Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana żarówek na LEDy w konsoli sterowania nawiewem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Takie diody na taśmie są idealne świeca bardzo dobrze w nocy jest widno.

polecam wymienić wszystkie światełka w kabinie na Ledy, bardzo duża oszczędność prądu i minimalne zużycie akumulatora.

 

U mnie w samochodzie w środku wygląda to tak

fotki do wglądu wykonane bez lampy błyskowej

 

posiadam też zamontowane taśmy Led do oświetlenia tablicy rejestracyjnej z tyłu oczywiście

możne komuś się spodoba takie oświetlenie zamiast żarówek w kabinie i zainwestuje w Ledy

 

Pozdrawiam

post-32041-0-70319900-1354470635_thumb.jpg

post-32041-0-80038400-1354470821_thumb.jpg

post-32041-0-68286600-1354470926_thumb.jpg

post-32041-0-92500000-1354471004_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj to to jest dla mnie właśnie pożądany efekt, chociaż nie wiem czy ja mam dobre diody?

Czy Szanowny kolega może powiedzieć?

w tym temacie pokazałem zdjęcia swoich diodek wyżej - jeszcze ich nie montowałem.

Możesz podpowiedzieć po ile sztuk i jakich gdzie dawałeś?

 

Dodano: 03 gru 2012 - 20:00

witam. dziś wymieniłem żarówki konsoli sterowania nawiewem ( diód przy przyciskach klimy i grzania tylnej szyby nie ruszałem )

oszczędziło mi to rozbierania zestawu, zaznaczania pozycji gałek, uważania na wypadające sprężynki, bowiem u mnie ( tak mają wszyscy? ) żarówki od tyłu są oprawkach

nieststy - ponieważ po koleżeńsku wymieniałem w garażu, nie miałem czasu na lutowanie diód....

szczerze? skoro żarówka jedna przepaliła sie po 8 latach to dałem sobie tu spokój póki co..

wymieniłem obie żaróki, bo widać było na bańkach wewnątrz jak są przepalone (mimo że jedna jeszcze świeciła)

żarówki standard 1,2 Watt

Edytowane przez mfikkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Tak jeszcze do tych żaróweczek które kolega @mefikkk chce sobie pozostawić

Mnie przekonało bardzo, pobieranie mocy przez te małe świecące oryginalnie żaróweczki,

każda z nich pobiera 5 W-atów i bardzo się nagrzewa aż parzy, a jest ich 11 sztuk x 5W = 55W

przy otwartych drzwiach gdy wszystkie Ledy są włączone pobierają dokładnie nie wiem ile ale bardzo mało prądu.

A efekt jasnego światła jest ubocznym działaniem.

ale ty decydujesz i ty wybierasz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze do tych żaróweczek które kolega @mefikkk chce sobie pozostawić

Mnie przekonało bardzo, pobieranie mocy przez te małe świecące oryginalnie żaróweczki,

każda z nich pobiera 5 W-atów

Albo czytasz bez zrozumienia, albo pierdoły wciskasz...

 

dziś wymieniłem żarówki konsoli sterowania nawiewem ( diód przy przyciskach klimy i grzania tylnej szyby nie ruszałem)....

.....skoro żarówka jedna przepaliła sie po 8 latach to dałem sobie tu spokój póki co..

wymieniłem obie żaróki, bo widać było na bańkach wewnątrz jak są przepalone (mimo że jedna jeszcze świeciła)

żarówki standard 1,2 Watt

Dokładnie 1,2W każda z tych 2 szt. Typ T05 lub podobne z długimi drutami.

Nie myl z 5W, W5W jakie są w podsufitce i drzwiach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie myle

W5W

C5W

T05 T5W(tu nawa nie wiem czy taka:)

resztę żarówek na diody sukcesywnie wymienię, jak dojdę jakie diody kupić by nie mieć "trupiarni" w środku

zupełnie zapomniałem jaka barwa światła ma być by było podobne do tego co dają normalne żarówki

czy to jest może 4300K?

Proszę o podpowiedź)

a mój post dotyczył pozostania przy normalnych żaróweczkach tylko i wyłącznie w podświetlaniu sterowania nawiewów

resztę tzn te prądożerna 11 sztuk ( nie liczyłem )

wymienię w momencie -> czytaj 5 wers tego posta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie myle

Myli kol. maly382 , albo nie doczytał, sugerując taką sumę mocy 11 żarówek 5W, które ponoć chcesz zostawić, choć pisałeś tylko o 2 szt. żarówek 1,2W w podświetleniu sterowania nawiewów.

Tak jeszcze do tych żaróweczek które kolega @mefikkk chce sobie pozostawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Koledzy jak rozproszyć światło w takiej diodzie? (dioda r5) Czytałem o zmatowieniu ale to osłabia jasność światła. Są jakieś inne sposoby?

 

Dodano: 18 lut 2013 - 13:37

A jest możliwość zmiany podświetlenia przycisku start/stop i radia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bawiłem się wymianą oświetlenia na płytkach w swoim SCII na LEDy.

dziś bym nie powtórzył tego błędu - zarówno podświetlenie przysisku START/STOP, radia, konsoli, pokrętła lusterek i wszelkich innych diód SMD wykonam na diodach SMD, np. takich:

http://allegro.pl/smd-led-450-mcd-zielony-1206-8szt-154416-63c-i2988188606.html

 

w tej chwili na zielonych SMD mam pokrętła regulacji reflektorów/natężenia oświetlenia zegarów, podświetlenie pokrętła lusterek (tutaj spieprzyłem wcześniej sprawę z zieloną diodą 3 mm LED). czerwony SMD mam START/STOP. w planach wymiana diod w panelu środkowycm i radiu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!