Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podniesienie, utwardzenie zawieszenia, inne modyfikacje


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem zupełnym amatorem ws. motoryzacji, dlatego prosiłbym o parę porad. Auto (Megane I phII 1.4 V16) używane jest dosyć często "w terenie" (dojazd do sadu). Chciałbym, jeżeli da się w miarę prosty i tani sposób wymienieć parę elementów zawieszenia, aby trochę podnieść samochód, szczególnie przód, którym często zachacza o kamyki itd.

Dodatkowo podoba mi się jakość "starych", porządnych Renówek. Chciałbym trochę zainwestować w to auto i cieszyć się jak nowym przez następną dekadę. Czy np. jest obecnie możliwość zamontowania do takiego auto jakiegoś mocniejszego, mniej palącego (albo podobnie) silnika? Czy opłaca się wymiana kół na jakieś większe, szersze z alufelgami - jak wpływa to na komfort jazdy? Jakiego rzędu są to ceny?

 

Z góry dzięki za jakiekolwiek konkretne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie podniesienie powinno być do zrobienia, ale dobranie odpowiednich sprężyn (i pewnie od razu amortyzatorów?) wymaga pewnego zagłębienia się w temat.