Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tarcie na biegu bez gazu


m@rcin87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niedawno zauważyłem może było tak wcześniej i nie zwróciłem uwagi a może dopiero teraz się tak stało, że gdy jadę np. na 1 czy 2 bez gazu czyli na jakiś 900-950 obrotach z przodu bardziej chyba z lewej strony wydobywa się niepokojący dźwięk tak jakby tarcie metalu o metal czy plastik. Zaznaczam ze sprawdzałem i nic nie przeszkadza zresztą dźwięk ustępuje po dodaniu minimalnie gazu. Co to może być???

 

Megane II 2005 1.5 dci 60kw kombi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Miałem podobne objawy. Hałasowało tylko jak jechałem bez obciążenia, wystarczyło dodać gazy lub przyhamować i cisza. Początkowo myślałem że to łożyska w kołach ale okazało się że to łożysko w skrzyni biegów!!. Dokładnie na wałku sprzęgłowym, Takie dziwne łożysko z plastikową tulejką uszczelniacza. Co ciekawe to łożysko jest praktycznie nie do zdobycia poza serwisem, W serwisie koszt ok 250 zł. Do tego od razu najlepiej wymienić łożysko z drugiej strony wałka (90 zł). Łącznie kosztowało mnie to z wymianą (poza ASO) 900 zł i 2 tygodnie czasu.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Jacky, m@rcin87 a posiadacie jakieś nr tych łożysk

m@rcin87 ile Ciebie kosztowała cała operacja? i gdzie nabyłeś części

mam te same objawy, już ponad rok tak z tym jeżdzę i póki co nic chyba złego się nie dzieje, wiecie może jak zużyte te elementy wpływają na resztę, tzn czy można tak z tym jeździć, bo póki co kasy troszkę brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęgło już mi się zaczynało coraz bardziej ślizgać wiec i je wymieniłem koszt 490zł VALEO tarcza i docisk za łożysko dałem 310zł SACHS robocizna 150zł części ja kupiłem w inter cars tylko będzie pewnie problem z rozmiarem "średnica przyłącza przewodu ciżnieniowego" już nie pamiętam jakie szło do mnie bo znajomy mechanik zamówił wszystkie a potem dopasował pasujące bo rozmiar wiadomo dopiero będzie po rozebraniu

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi

Popraw ten post, bo ciężko się czyta bez znaków interpunkcyjnych.

Pawel

Edytowane przez Pawel
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeżeli masz taki jak wyżej wysprzęglik (3 post) to tak musisz wyjąć skrzynię z samochodu, jest on zamontowany w skrzyni na wałku za tarczą sprzęgła i dociskiem. Spokojnie nie musisz jej rozkładać w części mechanizmu zębatek biegów.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...
Dnia 16.11.2011 o 15:30, m@rcin87 napisał:

sprzęgło już mi się zaczynało coraz bardziej ślizgać wiec i je wymieniłem koszt 490zł VALEO tarcza i docisk za łożysko dałem 310zł SACHS robocizna 150zł części ja kupiłem w inter cars tylko będzie pewnie problem z rozmiarem "średnica przyłącza przewodu ciżnieniowego" już nie pamiętam jakie szło do mnie bo znajomy mechanik zamówił wszystkie a potem dopasował pasujące bo rozmiar wiadomo dopiero będzie po rozebraniu

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.7 - logika wypowiedzi

Popraw ten post, bo ciężko się czyta bez znaków interpunkcyjnych.

Pawel

Hey, jakie to Łożysko konkretnie? Czy oporowe tylko wymieniałeś ( razem z wysprzeglikiem ) czy te zamykające na drugim końcu skrzyni od 5 biegu? Czy skrzynia była rozbierana w środku?

mam te same objawy ale moj mechanik mówi ze łożysko oporowe nie powinno dawać takich objawów jak już te wewnątrz skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!