie drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś że w grę wchodzi też rocznik 2008 więc Ci napisałem o tym. W miarę nowy samochód z małym przebiegiem.

 

Co do ceny to nowe Megane CC kosztuje 100.000 zł w najtańszer wersji a ta to najdroższa wersja więc jak za 3 letnie auto to te 40.000 to chyba nie drogo i największy spadek wartości z pewnością ma już za sobą ^^

 

Nowy samochód za 40.000 to chyba tylko Clio i to w najuboższej wersji ^^

 

Może i auto z 2004 roku największy spadek wartości ma już za sobą ale i lata świetności też.

Inny jest stan auta które ma przejechane 37000 km a inny przy prziebiegu 147.000 więc nie można ich porównywać.

Tym bardziej że trudno uwieżyć w taki przebieg diesla z Niemiec który ma 7 lat i twardy dach ale zawsze jest możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO.

 

Ps.Jak będziesz jechał oglądeć tego diesla to zwróć uwagę na prawy, przedni narożnik.

Miał być malowany przedni zderzak a maska i błotnik przy lampie ma za małą szczelinę.

Chyba jeszcze drzwi kierowcy trochę "wiszą".

 

Masz blisko więc jedź i zdaj relację czy warte zakupu ^^

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec byłem, widziałem.

 

Generalnie samochód sprawia bardzo dobre wrażanie jak na samochód który ma już 7 lat.

Ciągnie bardzo dobrze. Środek zadbany, fotele wyglądają dobrze. Kierownica nie jest powycierana.

Biegi wchodzą dobrze, tabliczka na której było narysowane jak wchodzą biegi jest wytarta. Ale oglądałem inne Meganki z tym przebiegiem i w każdej była po wycierana.

Samochód wyświetla Serwis i ikonę ari bag'ów. Z tego co zdarzyłem się zorientować jest to problem z taśmą pod kierownicą albo z kostkami przy fotelach.

 

Faktycznie szpara z lewej strony jest mniejsza od szpary z prawej( patrząc na samochód z przodu). Z tym że zauważyłem takie milimetrowe różnie w każdej Megance którą oglądałem. Zderzak zamocowany jest na moje oko dobrze, no ale mogę się mylić specjalista nie jestem. Nie zauważyłem problemu z wiszącymi drzwiami o którym wspominałeś. Właścicielka stwierdziła że nie ma problemu można podjechać do każdego serwisu i sprawdzić samochód. Powiedziała też że był sprawdzany kilkukrotnie i oprócz problemów z taśmą nic innego nie wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To lepiej jakby to było zrobione zanim kupisz żeby się nie okazało że był rozbity i faktycznie nie ma poduszek.

 

Co do szpary to przeważnie nawet delikatnie uszkodzenia są właśnie z prawej strony ale to musiałbyś wejść na kanał i popatrzeć albo z góry po zdjęciu plastików bo w cabrio jest bardzo ważne czy był bity i jak mocno.

 

Ja u siebie mam równe przerwy z obu stron.

 

Co do drzwi to na 4 zdjęciu w ogłoszeniu widać że drzwi nad klamką i listwa gdzie łączy się z tylnym błotnikiem są niżej niż tylny błotnik.

 

Sprzedającego słuchaj ale dla swojej pewności sam sprawdź ^^

 

Ps.Jak zrobiłeś jakieś zdjęcia szczególnie silnika to wrzuć to może się ktoś wypowie co ma diesla czy wszystko ok bo jeśli właścicielka mówi że był sprawdzany kilkukrotnie i nikt go nie kupił to może być coś nie tak. Gdyby był taki dobry to tamci pewnie by go już kupili ^^

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno przed kupnem samochód poszedł by na sprawdzenie jeszcze przeze mnie.

Koszty sprawdzenia są nie duże, a później pozwolą uniknąć poważnych problemów.

Co do 4 zdjęcia , to ja na żywo nie widziałem żadnej różnicy w wysokości pomiędzy drzwiami a tylnym błotnikiem. Co do błotników różnica jest na oko około 2 mm. Między lewą a prawą stroną.

 

Samochodu nie znosiło, a dach nie przeciekał. Jedyne do czego mogłem się przyczepić to zderzak na dole już został podrapany, a na drzwiach jest mała nie widoczna prawie obcierka. No oczywiście kontrolki serwis i air bag.

 

Przez moje zafascynowanie cabrio nie sprawdziłem tylko szyb i lamp czy są z tego samego roku produkcji co reszta samochodu.

 

 

Znalazłem jeszcze taki

 

http://moto.allegro.pl/1-9dci-zarejestrowanaserwisowanalift-klimatronic-i1748005194.html

 

ale jest bardzo daleko bo 450KM ode mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poproś kogoś z forum kto mieszka niedaleko żeby podjechał, zobaczył i powiedział Ci kilka słów o nim ^^

 

Zastanawiają 2 rzeczy:

- niski przebieg (do sprawdzenia w ASO)

- nowe lampy i zderzak a to przecież model sprzed liftingu i miał być podobno bezwypadkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie wiem kogo i gdzie prosić ;]

 

Mówisz że w ASO maja historie serwisowania ? Ile kosztuje wgląd do niej ?

 

Co do Lamp i zderzaka, to można je sobie tak spokojnie bez problemów przełożyć ?

Głownie chodzi mi o same lampy soczewkowe czy podejdą do zderzaka przed liftem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam powód domyślać się, że samochód nie jest jeszcze zarejestrowany w Polsce,

dowiedz się gdzie dokładnie można go oglądać, jak moja "okolica" przejazdu, to wieczorem przy małym ruchu chętnie go zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO możesz sprawdzić historię samochodu po numerze VIN lub po nr. rej francuskim.

W każdym salonie kosztuje to inaczej także musisz dowiedzieć się w swojej okolicy.

 

Co do lamp i zderzaka to nie wiem czy można je przekładać ale pewnie raczej tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam powód domyślać się, że samochód nie jest jeszcze zarejestrowany w Polsce,

dowiedz się gdzie dokładnie można go oglądać, jak moja "okolica" przejazdu, to wieczorem przy małym ruchu chętnie go zobaczę.

 

O którym samochodzie mówisz? Oba są zarejestrowane w Polsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!